Savanna bongattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

"Pieras"

Vieras
Heh, näin Savannan tänään Raision Myllyssä :D

Se perinteinen ihme musta peruukinreuhka sillä oli päällä ja joku musta minihame. Perässä kulki lyhyt perus suomalainen juopon näköinen mies, jolla oli päällä kulahtaneet verkkarit ja kantoi ilmeisesti emännän pientä piskiä kainalossaan. Kerrassaan viihdyttävä näky!

[QUOTE="pieras";24009267]Ei ollu alkon pussia kyllä. Mulla on ikävä Savannaa! Se on parasta antia mitä tällä palstalla on! Koska se saa tulla tänne taas?[/QUOTE]

Se kävi täällä pari päivää sitten kertomassa että mies osti auton häälahjaksi, menevät Vegasissa naimisiin (vai missä se oli) ja että mies on 24/7 töissä (kuherrusaika mennyt?). JA että on ostanut laukkukoiran, jota ei ihme kyllä saa viedä joka kahvilaan.

Mun mielestä on hauskaa että jollakulla niin totaalisen mitättömän näköisellä naisella on hyvä itsetunto ja pitää itseään kauniina. Ja tosiaan se peruukki...omg! Nyt joku tietysti alkaa huutelemaan että kateellinen olen. Ei, en ole. Toivoinkin että Savanna olisi upea kaunotar ja oli kyllä niin suuri pettymys kun hänet sitten näin.

[QUOTE="tuttu";24010079]Mun mielestä on hauskaa että jollakulla niin totaalisen mitättömän näköisellä naisella on hyvä itsetunto ja pitää itseään kauniina. Ja tosiaan se peruukki...omg! Nyt joku tietysti alkaa huutelemaan että kateellinen olen. Ei, en ole. Toivoinkin että Savanna olisi upea kaunotar ja oli kyllä niin suuri pettymys kun hänet sitten näin.[/QUOTE]

Myös minä yllätyin...

[QUOTE="tuttu";24010079]Mun mielestä on hauskaa että jollakulla niin totaalisen mitättömän näköisellä naisella on hyvä itsetunto ja pitää itseään kauniina. Ja tosiaan se peruukki...omg! Nyt joku tietysti alkaa huutelemaan että kateellinen olen. Ei, en ole. Toivoinkin että Savanna olisi upea kaunotar ja oli kyllä niin suuri pettymys kun hänet sitten näin.[/QUOTE]

Eihän sillä oikeesti ole hyvä itsetunto. Kukaan toinen tällä palstalla ei varmaan vihaa vartaloaan enemmän kuin Savanna. Sehän on joka toisessa ketjussa ruikuttamassa kuinka on läski ja hirvee ja oksettava, käärii itseään kelmuun ja juoksee saunassa, syö pelkkää ananasta et vähän laihtuisi. Ei kuulosta siltä et sillä olisi hyvä itsetunto.

Nämä on makuasioita. Minusta savanna ON kaunis, todella kaunis. Ja hänen kirjoitteluistaankin pidin, tykkäsin siitä naisesta :D

Mä olen nähnyt täällä Savannan kuvia ja kerran bongannut hänet livenäkin ja mun mielestä hän on kaunis, ei ehkä sinänsä mikään klassinen kaunotar mutta tosi söpönen =)

Oli mun pakko tänne tulla komentoimaan, olin minä siellä ja mies ei ole mikään juopon näköinen vaan suoraan töistä en tarkoita bisnestä vaan muuta. Mä olin meikitön ja mulla ei peruukkia ollut vaan otsatukka, niin So ajat? Tulimme ruokakauppaan vaan sekä äkkiä mulle kenkiä etsimään, kun ei ole mitään kiva että ma. Voi Viroon mennä. tämä haukkuminen on sairasta. Mielenkintoista olisi katsoa sua mikä prinsessainen sä oot. Mulla sentään aina iso jono miehiä löytyy:)

Ei sillä ole väliä minkä näköinen mies on jos sillä on rahaa tai valtaa. Useimmat naiset ovat ostettavissa. Mies valitsee naisen rakkaudesta, nainen muista syistä.

Status
Viestiketju on suljettu.