Juonipaljastuksia Housesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Housesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Housesta

Vieras
MIKSI se Kutner on tappanut itsensä??
mitähäh! vasta tulin ruudun ääreen..

Muoks.
Pyydän anteeksi ap, muokkasin nyt otsikkoa ettei vahingossa joku saa tietää paljastuksia (kuten minä, katson tämänpäivän jakson vasta ensiviikolla :) ) ja koska tässä ketjussa nyt on tuleviakin juonipaljastuksia esillä, niin ei kukaan eksy niitä lukemaan joka ei halua niitä lukea.

kookosta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mitä spoilaamista?? Johan se lukee päivän tv-ohjelmien selosteessa! Ei tää mitään tahallista, äläs ala syyttelemään.

Onhan se tahallista spoilaamista, jos otsikkoon kirjoittaa sarjan juonipaljastuksia. Vai vahingossako noi kirjaimet on tuollaisessa järjestyksessä?

Telkku.comista:
"Yksi on joukosta poissa. Princeton-Plainsboronin sairaalan henkilökunta ottaa uutisen pidetyn kollegan kuolemasta vastaan järkyttynein mielin. Sairaalassa vallitsee epäuskoinen ja surullinen tunnelma, mutta uusia potilaita tuodaan sisään ja heidän hoitonsa on taattava kaikesta huolimatta. Etenkin Foremanin on vaikea keskittyä työntekoon."

Ja tuon enempää ei televisionkaan ohjelmaseloste kerro. Vertaapa ilmauksia Pidetyn kollegan kuolema (ohjelmatiedot) vs. Kutner tappanut itsensä(tämä aloitus).

No mutta joo, aika triviaalia eikä maailmaakaatavaa.

mä saattaisin myös tehdä tuollaisen otsikon, ihan siitä syystä et meillä ei ole minkäänlaista tallennus mahdollisuutta, ni ei osaa aina ajatella et joku muu kattookin sen ohjelman joskus toiste..

(tosin olen jo oppinut et en tällaisia aloituksia tee, mut ymmärrän kyllä et voi joskus joltain lipsahtaa )

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24049515:
mä saattaisin myös tehdä tuollaisen otsikon, ihan siitä syystä et meillä ei ole minkäänlaista tallennus mahdollisuutta, ni ei osaa aina ajatella et joku muu kattookin sen ohjelman joskus toiste..

(tosin olen jo oppinut et en tällaisia aloituksia tee, mut ymmärrän kyllä et voi joskus joltain lipsahtaa )

Mietinkin, että jos ei ole tallennusta, niin ei välttämättä tule ajateleeksi jonkun katsovan ohjelman myöhemmin.

Viestini sisältää lisää spoilausta, varoituksena vaan.

Itse aloin katsoa Housea kesken ohjelman tänään ja sen verran kiinnosti sama asia kuin ketjun aloittanutta, että googletin ihan. Syy ei tosiaan erityisemmin selvinnyt ja Houseakin se jää kovasti häiritsemään. Sen verran spoilaan (nyt silmät kiinni), että tämän katsotaan ilmeisesti olevan jatkossa osasyy Housen psykoosiin, johon hän siis sairastuu myöhemmässä vaiheessa. Asia jää häntä niin kovasti häiritsemään, kun hän ei osannut mitään aavistaa tms.

No joohan. Vai onko mun muistissani taas jotain viikaa.

Kun se hommahan meni niin, että house syytti niit vanhempia tjtn sitä että se tappo ittensä. Mutta ei se sitten lopulta ollutkaan itsemurha, vaan joku oli sen teilannut.

Mä kyllä muistasin ettei se selvinnyt oikein kunnolla ollenkaan. Kyllä se mun mielestä oli tappanut ittensä. Itelläkin kyllä jonkun aikaa kun oon tuota kautta katsonut.