Tosi monilla on nykyisin myös hiustenpidennyksiä. Mullakin on omat karvat vaan.Kauniita olette, mutta... Tarkoittaako tämä nyt, että noin puolella vastaantulijoista onkin peruukki? Minä olen autuaan tietämättömänä omia pääkarvojani roikottanut julkisesti näkyvillä.
No vähän siltä tuntuu, että harvassa ovat ne, joilla on ihan omat hiukset.Kauniita olette, mutta... Tarkoittaako tämä nyt, että noin puolella vastaantulijoista onkin peruukki? Minä olen autuaan tietämättömänä omia pääkarvojani roikottanut julkisesti näkyvillä.
Hiustenpidennykset sentään tiesin. Luulen jopa tunnistavani ne, eli osa hiuksista loppuu jo lyhyeen ja sitten alta tulee lisää. Mutta tämä peruukkijuttu oli ihan uusi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24034532:Tosi monilla on nykyisin myös hiustenpidennyksiä. Mullakin on omat karvat vaan.
Mun mielestä kaukana 45 veestä
No okei, et sä tässä näytä. Toi ed kuvassa vaan oot sit jotenkin vanhemman näköinen.
Kaunis olet. Näytät muuten Jamie Lee Curtisilta. =)
Ilmankos ihmettelinkin outoo nimimerkkiä...mutta kaunis nainen löytyi sen takaa
Huh..pelottava! Oletko sä arkenakin tuolla lailla laitettuna vai? Siis joka päivä?
no mun on omat, kuka nyt tollasta peruukkia käyttäisikään kun mun kuontalo onAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24034556:No vähän siltä tuntuu, että harvassa ovat ne, joilla on ihan omat hiukset.
Sulla on mielettömän kaunis iho
huh tuo eka kuva,ku jokin vajokki:OSulla on mielettömän kaunis iho