Miksi niin moni suomalainen nainen on kuin kuivan kesän orava, vailla mitään muotoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harvoin tämmöisiä naisia näkee Suomessa, hiihtoladulla talvisin muutaman korkeintaan.
Suurin osa on lihavia virtahepoja terveys/urheilusandaaleissaan. Ihme, ettei kaikki suomalaiset miehet etsi vaimoja esim. Aasiasta!

[QUOTE="hah";24010652]Harvoin tämmöisiä naisia näkee Suomessa, hiihtoladulla talvisin muutaman korkeintaan.
Suurin osa on lihavia virtahepoja terveys/urheilusandaaleissaan. Ihme, ettei kaikki suomalaiset miehet etsi vaimoja esim. Aasiasta![/QUOTE]

Aasialaiset naiset on kauniita pääosin..
tarkoitan tällä nyt jotain Päivi Räsäs - lookkia.
Tai vielä pahempia.

Miksi niin moni suomalainen on kovin epävarma itsestään, ja sitten pitää haukkua muita virtahevoiksi ja oraviksi (riippuen siitä kumpaa nyt itse sattuu olemaan...) oravat haukkuu virtahepoja ja virtahevot oravia. voi morjes

Jaa-a. Enpä tiedä, miksi olen tämmöinen. Paskat geenit kait, kun se vararavinto ei kerry tasaisesti ympäri kroppaa vaan pelkästään pömpäksi vatsalle.

Kait mä niitä muotoja itselleni hankkisin muuallekin kuin mahaan jos vaan tietäisin miten (muuten kuin kirurgin veitsen avulla).

Ei väliä onko lihava vai laiha, kunhan nyt edes pitäisi huolen itsestään, näyttäisi naiselta, tuoksuisi hyvältä, pukeutuisi kauniisiin vaatteisiin eikä unohtaisi itseään lasten synnyttyä. Miksi pitää kulkea naama punaisena verkkareissa, kun vähällä vaivalla voisi hiukan ehostaa ja pukea päälleen kauniit vaatteet?

Ei väliä onko lihava vai laiha, kunhan nyt edes pitäisi huolen itsestään, näyttäisi naiselta, tuoksuisi hyvältä, pukeutuisi kauniisiin vaatteisiin eikä unohtaisi itseään lasten synnyttyä. Miksi pitää kulkea naama punaisena verkkareissa, kun vähällä vaivalla voisi hiukan ehostaa ja pukea päälleen kauniit vaatteet?

Mä ainakin kuljen naama punaisena verkkareissa kuivan kesän oravana vaikkei ole vielä yhtään lasta. Ehkä lasten tultua muutun sitten verkkaripukuiseksi virtahevoksi :D

Syy: ei vaan jaksa kiinnostaa. Vihaan vaatekauppoja ja tykkään mukavista vaatteista. Olo ei tunnu omalta niissä kauniissa (mikä jostain syystä naistenvaatteiden kohdalla tarkoittaa aina epämukavuutta). Meikkaaminen saa mut vaan turhautumaan, ärsyttävää nyhräämistä. Lisäksi mun iho ja silmät ärtyy meikeistä ja niiden poistamisesta vaikka olen kokeillut ties mitä tuotteita. En siis jaksa meikata päivittäin, erityistilanteisiin vaan.

Mutta ne verkkarit vaan tuntuu niin hyvälle jalassa, ja joku t-paita vaan ...
iskee ahistus jossain FIINIMMISSÄ vaatteissa, farkut laitan joskus ;) mut niidenkin pitää olla mukavat eikä mitään "lantio-superskinnylegs" mallia olevat kauhistukset

Mun mielestä on ihan sama minkälainen vartalonrakenne ja massa ihmisellä on, kunhan se vaan osaa pukeutua vartalotyypilleen sopivasti. Ja ennen kaikkea käytetään oikean kokoisia vaatteita! Ei jämähdetä siihen kun yläasteella mulle meni 27 tuumaset farkut, niin kyllä ne menee vieläkin vaikka on kertynyt 40 kiloa lisää.

Liianpienissä vaatteissa kaikki näyttää rumilta.

Ja mikähän sitten on Teidän mielestänne kaunista? Luultavasti se mitä Te pitäisitte kauniina, minä pitäisin mauttomana.

Ja mikähän sitten on Teidän mielestänne kaunista? Luultavasti se mitä Te pitäisitte kauniina, minä pitäisin mauttomana.

No kauneus on katsojan silmässä, mutta kun nainen pukeutuu omalle vartalotyypilleen sopivasti, ja paneutuu hieman vaatekaappinsa siältöön, niin toukastakin voi kuoriutua perhonen. Ei tarvi pukeutua rimpsuhameeseen, jos se ei sovi tyyliin, mutta myös kauniita ja naisellisia rentojakin vaatteita ON saatavilla. Tyylianalyysi auttaa asiaan.

On niitä kauniita ja mukaviakin vaatteita! esim näin kesällä joku ihana vilposa mekko tai hame, leginsit on yhtä mukavat ku verkkarit mutta vähän siistimmät kuitenkin! Voi sinne hiekkalaatikon reunalle pukeutua kivastikin... Itelle tulee ainakin parempi olo kun on vähän jaksanut panostaa :)
Niitä muotoa voi yrittää saada treenaamalla jos se rasva ei kerry "oikeisiin" paikkoihin.

Kyllähän nyt se on yleisessä tiedossa et kun tulee äidiksi, pitää alkaa pukeutua säkkiin ja aiherrajumala meikkaaks sää? Sehän on lapselta pois jos meikkaa eikö se ole jo kaikille selvää. Toisin kuin jos vaikka kutoo tai vouhkaa pelastakaavillakoirat ry:n puheenjohtajana. Etkai sentään ole kateellinen? Nii ajatelkaas jos lapsi viel ottaa esimerkistä onkeensa ja ryhtyy iteki aikoinaan kuntoilemaan ja suosimaan terveellisiä elämäntapoja ja huolehtii ulkonäöstään. Kyl kai nyt kaikki vastuuntuntoset vanhemmat haluaa mieluummin et oma mussukka liittyis seuraan sohvan perukoille katsomaan vanhoista vhs:stä digitalisoituja dvd:itä jotka sisältää tuntikaupalla Onnenpyörää.

tv. kuivan kesän orava

[QUOTE="erina";24011025]On niitä kauniita ja mukaviakin vaatteita! esim näin kesällä joku ihana vilposa mekko tai hame, leginsit on yhtä mukavat ku verkkarit mutta vähän siistimmät kuitenkin! Voi sinne hiekkalaatikon reunalle pukeutua kivastikin... Itelle tulee ainakin parempi olo kun on vähän jaksanut panostaa :)
Niitä muotoa voi yrittää saada treenaamalla jos se rasva ei kerry "oikeisiin" paikkoihin.[/QUOTE]

Noissa on se vika verrattuna verkkareihin, että niiden kanssa on pakko ajella sääret (mikä mun karvankasvulla on ihan helvetinmoinen homma ja toisekseen iho ei kestä oikein sitä niin usein tehtynä että sääret olis oikeasti siistit) ja käyttää jotain ballerinatyylisiä epämukavia kenkiä (epämukavia siis lenkkareihin verrattuna - verkkarit jalassa lenkkarit tai urheilusandaalit ei erotu mitenkään negatiivisesti). Että ei ne kyllä oikeasti kovin mukavia ole, jos nätiltä haluaa näyttää.

Kotona käytänkin usein jotain mekkoa kun ei tartte välittää siitä, että sen alta vilkkuvat sääret on karvaisemmat kuin useimmilla suomalaisilla miehillä, mut en kyllä kehtaa niin ulkona liikkua, koska näky ei ole kaunis.

Yhteistyössä