Imettämisestä ja riippurinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riippatissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riippatissi

Vieras
Jos imetät kyljellään niin imetätkö aina siitä alemmasta rinnasta vai myös ylemmästä?

Mietin että kuinka hirveet riippatissit mulla mahtaa olla kun mä imetän siitä ylemmästäkin ihan helposti? Vai onko ihan normaalia?

Mä en ainakaan pysty imettää molemmista. Aina on pakko kääntää kylkeä. :D Mä imetän nyt toista lasta (ekaa 1v1kk) jo kuudeta kuukautta, eikä mun tissit oo roikkunut missään vaiheessa. Kai se vähän riippuu ihmisestä roikkuuko vai ei ja ehkä ikäkin vaikuttaa ihon roikkumiseen?

Imetin molemmista. Oli helppoa kun ei öisin tarvinnut siirrellä vauvaa puolelta toiselle.
Ensin vaan alempi tissi, sitten kääntyi itse enempi mahalleen nukkuu, niin että tissi oli kainalossa lähestulkoon ja vauva kainalossa myös :) Onnistui hyvin. Vaatihan se pientä harjoittelua ensiksi.

Ei tarvii olla riipparit, jos ylettää ylemmästä. Mä imetin yleensä juuri ylemmästä ja varsinkin imetysaikana mun rinnat oli kovat ja liikkumattomat, kaikkea muuta, kuin roikkuvat siis. Se nyt vaan riippuu ihan siitä, miten tykkää imettää. Mulla vauva oli mun mahan päällä masullaan ja imi siitä sitten ylemmästä rinnasta. Tai joskus mä olin mahallaan, niin, että vauva oli patjalla jolloin ylempi rinta oli sen suussa.

Yhteistyössä