Pitäkää peukkuja

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
:D

Olen menossa sitomaan rumpua. Nahka on ohuen ohutta peuranvasaa ja minulla on aika ronskit otteet.

Illemmalla onkin vuorossa hirvirummun tekeminen.

Ihana, ihana juhannus!;)

Non compos mentis
Kieritkö muuten missään yrteissä vai kun sulla on Äijä niin ei enää tartte ylittää veräjiä ja syödä suolasilakoita tms. muuta jussijuttua? Ukolle kuitenkin sahtia uhriksi? Vai?

JONSERED Karhunkantaja
Kieritkö muuten missään yrteissä vai kun sulla on Äijä niin ei enää tartte ylittää veräjiä ja syödä suolasilakoita tms. muuta jussijuttua? Ukolle kuitenkin sahtia uhriksi? Vai?
Ei jaksa rehuissa kieriä... tulee kuitenkin ihottumaa. ;)

Yöllä menen koskelle istumaan ja rauhoittumaan, jos jaksan. IRA siivosi ja järjesteli "henkipöydän" oma-aloitteisesti eilen ja laittoi pari keksiä uhriksi. Mutta katsotaan nyt, josko maahiaisille jotain laitan. Olen huono tekemään mitään rituaaleja. Ajatuskin riittää.

Non compos mentis
Ei jaksa rehuissa kieriä... tulee kuitenkin ihottumaa. ;)

Yöllä menen koskelle istumaan ja rauhoittumaan, jos jaksan. IRA siivosi ja järjesteli "henkipöydän" oma-aloitteisesti eilen ja laittoi pari keksiä uhriksi. Mutta katsotaan nyt, josko maahiaisille jotain laitan. Olen huono tekemään mitään rituaaleja. Ajatuskin riittää.
Mä voisin ryhtyä ekumeeniseksi ihmiseksi, joka voisi tehdä vähän erilaisia riittejä läpi. =) Mua ne kiehtoneet. Henkipöytä ja rummuttava karhunkaataja. Kesän kohokohta! Harmi, ettei kelteisillään missään suonsilmäkkeessä uimassa, vois karhu kellistyä ihan järkytyksestä. :) Kaikkea hyvää ja ihanaa mittumaaria!

JONSERED Karhunkantaja
Mä voisin ryhtyä ekumeeniseksi ihmiseksi, joka voisi tehdä vähän erilaisia riittejä läpi. =) Mua ne kiehtoneet. Henkipöytä ja rummuttava karhunkaataja. Kesän kohokohta! Harmi, ettei kelteisillään missään suonsilmäkkeessä uimassa, vois karhu kellistyä ihan järkytyksestä. :) Kaikkea hyvää ja ihanaa mittumaaria!
Ei saa rääkätä karhuja! Karhu on siveä eläin ja peittää silmänsä käpällällään ja juoksee pois, jos kelteisilläni hetteikössä heiluisin. ;)

Eklektiset pakanatkn käyttävät niitä rituaaleja ja riittejä, jotka heille henk.koht. tuntuvat oikeilta. Mikset sitten sinäkin?

Haave Maria ejk
Hyvä siitä tulee, tänään on ihan loistava päivä kaikkeen!
Olen nyt pikapikaa järkännyt kekkereitä iltamyöhälleyölleaamuselle. Tulee ilonuotio :D, ruokaa, ilolientä, laulantaa ja nyt kun puhuit rituaaleista ja riiteistä niin tuli mieleeni, että joku mystinen hämärä rituaali pitäisi tosiaan vielä kehittää.

JONSERED Karhunkantaja
Jonsered. Idea: Hanki pakettiauto! Elämä helpottuu.

Aijaa.com - 8222760.jpg
Heh, Jonsered Karhun Kuski. :D En taida enää pienempään autoon vaihtaa. Ellei siinä ole vakiovarusteena karhu.

Nyt ovat sormet kipeät ja väsyttää, nälättää ja janottaa. Olikin paljon työläämpi rumpu, kuin oletin. En jaksanut edes koskelle enää lähteä.

Pitäkää yhä peukkuja, että rummussa on aamulla myös ääni. En saanut kiristettyä sitä ihan niin paljon, kuin olisin halunnut.

Ensimmäinen rumpu on jo liki kuiva ja kuulostaa hyvältä. :D Maalaan sen vielä huomenna - siis tänään ja sitten se onkin valmis. Kapula puuttuu toistaiseksi.

JONSERED Karhunkantaja
Pitää hennamössö valmistaa ja maalata ensimmäinen rumpu. Toinen ei ole vielä kuiva ja vaikuttaa pelottavan mykältä... Jos ei ääni ilmaannu, otan nahan irti ja liotan ja kiristän uudelleen. Mutta ei niin käy.:D

Yhteistyössä