Mikä vika grillitassuissa?

  • Viestiketjun aloittaja grillitassu
  • Ensimmäinen viesti
grillitassu
Kun puolet palstalaisista suorastaan oksentaisi moiselle moskalle?

Minä kyllä söisin grillitassuja ihan hyvällä omalla tunnolla. Ovat maukkaita. Mutta syön kyllä mielelläni myös kokolihaa ja kasviksia eikä nämä mielestäni rajaa sitä asiaa pois, etten voisi syödä grillitassuja.

Varsinkin ne juustotäytteiset grillitassut, nam! ;)

Älkää hei viittikö nipottaa, ei aina kaiken pidä olla 100% lihaa tai omatekosia marinadeja.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikkainen mamma
"vieras"
Ei muuta vikaa kuin ne "purukumiosat" :snotty:

En pidä myöskään kaslerista samasta syystä.


Ostan mieluummin jauhelihaa jos fileeseen ei ole varaa (tai olen ilman).
Mutta kukin tavallaan ja onneksi voi valita =)
 
"tessu"
No täällä yksi justiinsa ap:n kanssa samoin ajatteleva.
Mun mielestä grillitassut ovat hyviä...
Ehkä enemän arkiruokaa, mutta olen niistä lapsesta saakka tykännyt :)
 
yök
Eikä mielestäni ole nipottamista että tykkää kunnon lihasta ja itsetehdyistä marinadeista, makuja on erilaisia, toiset tykkää teollisesta marinadista, natriumglutamaatista jne ja toiset tosiaan puhtaista mauista
 
Mä syön myös grillitassuja oikein mielelläni, ruoka on kuitenkin aina ruokaa vaikkei olisikaan sitä "täyttä lihaa". Grillitassutkin kun grillaa oikein rapeaksi päältä, salaattia, patonkia nii hyvää on! Itse en henkilökohtaisesti juuri arvosta sellaisia ihmisiä jotka sanoo ruokaa moskaksi tai p**kaksi, okei, ei kaikesta tarvii tykätä mut ruokaa tulisi arvostaa kuitenkin. Niin paljon on maailmassa nälkää näkeviä.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Onhan niissä tietenki kaiken maailman lisäaineita ja huonointa mahdollista lihaa mitä sattuu löytymään, mutta maku on kohdillaan, tänks voor taikajauhe natriumglutamaatti :p

Olen tatuoitu jätkä!
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja yök;24028390:
Eikä mielestäni ole nipottamista että tykkää kunnon lihasta ja itsetehdyistä marinadeista, makuja on erilaisia, toiset tykkää teollisesta marinadista, natriumglutamaatista jne ja toiset tosiaan puhtaista mauista
Jep, jä näistähän ei voi pitää molemmista?

Mä rakastan possun fileitä ja mieheni tekemiä marinadeja. Rakastan itse tehtyä ruokaa, se on hyvää! Mutta, tykkään myös kovasti ns. "teollisesta" mausta, joita valmisruokiin tai sen esiasteisiin on laitettu. Tai, ei minun makunystyrät ole "puhtaan ruuan mausta" niin ottaneet nokkiinsa, ettenkö voisi välillä syödä ihan kunnon nakkeja tai vaikkapa juuri grillitassuja. Sama se niille, miten ne on tehty, hyviä ovat ja terveinä pysytään vaikka niitä joskus syödään.

Kauheeta snobbailua jostakin "puhtaan ruuan mausta". Pyh. Kai tääki on joku sellanen asia, että on vähän hienompaa sanoa pitävänsä vain omatekoisesta, luomu, satapros, itse kasvattamasta omasta syöttöporsaasta.
 
yök
[QUOTE="a p";24028433]Jep, jä näistähän ei voi pitää molemmista?

Mä rakastan possun fileitä ja mieheni tekemiä marinadeja. Rakastan itse tehtyä ruokaa, se on hyvää! Mutta, tykkään myös kovasti ns. "teollisesta" mausta, joita valmisruokiin tai sen esiasteisiin on laitettu. Tai, ei minun makunystyrät ole "puhtaan ruuan mausta" niin ottaneet nokkiinsa, ettenkö voisi välillä syödä ihan kunnon nakkeja tai vaikkapa juuri grillitassuja. Sama se niille, miten ne on tehty, hyviä ovat ja terveinä pysytään vaikka niitä joskus syödään.

Kauheeta snobbailua jostakin "puhtaan ruuan mausta". Pyh. Kai tääki on joku sellanen asia, että on vähän hienompaa sanoa pitävänsä vain omatekoisesta, luomu, satapros, itse kasvattamasta omasta syöttöporsaasta.[/QUOTE]

surullista jos sun mielestä se, ettei tykkää teollisen ruuan mausta, on snobbailua...mut jokainen tyylillään
 
"vieras"
Minusta ne vain maistuu niin pahalta. Teollista mössöjä, jossa purukumiosia seassa ja maku on melkoisen teollinen. Jos haluan syödä lihaa, niin ostan lihaa joka myös maistuu lihalta.
 
Huom harmaana
ei kaikesta tarvii tykätä mut ruokaa tulisi arvostaa kuitenkin. .
Sehän tässä se ongelman ydin juuri onkin. Ruokaa pitäisi arvostaa juuri niin että ei ylipäänsä tehtäisi tuollaisia valmisteita kuin grillitassuja tai valmismarinadeja.

Luulen että suurin osa ihmisistä jättäisi kyllä syömättä makkarat, halvimmat eineslihapullat ja grillitassut, jos lukisivat sen tuoteselosteen oikein ajatuksella.
 
yök
Sehän tässä se ongelman ydin juuri onkin. Ruokaa pitäisi arvostaa juuri niin että ei ylipäänsä tehtäisi tuollaisia valmisteita kuin grillitassuja tai valmismarinadeja.

Luulen että suurin osa ihmisistä jättäisi kyllä syömättä makkarat, halvimmat eineslihapullat ja grillitassut, jos lukisivat sen tuoteselosteen oikein ajatuksella.
Näinpä! Ja tohon makuun jää koukkuun ja olen tyytyväinen etten itse ole siihen koukussa ja että osaan itse laittaa ruokaa ja marinoida.
 
plm
[QUOTE="a p";24028433]Jep, jä näistähän ei voi pitää molemmista?

Mä rakastan possun fileitä ja mieheni tekemiä marinadeja. Rakastan itse tehtyä ruokaa, se on hyvää! Mutta, tykkään myös kovasti ns. "teollisesta" mausta, joita valmisruokiin tai sen esiasteisiin on laitettu. Tai, ei minun makunystyrät ole "puhtaan ruuan mausta" niin ottaneet nokkiinsa, ettenkö voisi välillä syödä ihan kunnon nakkeja tai vaikkapa juuri grillitassuja. Sama se niille, miten ne on tehty, hyviä ovat ja terveinä pysytään vaikka niitä joskus syödään.

Kauheeta snobbailua jostakin "puhtaan ruuan mausta". Pyh. Kai tääki on joku sellanen asia, että on vähän hienompaa sanoa pitävänsä vain omatekoisesta, luomu, satapros, itse kasvattamasta omasta syöttöporsaasta.[/QUOTE]

Olen mielelläni "kauhea snobbailija" kun tykkään ruokien oikeista mauista, enkä mistään marinadimössöistä. Osaan maustaa itsekin :)
Vatsanikin voi paremmin kun en syö kaikenlaista moskaa.
 
"vieras"
Palstamaailma elää ihan omaa elämäänsä. Yksi sen säännöistä, on, ettei voi tunnustaa syövänsä ihan tavallista ruokaa.

Ei se mitään, että eletään sossun tuella tai muuten vain on loppukuusta rahat ihan lopussa. Pääseepähän aloittamaan taas yhden ketjun " Mitä tehdä kun rahaa on jälkellä 5 € ja perheelle pitäisi saada viikoksi ruokaa?" Pääasia, että alkukuusta syödään vain filettä.
 
plm
Jokainenhan voi kokeilla olla syömättä kokonaa muutaman päivän niin kyllä se nälkä laittaa hienoimmankin nyrpistelijän syömään ruokaa kuin ruokaa. =)
Onneksi täällä on vapaus valita.
Tuskin tekee musta mitenkään huonompaa ihmistä jos tykkään panostaa ruokaan ja syödä kunnollista ravintoa ilman e-koodeja. En koe olevani nyrpistelijä jos ostan kaupasta omilla rahoillani ihan sitä mitä haluan. Miksi kukaan ostaisi sellaista mitä ei halua syödä?
 

Yhteistyössä