JONSERED Karhunkantaja
Olen menossa sitomaan rumpua. Nahka on ohuen ohutta peuranvasaa ja minulla on aika ronskit otteet.
Illemmalla onkin vuorossa hirvirummun tekeminen.
Ihana, ihana juhannus!
Ei jaksa rehuissa kieriä... tulee kuitenkin ihottumaa.Kieritkö muuten missään yrteissä vai kun sulla on Äijä niin ei enää tartte ylittää veräjiä ja syödä suolasilakoita tms. muuta jussijuttua? Ukolle kuitenkin sahtia uhriksi? Vai?
Mä voisin ryhtyä ekumeeniseksi ihmiseksi, joka voisi tehdä vähän erilaisia riittejä läpi. =) Mua ne kiehtoneet. Henkipöytä ja rummuttava karhunkaataja. Kesän kohokohta! Harmi, ettei kelteisillään missään suonsilmäkkeessä uimassa, vois karhu kellistyä ihan järkytyksestä. Kaikkea hyvää ja ihanaa mittumaaria!Ei jaksa rehuissa kieriä... tulee kuitenkin ihottumaa.
Yöllä menen koskelle istumaan ja rauhoittumaan, jos jaksan. IRA siivosi ja järjesteli "henkipöydän" oma-aloitteisesti eilen ja laittoi pari keksiä uhriksi. Mutta katsotaan nyt, josko maahiaisille jotain laitan. Olen huono tekemään mitään rituaaleja. Ajatuskin riittää.
Ei saa rääkätä karhuja! Karhu on siveä eläin ja peittää silmänsä käpällällään ja juoksee pois, jos kelteisilläni hetteikössä heiluisin.Mä voisin ryhtyä ekumeeniseksi ihmiseksi, joka voisi tehdä vähän erilaisia riittejä läpi. =) Mua ne kiehtoneet. Henkipöytä ja rummuttava karhunkaataja. Kesän kohokohta! Harmi, ettei kelteisillään missään suonsilmäkkeessä uimassa, vois karhu kellistyä ihan järkytyksestä. Kaikkea hyvää ja ihanaa mittumaaria!
Se olis sitten kuvan paikka =)Nyt on ensimmäinen rumpu sidottu. Pidän ruokatauon ja siirryn kohta toisen kimppuun.
Aamulla vasta tietää millainen ääni rumpuihin tuli.
Kunhan kuivuu.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24032988:Se olis sitten kuvan paikka =)
Heh, Jonsered Karhun Kuski. En taida enää pienempään autoon vaihtaa. Ellei siinä ole vakiovarusteena karhu.
Pitäkää yhä peukkuja, että rummussa on aamulla myös ääni. En saanut kiristettyä sitä ihan niin paljon, kuin olisin halunnut.