Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos eksäs on susta kiinnostunut niin et sä mitään minihameita tartte. Oot vain oma ittes tavallisissa vaatteissa.

Pahinta on, jos alat häntä vainoamaan, ruinaamaan takaisin (edes vähän) tms. Jotkut ihmiset vain palautuu takaisin sen takia, että toinen on sitkeä pyytämään takaisin. Sitten ne miettii, että miksi oon taas tuon kanssa vaikka olisin halunnut jotain muuta.

Mahdollista on, että teillä jäi juttu kesken, mutta ei sun tartte kuin jutella normaalisti eksäs kanssa ja vaikka kysyä siltä suoraan mitä mieltä se on susta tai siitä voisitteko joskus olla vielä jotain. Se on järkevin tapa, saat suoran vastauksen eikä mies palaa luoksesi vain siksi, että olet tarpeeksi sinnikäs. Tuskin haluat miestä, joka kaipaa ja haaveilee jostain muusta naisesta?

Kuulostat ihan mieheni exältä :D Ja mies todellakin tervehti häntä ja oli ystävällinen, sanoi että exälle tulee vaan entistä pahempi mieli kun mies on hänelle niin kiva, jos käyttäytyis inhottavasti niin ex sais vaan hyvän syyn vihata ja olla katkera.

Ihan hiton lapsellista touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23920029:
Missä mä nauroin? :O
Mitä itse tekisit tälle ketjulle? :)

Etpä ole liiemmin puuttunutkaan! Itse olisin sanonut jo puolessa välissä että kannattaa itse kunkin taas miettiä.. Tällaset ketjuthan tietää mihin ne menee. Verrattavissa Savannan ketjuihin. Jos ihminen ei ole esim. psyykkisesti tasapainossa, oikeuttaako se tällaseen ivaketjuun?

[QUOTE="vieras";23920049]Ap, mitä sulla oli päällä? :)[/QUOTE]

Kiva pinkki toppi henkkamaukalta ja yks polvipitunen hame ...ylläripylläri äitiltäni :D Mutta ei se ollut mitenkään nolo. Ihan siedettävän näkönen ja sopi topin kans yhteen ja ennen kaikkea äiti ylipuhu mut laittaa sen alaosan. No kait se oli ihan hyvä sitten. Moni sano siellä,että näytän hyvältä :)

[QUOTE="vieras";23920049]Ap, mitä sulla oli päällä? :)[/QUOTE]

Miulla on mummon villapöksyt ja mie laitoin vielä niitten piälle vuarikalsarit, sittee miulla on kulahtanut t-paeta

Etpä ole liiemmin puuttunutkaan! Itse olisin sanonut jo puolessa välissä että kannattaa itse kunkin taas miettiä.. Tällaset ketjuthan tietää mihin ne menee. Verrattavissa Savannan ketjuihin. Jos ihminen ei ole esim. psyykkisesti tasapainossa, oikeuttaako se tällaseen ivaketjuun?

Kuule, en puutu tuolla tavalla. Joskus olen toppuutellut ja varoitellut ja siitä en saanut muuta kuin niskaan sontaa ja sinunlaisia "mode hoida hommasi, äläkä puutu/neuvo siellä!" huutelijoita 'auttamaan'
Ja hei, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja oikeus myös tässäkin ketjussa kummastella ap:n näkemyksiä existä ja seurusteluista. :)

Jeps en ole sitten yhtään pahoillani kellekkään, kun saan nyt luvan ilmottaa että ajassa 00:56 on exäni hyväksynyt mun kaveripyynnön :)

Tarkoitin siis minuutteina 56 minuuttia:heart:

Siis facessa ollaan nyt kavereita

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä