"kotiäitee"
Tätä ei moni mun tutuista vaan ymmärrä, siis ei mene sinne pääkopan sisälle asti se asia, että -minä haluan kasvattaa lapseni kotona, niin pitkään kuin se on mahdollista rahallisesti-!
Vähän väliä joku tulee ehdottelemaan jotain työpaikkaa minne hakea jne...
Onko se niin uskomatonta että joku ihminen ihan omasta vapaasta tahdostaan haluaa
kasvattaa nuo pikkuiset kotona?!
Tiukkaa on välillä, mutta tähän on totuttu ja asia hyväksytty! Ruokaa on pöydässä ja laskut on saatu maksettua tähän mennessä. Kaikki vaate ja lelut yms ostetaan kirpparilta, en haaveilekaan näillä
rahoilla uusien ostamisesta, ja olen aivan sujut sen asian kanssa! Lapset ovat onnellisia kirppisvaatteista ja tavaroista.
Emme aja uudella hienolla autolla, meillä ei ole tässä elämäntilanteessa varaa, eikä
tarvitse ollakaan!
Miksi minun valintaani kummoksutaan?
Vähän väliä joku tulee ehdottelemaan jotain työpaikkaa minne hakea jne...
Onko se niin uskomatonta että joku ihminen ihan omasta vapaasta tahdostaan haluaa
kasvattaa nuo pikkuiset kotona?!
Tiukkaa on välillä, mutta tähän on totuttu ja asia hyväksytty! Ruokaa on pöydässä ja laskut on saatu maksettua tähän mennessä. Kaikki vaate ja lelut yms ostetaan kirpparilta, en haaveilekaan näillä
rahoilla uusien ostamisesta, ja olen aivan sujut sen asian kanssa! Lapset ovat onnellisia kirppisvaatteista ja tavaroista.
Emme aja uudella hienolla autolla, meillä ei ole tässä elämäntilanteessa varaa, eikä
tarvitse ollakaan!
Miksi minun valintaani kummoksutaan?