onko guess ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "guess"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24016308:
Mun mielestä ne on hieman mauttomia, mut makunsa kullakin- kuka siitä oikeesti välittää mikä on in ja mikä ihan out? Jos ite tykkää niin mikäs siinä?

Mä olen aika samaa mieltä. Jotenkin mua tökkii niissä laukuissa se ylikiiltävä pinta ja runsas koristeellisuus. Mutta eri ihmiset tykkää erilaisista asioista että hyvä jos jokanen voi valita makunsa mukaan.

[QUOTE="Pieras";24016314]Mun mielestä Guess menee nykyään ihan samaan kategoriaan jonkun ed hardyn kanssa, kunnon white trash kamaa. Mautonta bling blingiä.[/QUOTE]

Kyl mä nyt mielummin ed hardyt/guessit vetäsen ylleni, ku jonkun
saamerin tuulipuvun!!! :D

Jotain rajaa vaatetuksessakin heiii VAIKKA suomessa asutaankin! :laugh:

valitsetteko te oikeasti käyttämänne tavarat/vaatteet merkin mukaan eikä sen mukaan mikä itseä viehättää? ei voi käsittää. merkistä viis. tokihan joku voi hyvinkin kokea että jollain tietyllä brändillä ja merkillä on itselle sopivia ominaisuuksia. mutta surullliselta tuntuu että että osa porukasta ei taatusti ostaisi sitä ruskeaa kuvioitua kassia, ellei siinä olisi tietty merkki.

merkin perässä juokseminen kertoo minusta kyllä tietynlaisesta epävarmuudesta tahi statuksen tavoittelemisesta- tai statuksen niiden jotka arvioivat muita ihmisiä käytettyjen merkkien mukaan.

valitsetteko te oikeasti käyttämänne tavarat/vaatteet merkin mukaan eikä sen mukaan mikä itseä viehättää? ei voi käsittää. merkistä viis. tokihan joku voi hyvinkin kokea että jollain tietyllä brändillä ja merkillä on itselle sopivia ominaisuuksia. mutta surullliselta tuntuu että että osa porukasta ei taatusti ostaisi sitä ruskeaa kuvioitua kassia, ellei siinä olisi tietty merkki.

merkin perässä juokseminen kertoo minusta kyllä tietynlaisesta epävarmuudesta tahi statuksen tavoittelemisesta- tai statuksen niiden jotka arvioivat muita ihmisiä käytettyjen merkkien mukaan.

Mä ostin sen tietyn ruskean kassin, koska löysin heiltä sopivan kokoisen ja suuren kassin. Kun tykkään että mahtuu tavaraa mukaan. Niin ja on kestävä ja yksinkertainen.

[QUOTE="Pieras";24016314]Mun mielestä Guess menee nykyään ihan samaan kategoriaan jonkun ed hardyn kanssa, kunnon white trash kamaa. Mautonta bling blingiä.[/QUOTE]

niinpä. ja niin on burberry eräässä toisessa euroopan maassa erittäin chavien suosimaa kamaa, vaikka meillä se on vanhojen suomalaisruotsalaisten mummojen juttu. merkit on hiukka vaikeita, kun niissä on noi konnotaatiot.

Yhteistyössä