Jesh! Ensi viikolla alkaa päivät lyhenemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo, eipä enää ole kuin vajaa vuosi aikaa, niin tulee taas paras vuodenaika. :)
Tykkään eniten keväästä. Parasta keväässä on se aika, kun lumet on jo sulaneet suurimmalta osin ja luonto alkaa hiljakseen heräilemään kohti kesää. Sitten minun "kesä" onkin jo ohi, kun puissa on täydet lehdet ja kurjenpolvet kukkii. :D
Masentavaa?

No joo, eipä enää ole kuin vajaa vuosi aikaa, niin tulee taas paras vuodenaika. :)
Tykkään eniten keväästä. Parasta keväässä on se aika, kun lumet on jo sulaneet suurimmalta osin ja luonto alkaa hiljakseen heräilemään kohti kesää. Sitten minun "kesä" onkin jo ohi, kun puissa on täydet lehdet ja kurjenpolvet kukkii. :D
Masentavaa?
Näin on mullakin. Kesän kestän, jos se on viileä.

[QUOTE="mutsi";23987079]Kuuntelin eilen joululauluja ja tippa linssissä haaveilin jo joulusta...:heart:[/QUOTE]

Oon myös jo miettinyt kovasti joulua :) :heart: töissä olis mulla vaatekaapissa muutama joulukoriste mitä sain tässä yksi päivä :)

[QUOTE="hih";23986902]Mä kaipaan pimeitä öitä siksi, että saisin taas nukuttua paremmin.[/QUOTE]

Osta pimennysverhot, todella hyvät, jos haluaa nukkua pimeässä/hämärässä.

[QUOTE="Vieras";23987254]Ja minä sain toissapäivänä ahaa-elämyksen, meille ostetaan 2 kinkkua, toinen jouluks ja toinen uudeks vuodeks...[/QUOTE]
Meillä on toimittu aina noin. Ostaa mukavankokoisen kinkun, ettei sitä tarvii survomalla survoa uuniin vaan mahtuu kunnolla. Sitten tosiaan uudeksi vuodeksi toinen niin ei tarvii vanhoja rääppeitä syödä.

Yhteistyössä