Vaihtaako miehenne alushousut joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja kauhistunut palstamamma
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
[QUOTE="Äippä";23969045]Kuinka monet alushousut teidän miehellä oikeen on, jos kerkeää kaksi kertaa päivässä vaihtaa????[/QUOTE]

olisko tusinan verran. Mutta pyykkäri pyörii ainakin 3-4 kertaa viikossa eli sieltä ne kiertoon tulee.

meak
[QUOTE="Äippä";23969045]Kuinka monet alushousut teidän miehellä oikeen on, jos kerkeää kaksi kertaa päivässä vaihtaa????[/QUOTE]

Kyllä niitä on ainakin viidetkymmet.

tietysti
Alkuperäinen kirjoittaja hölmistynyt mies;23969053:
Vaihdatteko te arvoisat palsamammat myös itse alushousut kerran päivässä?
Tottakai! Ihan uskomaton kysymyskin. Joskus menee kahdetkin, jos käyn päivällä lenkillä. Ja tottakai mieheni vaihtaa myös kalsarit joka päivä ja käy suihkussa joka päivä ja vaihtaa sukat joka päivä jne. Se on mielestäni normaalia.
Hyi hemmetti millaisten miesten kanssa naiset elävät.

hölmistynyt mies
Tottakai! Ihan uskomaton kysymyskin. Joskus menee kahdetkin, jos käyn päivällä lenkillä. Ja tottakai mieheni vaihtaa myös kalsarit joka päivä ja käy suihkussa joka päivä ja vaihtaa sukat joka päivä jne. Se on mielestäni normaalia.
Hyi hemmetti millaisten miesten kanssa naiset elävät.
Likaantuuko sun alushousut noin äkkiä? Kuinka sä oikein pyyhit?

öhh
Mistä mä voin tietää, vaihtaako se ja miten usein. En mä seuraa aikuisen ihmisen tekemisiä. En kysy mun teineiltäkään, onko sukat ja kalsarit vaihdettu. Pyykin määrästä päätellen kaikki vaihtaa riittävän usein.

tietysti
Alkuperäinen kirjoittaja hölmistynyt mies;23969160:
Likaantuuko sun alushousut noin äkkiä? Kuinka sä oikein pyyhit?
Miten tämä kalsareiden vaihto nyt paskanpyyhintään liittyy?
Ai että jos vaihtaa kerran päivässä kalsarit, niin se tarkoittaa sitä, ettei pyyhi kunnolla persettään paskomisen jälkeen? No edelleen, millaisia miehiä onkaan, sinä mukaan lukien.

Äippä 40 v.
En tiedä varmaksi, mutta pyykin määrästä kuvittelen vaihtavan joka päivä suihkun jälkeen, kuten myös sukat ja t-paidan. Ei kai ne likaiset ole, mutta hieman varmaan hikiset eikä sellaisia ole kiva puhtaaseen ihoon enää vetää. Kai nyt kaikki suihkun jälkeen vetää puhtaat vaatteet päällensä...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä 40 v.;23969419:
En tiedä varmaksi, mutta pyykin määrästä kuvittelen vaihtavan joka päivä suihkun jälkeen, kuten myös sukat ja t-paidan. Ei kai ne likaiset ole, mutta hieman varmaan hikiset eikä sellaisia ole kiva puhtaaseen ihoon enää vetää. Kai nyt kaikki suihkun jälkeen vetää puhtaat vaatteet päällensä...
Niin luulisi.

"vieras"
On kyllä ihan turhaa vouhotusta ja hienostelua vaihtaa joka päivä kalsareita. Sitäpaitsi ne on helpompi saada aamulla oikein päin jalkaan kun muistaa ohjesäännön "keltainen eteen, ruskea taakse".

..
[QUOTE="vieras";23968993]Miten sait sen koulutettua? Minä sanoin tolle, että alkais vaihtamaan joka päivä. Se tokas vaan, että minähän en alushousujani tuhlaa![/QUOTE]

äitinsä on sen jo kouluttanut vaihtamaan sukat ja alushousut. t-paidoissa vielä riittää tekemistä kun kotona saattaa käyttää samaa t-paittaa yli viikon ja töihinkin vaihtaa vain pari kertaa viikossa.
ostat sille reilusti niitä alushousuja, sillä on todennäköisesti niitä liian vähän. sitte alat valitella hajusta..

Vaihtaa joka päivä alushousut, sukat ja t-paidan. Jos hikoilee, niin saattaa vaihtaa kahdestikin. Jossain mökillä nyt sitten saattaa mennä pari päivää samoissa.

Itse vaihdan kans päivittäin, tosin rintsikat menee kyllä monta päivää pesemättä. Mökkiolosuhteet sitten erikseen.

Yhteistyössä