Kuin pitkä olet ja kuin paljon painat?

• Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti
"-p-"
[QUOTE="vieras";23960571]Mä en kyllä haluais tuon ikäisenä olla enää vauvan äiti, tai edes taaperoikäisen...
:|[/QUOTE]

heh, no se on sun ongelmasi. onneksi mulla ei ole moista ongelmaa.

???
[QUOTE="vieras";23960571]Mä en kyllä haluais tuon ikäisenä olla enää vauvan äiti, tai edes taaperoikäisen...

Kukas sun halujas on kysynyt.
ites teet usemman lapsen, jos et enää päälle 30v. siedä taaperoita? Vai oliko sulla yks teiniraskaus ja muiden pitäis toimia samoin...
Toisaalta, kun olet 35 sun mieles voi muuttua vauvojen suhteen. Ei se niin paljoa ole.

"Tiina"
Miksi lapsimäärä mainitaan? Mulla 2 lasta, paino aamulla 63,8. Pituus 177cm. Painoa enemmän kuin normaalisti, koska eilinen meni terassilla ja herkutellen. Kebabin kautta kotiin nukkumaan.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Tiina";23961782]Miksi lapsimäärä mainitaan? Mulla 2 lasta, paino aamulla 63,8. Pituus 177cm. Painoa enemmän kuin normaalisti, koska eilinen meni terassilla ja herkutellen. Kebabin kautta kotiin nukkumaan.[/QUOTE]

Lapsistahan kuuleman mukaan tulee kiloja...

niii

Ketjun aiheeseen ei mitenkään liity tämä kommentti.
Pakko sanoo/laitaa löylyä lisää kommentoijalle. Minä sain nuorimmaisen 43v. ja mitää ongelmaa olla vauvan äiti.

Yhteistyössä