Siideri kelpaa, appelisiini eiSaat paikan. Palkaksi saat näin ensi alkuun puolikkaan appelsiinin ja yhden siiderin
AI TAX FREE?? sait ylipuhuttua!!Vois mennä. Tai sit jos mennään Laatokalle Lappeenrannasta kanavaa pitkin jonkun muun organisoimalla botskilla -mikä tietenkään ei ole yhtä hyvä kuin oma - niin voidaan tehdä tax-free ostoja matkalla.
Pakko olla. Eihän siellä mikään muu sulana pysyisikään.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050519:Siperia voisikin olla eksoottinen kokemus! Onko siellä viinakauppoja?
Mä luin venäjää yläasteella kaksi vuotta, lukiossa pari kurssia ja opiskeluaikana uudestaan ne pari kurssia. Eli osaan varmaan ykköskurssin verran ja sit ehkä hiukan kakkosestakin. Mut onneks Toi Essi osaa venättä ja toisaalta, ei kait siel tartte muuta osata huudella kuin "vodka, vodka"!Hoh, oon käynyt ykköskurssin vaan kahdesti. Saldo: osaan kaksi lausetta ja osaan "muuntaa" suurimman osan venäläisistä kirjaimista suomeksi. Pitäisköhän kaivaa toi mun venäjän opus esiin ja tutkailla, jos sattuisi oppimaan jotain tällee ittekseen.
vodka, da! Niet po-russki!mä luin venäjää yläasteella kaksi vuotta, lukiossa pari kurssia ja opiskeluaikana uudestaan ne pari kurssia. Eli osaan varmaan ykköskurssin verran ja sit ehkä hiukan kakkosestakin. Mut onneks toi essi osaa venättä ja toisaalta, ei kait siel tartte muuta osata huudella kuin "vodka, vodka"!
Taisto taitaa olla liekeissä.Taisto taistelee ja laittelee biisejä sinnikkäästi.
Kyllä, juuri noin. Sitten voidaan pyydellä aina välillä anteeksi (isvinite) ja kysyä onko tämä paikka vapaa (eto mesto svapotna). Muuten Essi saa hoitaa kaiken puhumisen.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050531:vodka, da! Niet po-russki!
Onkohan se palomies?Taisto taitaa olla liekeissä.
Luultavasti. Pyytää vaan lopun palokunnan sitten paikalle ja alkaa vähentää vaatetta, jos on kuumat paikat.Onkohan se palomies?
Se on ihan oikein ettei syö, viina nousee silloin paremmin päähän.Mä en syö hedelmiä, ei siinä muuta vikaa
Ja jos halutaan tulta (palomiehien houkuttelemiseksi tai tupakointia varten), niin pyydetään lainaksi sasigalkaa.Kyllä, juuri noin. Sitten voidaan pyydellä aina välillä anteeksi (isvinite) ja kysyä onko tämä paikka vapaa (eto mesto svapotna). Muuten Essi saa hoitaa kaiken puhumisen.
Ja on se kumma kun puoliksi syöty appelsiini ei kelpaa. Ei hätää, saat toisen sidukan tilalle.
Meitä tosiaan mahtuu sitten jokaiseen junaan. Sulle ei käy hedelmät, ja mulle ei käy kahvi. Mutta kaikille riittää tilaaMä en syö hedelmiä, ei siinä muuta vikaa
Mulle käy kaikki mihin saa jossain olomuodossa viinaa!Meitä tosiaan mahtuu sitten jokaiseen junaan. Sulle ei käy hedelmät, ja mulle ei käy kahvi. Mutta kaikille riittää tilaa
Totta, totta. Tai taktisesti vaan laitetaan ilmastointi pois päältä, ja kun tulee kuuma, on pakko vähentää vaatetustaJa jos halutaan tulta (palomiehien houkuttelemiseksi tai tupakointia varten), niin pyydetään lainaksi sasigalkaa.
Tuo näyttää hyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050010:Mä ent ajua että oon näin jurrisa' :xmas:
Sittenhän tää biisi sopii tunnelmaan jos takaisin rantaa kohti käännytään. Mulla olisi kyllä nyt sellainen mieliala että voisin mennä ojasta allikkoon ja vuorenkin yli, mutta ehkä kannattaa suosiolla suunnata sinne rantaan päin.
Tämä voi kuulostaa tosi kliseeltä, mutta suosittelen lämmintä maitoa. Ja sitten kun on juonut ja vaikka syönyt vähän yöpalaa, niin menee sänkyyn makoilemaan. Ei pitäisi kauaa kulua, niin pääsee höyhensaarille.Tuo näyttää hyvälle.
Minulla piti olla tyystin selvä juhannus.
Ja nyt kello käy puolta kahta, uni ei tule (huomenna 16 h emännöintipäivä) ja mietin että arvioinko kaiken väärin: JOS ois juonut itsensä eilen humalaan, sammunut ennen puolta yötä kaiken mielestään tyhjänneenä, niin olisko seuraavat pari päivää menneet jouhevammin...
*kannattaa 87%sti äitien juominkeja*