Saanhan hehkuttaa!?

• Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Ekan maisteritason tenttini tulokset tulivat. Hypin täällä kattoon onnesta. Epäilin mahdollisuuksiani edes päästä läpi, mutta kirkkaastihan tuo meni! Kolmasosa kokeesta meni jopa täysillä pisteillä. Yllätin itseni, että pystyn omaksumaan suoria lainauksia sivunumeroineenkin ulkoa.

Tentti laajuudeltaan 30 krediittiä elikkä suomalaisittain ehkä n. 15-20 op?

[video=youtube;PIb6AZdTr-A]http://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24034135:
Saat, hienoa. En tiedä miksi epäilit sitä mutta se nyt on hölynpölysiä :D
Epäilin, koska kurssi ei ole muuten mennyt kovin hyvin esseiden osalta mielestäni. Plus että tenttikysymykset saivat minut suunnilleen itkemään, koska eivät ollenkaan vaikuttaneet sellaisilta, että pystyisin niihin vastaamaan. Lähdin kokeesta, kun aikaa oli vielä 1,5 tuntia jäljellä. Oli kiva, että tulosten mukana oli myös muiden oppilaiden suoriutumiskooste, pystyi näkemään montako prosenttia opiskelijoista sai vaikka parhaimman arvosanan kysymyksestä 3 tms.

Lokakuinen tentti ei nyt tunnu niin kamalalta peikolta, mä pystyn tähän!

Non compos mentis
Mun opiskeluaikoina riitti että tiesi faktat mutta saattaa olla että opiskelin aihetta joka oli luonteeltaan vähemmän kiistanalaista.
Opiskelu ehkä hieman eriluonteista eri paikoissa, samoin vaatimukset? Alma materini on brittiläinen. Kurssi oli tavallaan siitä, että mihin koko ala yleensäkin pohjaa. Kuvittelin itsekin aluksi, että riittää, kun viittaan, kuka asiasta kirjoittanut, mutta vaativat pikkutarkempaa detaljia.

Miä
Epäilin, koska kurssi ei ole muuten mennyt kovin hyvin esseiden osalta mielestäni. Plus että tenttikysymykset saivat minut suunnilleen itkemään, koska eivät ollenkaan vaikuttaneet sellaisilta, että pystyisin niihin vastaamaan. Lähdin kokeesta, kun aikaa oli vielä 1,5 tuntia jäljellä. Oli kiva, että tulosten mukana oli myös muiden oppilaiden suoriutumiskooste, pystyi näkemään montako prosenttia opiskelijoista sai vaikka parhaimman arvosanan kysymyksestä 3 tms.

Lokakuinen tentti ei nyt tunnu niin kamalalta peikolta, mä pystyn tähän!
Tottakai siä pystyt siihen =) Anna muitten olla, se ei siuhun vaikuta..

Opiskelu ehkä hieman eriluonteista eri paikoissa, samoin vaatimukset? Alma materini on brittiläinen. Kurssi oli tavallaan siitä, että mihin koko ala yleensäkin pohjaa. Kuvittelin itsekin aluksi, että riittää, kun viittaan, kuka asiasta kirjoittanut, mutta vaativat pikkutarkempaa detaljia.
Näinhän se varmaan on. Joskin veikkaan mun aihe on ihan samannäköistä Sydneyssä ja Lappeenrannassa.

Non compos mentis
[QUOTE="Sanna";24034264]Onnee!

Mitä opiskelet?[/QUOTE]

Development management on pääaineeni nimi ja löyhästi käännettynä on kehitysyhteistyöhallintoa tms. miten tuon nyt sitten haluaa määritellä. M.Sc. on tutkinto ja tiedekunta on Faculty of Mathematics, Computing and Technology.

Yhteistyössä