Savanna bongattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Savanna";24011709]Oli mun pakko tänne tulla komentoimaan, olin minä siellä ja mies ei ole mikään juopon näköinen vaan suoraan töistä en tarkoita bisnestä vaan muuta. Mä olin meikitön ja mulla ei peruukkia ollut vaan otsatukka, niin So ajat? Tulimme ruokakauppaan vaan sekä äkkiä mulle kenkiä etsimään, kun ei ole mitään kiva että ma. Voi Viroon mennä. tämä haukkuminen on sairasta. Mielenkintoista olisi katsoa sua mikä prinsessainen sä oot. Mulla sentään aina iso jono miehiä löytyy:)[/QUOTE]

Miksi sinulle on niin tärkeää että on miehiä jonossa, sinullahan on jo mies??

Hohhoija tämä on sairasta ettei oo mikään väliä minkä näköinen mies on. Mun mies on komea ja kiltti, ei mulla ikinä niin hyvää oloa ollut kun hänen kanssa. Repikää siitä

[QUOTE="vieras";24011739]Miksi sinulle on niin tärkeää että on miehiä jonossa, sinullahan on jo mies??[/QUOTE]

Millä tavalla tärkeä? Jos vaan ne on?

[QUOTE="Pieras";24009087]Heh, näin Savannan tänään Raision Myllyssä :D

[/QUOTE]

Huh, onneksi en asu enää Raisiossa! Myllyyn ehkä joskus eksyn tosin..

[QUOTE="Savanna";24011744]Hohhoija tämä on sairasta ettei oo mikään väliä minkä näköinen mies on. Mun mies on komea ja kiltti, ei mulla ikinä niin hyvää oloa ollut kun hänen kanssa. Repikää siitä[/QUOTE]

Ei "kuulosta" Savannalta tämä teksti...

[QUOTE="Savanna";24011750]Millä tavalla tärkeä? Jos vaan ne on?[/QUOTE]

No tärkeää sinun on sitä mainostaa miten niitä miehiä on jonossa. Mitä väliä niillä muilla miehillä on ja onko ne kiinnostuneita vai ei jos olet tosissaan tämän miehen kanssa.

Mulla kaikki hyvin:) maanantaina matkalle miehen kaa. Mennään bilettämään oikein kunnolla Viroon ja shoppailemaan, 2 viikon päästä naimisiin ja taas häämatka

[QUOTE="vieras";24011763]No tärkeää sinun on sitä mainostaa miten niitä miehiä on jonossa. Mitä väliä niillä muilla miehillä on ja onko ne kiinnostuneita vai ei jos olet tosissaan tämän miehen kanssa.[/QUOTE]

Miksei saa mainosta, mistä voi olla ylpeä? Olen tosissaan mun miehen kanssa

[QUOTE="Savanna";24011779]Miksei saa mainosta, mistä voi olla ylpeä? Olen tosissaan mun miehen kanssa[/QUOTE]

Mikset ole ylpeä nykyisestä miehestäsi vaan niistä jonossa olevista?? Katseletko jo muita? :)

[QUOTE="vieras";24011788]Mikset ole ylpeä nykyisestä miehestäsi vaan niistä jonossa olevista?? Katseletko jo muita? :)[/QUOTE]

Miks mun pitää muista olla ylpeitä? Tottakai olen omasta miehestä ylpeä, kun se on harvinaisen ihana

[QUOTE="Savanna";24011798]Miks mun pitää muista olla ylpeitä? Tottakai olen omasta miehestä ylpeä, kun se on harvinaisen ihana[/QUOTE]

On niin kauan harvinaisen ihana kun rahaa löytyy, sitten otetaan jonosta seuraava.

[QUOTE="Savanna";24011770]Mulla kaikki hyvin:) maanantaina matkalle miehen kaa. Mennään bilettämään oikein kunnolla Viroon ja shoppailemaan, 2 viikon päästä naimisiin ja taas häämatka[/QUOTE]

Entäs lapset??

Mikä rahaa? Tämä on kyllä sairasta! Mä puhun luonnesta. Meillä on hauska yhdessä. Nautitaan joka päivästä kun joka päivää on erikoinen ja hauska, tehdään ja kokeillaan kaikenlaista :)

Lapsilla hoitaja siks ajaksi, sekä omat huuvit mihin hoitaja vie:p, mä elän lasten ja oman takia. Mä teen kans kaikki mitä haluan vaikka on lapsetkin, meillä kun hoitaja aina löyty;)

[QUOTE="Savanna";24011821]Mikä rahaa? Tämä on kyllä sairasta! Mä puhun luonnesta. Meillä on hauska yhdessä. Nautitaan joka päivästä kun joka päivää on erikoinen ja hauska, tehdään ja kokeillaan kaikenlaista :)[/QUOTE]

Mikä raha.. Sinä et tullut tänne palstalle kertomaan miten ihana mies sinulla on ja miten rakastunut olet, vaan taas yllätys yllätys piti päästä kertomaan mitä kalliita lahjoja mieheltä saat. Jotenkin tuosta tulee se mielikuva että rahalla on vain sinulle merkitystä.

Kyllä se lahjoja mulle osta jatkuvasti, tuo kukkia todella usein. Sano joka päivää miten paljon mua rakasta. Kui niin mä en voi kehua että mies latelee mulle lahjoja? Jeep ja viimeksi osti chihuahua ja Hyundai coupe genesis, maksa 50 000. Onko se pahaa jos kehun?

Status
Viestiketju on suljettu.