olen todella väsynnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tähän omaan elämään.mies opiskelee päivät ja illat lukee tentteihin sekä viikonloput on töissä.toinen pojista on uhmaiässä ja kiukuttelee koko ajan ja nuorin kitisee kun tulee hampaita.saisi edes yhden päivän tai yön olla ihan yksin.en kehtaa sanoa omille tai miehen vanhemmille että ottaisivat pojat edes yhdeksi päiväksi.en tiedä kehtaanko puhua ensi viikolla neuvolassa vai leimataanko heti huonoksi äidiksi.

ei muuta kun mainittet neuvolassa siittä,jos vaikka kunnan puolesta heruis hoitajaa!meillä käy kerran vkossa 4tuntia. eihän se mies opiskeluille voi mit ja täytyy rahaaki saaha opiskeluihin.tai sitte entä jos sinä menisit vkoloppuina töihin?:)itelle ainaki vaihtelua ja piristystä:)

Kerro vaan neuvolassa ja pyydä apua isovanhemmilta. Tiedän, että se tuntuu äärimäisen vaikealta etkä oikein kehtaa, mutta ei väsymyksessä ole mitään noloa. Väsyneenä suurentelee asioita niin paljon, että ne tuntuvat ylitepääsemättömiltä. Voimia sulle :hug: Ja mitä siihen huonon äidin leimaamiseen tulle niin hyvä äitihän se väsyy, eikö niin.

et oo huono äiti. ja puhu ihmeessä omille tai miehes vanhemmille ja siellä neuvolassa kans.
mä oon kans väsyny, mutta mä en voi puhua tästä kenellekkään tai missään:( lapset ei oo enää pieniä, ite oon työtön, mutta kuitenkin niin kiinni kaikessa mitä kotona ja ympäristössä tapahtuu etten voi levätä enkä pääse irtautumaan normiympyröistä. ja kun oon työtön , eihän mulla voi olla väsymystä :o
jos jollekkin jotain tästä sanon niin sanotaan vaan että mee päikkäreille. no mä oon niin tyhmä etten oo ikinä oppinu nukkuun päikkäreitä muuta kun sairaana - ja sitä sattuu tosi harvoin - joten siitäkään ei oo apua. aamulla en voi nukkua pitkään, illasta oon kyllä menny hyvissä ajoin nukkumaan, mutta kun tuntuu ettei nykynen unen määrä eikä mikään uni oo tarpeeksi.. meni vähän ot, mut mun pointti oli ap:lle et pyydä apua ennenku oot tässä pisteessä kun mä :(