Onko edullisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Vauras ystäväni myy minulle vaateita seuraaviin hintoihin (hänen vanhoja)
- Guess silkkihuivi 20e
- Pradan sandaalit 18e
- Gant kesämekko 20e
- DKNY;n iso laukku 50e
- Boss nahkavyö 15e
- Gant huppari 20e
- Burlberryn kauluspaita 25e
- Mullberryn nahkalaukku 40e
- Guess käsilaukku 20e
-Burlberryn villainen kaulahuivi 25e

Ja lasten vaatteita:
-Gant t-paita 6e
- Lacosten tennarit 9e
-Burlberryn villa mekko 25e
-Burleberryn ruutu mekko 20e
- Polon farkut 15e
jne

Kannataako ostaa?onko hinnat kohtuulliset?
Kaikii tuotteet on kuin uusia, hyvälaatuisia ja kivan näköisiä. Ei vanhoja malleja vaan kaikki vuoden sisään ostettuja.
-

Onkohan mulberryn laukku kopio vai miksi dkny:n laukku on kaallinpi? Mullberrythän on lähtöhinnoiltaan 500->, joten jos vastaostettua tuohon hintaan myy niin osta ihmeessä.

taidat provoilla. ei kukaan, ei edes rikas myisi mulberryn laukkua 40€. ja miksi et osaa muka kirjoittaa burberrya oikein, ihan kun et muka koskaan olisi kuullutkaan merkistä... huoh. huono.

[QUOTE="xyz";26530739]Onkohan mulberryn laukku kopio vai miksi dkny:n laukku on kaallinpi? Mullberrythän on lähtöhinnoiltaan 500->, joten jos vastaostettua tuohon hintaan myy niin osta ihmeessä.[/QUOTE]

Kuntokin varmasti vaikuttaa hintoihin.

[QUOTE="pöö";26530950]taidat provoilla. ei kukaan, ei edes rikas myisi mulberryn laukkua 40€. ja miksi et osaa muka kirjoittaa burberrya oikein, ihan kun et muka koskaan olisi kuullutkaan merkistä... huoh. huono.[/QUOTE]

Mua kanssa vähän ihmetyttää koko juttu. Itse olen kyllä ihan antanut pois merkkivaatteitani, joille ei ole käyttöä. En ymmärrä, miksi se rikas kaveri haluaa myydä ne tuollaiseen nimelliseen hintaan (köyhälle?) kaverille.
Ja on tuo hinnoittelukin tosiaan outoa, etenkin se Mulberryn laukku ja Pradan sandaalit ihmetyttää.

Yhteistyössä