Miksi harrastat auringon ottamista?

"Nanna"
Itse otan aurinkoa, koska talvella tulevat näppylät häipyvät auringossa, iho on muutenkin paremmassa kunnossa. Ei lähellekkään niin kuiva kuin talvella. Lisäksi tää lämpö vie kaikki ärsyttävät käsi- ja nivelkivut pois.

Rollolainen
En ota aurinkoa, koska palan helposti. Vaikka laitoin selkään aurinkorasvaa joss aoli suojakerroin 30, paloi mulla yhdestä kohtaa selkä. ja vain olin kävelemässä rannalla pojan kans, en edes loikoillut , enkä uinut

Tuli katsottua tuo dokumentti ja ei todellakaan tee mieli mennä aurinkoa ottamaan. Katsokaapa tekin, jotka aurinkoa otatte. Voi mieli muuttua tuon dokumentin jälkeen.
Uskoisin ettei muutu. Ei ole mieli muuttunut säteilybiologian ja onkologian kurssien jälkeen, ei 5 viikon sädehoitoharjoittelun jälkeen, eikä sitä dokkaritkaan muuta.

En ala muodikkaasti pelkäämään aurinkoa, vaan nautin kesästä mulle sopivalla tavalla jatkossakin - ja huolehdin parhaani mukaan siitä etten pala. Lapseni eivät ole koskaan palaneetkaan eikä heidän ihonsakaan ole punoittanut vaikka he aina ulkosalla ovat, nytkin suorassa auringonpaisteessa. En lukitse heitäkään sisään tai pakota varjoon.

plm
Asun kerrostalossa niin onko ulkoilu mulle ap:n mielestä kiellettyä? Yleinen uimaranta on suunnilleen ensimmäinen paikka joka tulee mieleen siihen tarkoitukseen. Toki liikun mutta en jaksa tuntikausia kävelläkään jos se nyt on ap:lle hyväksytympi tapa olla ulkona.

Asun kerrostalossa niin onko ulkoilu mulle ap:n mielestä kiellettyä? Yleinen uimaranta on suunnilleen ensimmäinen paikka joka tulee mieleen siihen tarkoitukseen. Toki liikun mutta en jaksa tuntikausia kävelläkään jos se nyt on ap:lle hyväksytympi tapa olla ulkona.
En minä ole kieltänyt ketään ulkoilemasta. =) Käyn itsekin uimarannoilla, tosin yleensä silloin kun eivät ole niin täynnä, en tykkää olla jos täytyy olla vieri vieressä 10 sentin välein. Mutta uimarannallakin voi olla turvallisesti. Itse esim. istun pyyhkeen alla tai varjossa. Ja asun muuten minäkin kerrostalossa ja lähden kohta taas ulkoilemaan. =)

Yhteistyössä