Vaihtaako miehenne alushousut joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja kauhistunut palstamamma
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja öhh;23969166:
Mistä mä voin tietää, vaihtaako se ja miten usein. En mä seuraa aikuisen ihmisen tekemisiä. En kysy mun teineiltäkään, onko sukat ja kalsarit vaihdettu. Pyykin määrästä päätellen kaikki vaihtaa riittävän usein.
Ei meillä ainakaan niin iso talo ole, että en suihkun jälkeen näkisi vaihtaako vai eikö. Tupataan kuitenkin oleilemaan melko samoissa tiloissa aamuisin.
Tottakai vaihtaa kalsarit ja sukat, ja niin vaihdan itsekin, samoin poika.

"taru"
Itse vaihdan joka päivä ja mies jokatoinen päivä.Hampaat pestään aamuin illoin ja itse pesen hiukset ja alakerran joka päivä. Mies on vähän laiskempi,mutta olen herkkä huomauttelemaan hygieniasta.

---
miksi pitää vaihtaa hikoontumattomat, paskomattomat kalsarit joka päivä... miehillä ei niitä eritteitä niin falskaa kun meillä naisilla
Pieniä hikirauhasia on kaikkialla ihossa, kun taas suuria hikirauhasia on muun muassa kasvoissa, kainaloissa sekä sukupuolielinten ja peräaukon ympärillä. Suuret hikirauhaset eivät eritä varsinaista hikeä vaan voimakastuoksuista eritettä, joka aiheuttaa suurimmaksi osaksi ihmisten ominaistuoksun.

"eee"
Onko ap provo? Kyllä mä ainakin huomaisin jos mies käyttäis samoja alkkareita viikon, onhan mulla silmät päässä :D Vai eikö ap koskaan näe miestään alushoususillaan, raukka?

Yhteistyössä