Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luuletko tosissasi, et se vain yritti flirttaili? Pari vuotta sitten, kun se laittoi tekstarin et sillä on nyt yksi kiva nainen johon se haluaa panostaa (sen nyksä), niin silloin kun mä siihen törmäsin niin se ei edes meinannut moikata mua. Nyt se itse oma aloitteisesti moikkaa! Kai se on muistellut mua, et miten kiva nainen mä olinkaan.. tai jotain :)

Ja nyt se ehkä ajattelee että aikaa on mennyt niin paljon, että uskaltaa sulle jutella, ilman että sä kuvittelet muuta...

• Tykkää
Reactions: miauh
Luuletko tosissasi, et se vain yritti flirttaili? Pari vuotta sitten, kun se laittoi tekstarin et sillä on nyt yksi kiva nainen johon se haluaa panostaa (sen nyksä), niin silloin kun mä siihen törmäsin niin se ei edes meinannut moikata mua. Nyt se itse oma aloitteisesti moikkaa! Kai se on muistellut mua, et miten kiva nainen mä olinkaan.. tai jotain :)

Katsos, aikuisilla ihmisillä on tapana moikkailla eksiään, jopa vaihtaa kuulumisia näiden kanssa. Osa on jopa kavereita. Ei se, että juhlissa tervehtii ja vaihtaa muutaman sanan kerro kyllä mistään muusta kuin kohteliaasta käytöksestä.

Exä on exä syystä.

Tässäpä se onkin:Mikä se syy on? Voi olla se, et me ei ehditty nähdä kuin muutaman kerran ennen kun tavallaan tuli ero... siis seurustelu ei edes alkanut kunnolla :( Sitten aika pian sen jälkeen kun me oltiin tämän kanssa tavallaan "erottu" se löysi tämän, jonka kanssa se on nyt ollut pari vuotta. Siksi kai mulla onkin ollut sitä niin valtava ikävä, kun se meidän juttu katkesi siinä herkässä vaiheessa. Ja olisin ollut aika varma, että me oltaisiin sovittu tosi hyvin yhteen.

[QUOTE="vieras";23919562]Miks se on ex? Siis miks teillä tuli ero?[/QUOTE]Jos ex ei ole täysin aivokuollut vihannes niin se lienee jo tähän mennessä ilmiselvää jos luit edes ap:n aloituksen, muista kommenteista puhumattakaan.

Tässäpä se onkin:Mikä se syy on? Voi olla se, et me ei ehditty nähdä kuin muutaman kerran ennen kun tavallaan tuli ero... siis seurustelu ei edes alkanut kunnolla :( Sitten aika pian sen jälkeen kun me oltiin tämän kanssa tavallaan "erottu" se löysi tämän, jonka kanssa se on nyt ollut pari vuotta. Siksi kai mulla onkin ollut sitä niin valtava ikävä, kun se meidän juttu katkesi siinä herkässä vaiheessa. Ja olisin ollut aika varma, että me oltaisiin sovittu tosi hyvin yhteen.

Mahtaa sitä nyt harmittaa kun moikkas sulle.
Sä OOT pelottava :/

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

voisko mitenkään olla, et se piti sua hulluna ja hitusen epäkypsänä, ja se sen silmät pyöreinä tuijottelu ja säikähtäneenä moikkaus olikin oikeasti "voi herrajumala, voi herrajumala, ei voi olla totta, miten mä tästä pääsen pois, mites se voi olla täällä, ööh.....moi!" ??

Ootko oikeasti roikkunut siinä monta vuottà?
On tainut tulla sulle pienoinen pakkomielle,kyseisestä miehestä.Olisiko aika hakea apua,jotta pääsisit elämässä eteenpäin.
Kyllä ne asiat olisivat aikanaan jo kehittyneet,jos niin olisi tarkoitettu.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood ja Kahlan
Katsos, aikuisilla ihmisillä on tapana moikkailla eksiään, jopa vaihtaa kuulumisia näiden kanssa. Osa on jopa kavereita. Ei se, että juhlissa tervehtii ja vaihtaa muutaman sanan kerro kyllä mistään muusta kuin kohteliaasta käytöksestä.

Ap:n logiikan mukaan mun exä on umpirakastunut muhun huolimatta uudesta puolisosta ja lapsesta. :D

Siis ap,ei pahalla. Sinä vasta TAPAILIT sitä miestä,se ei ole ex!!
Ja toisekseen,anna olla. Se on seurustellu niin kauan nykyisensä kanssa että tuskin"muistelee"sinua..
Jatka elämää ihan itsesi takia!

Mies valitsi jonkun toisen. Älä mene siihen väliin. Se ois jatkanut sun kanssas, jos ois halunnut.

Tuntuu tosi pahalta, et sanot noin =( Mikä mussa on vikana, kun tuntuu että kaikki miehet jättää ja sitten kohta niillä on jo uusi? Miksi mä en löydä sitä miestä, joka valitsisi mut?
Mun toivo on nyt siinä, et niillä menee tosi huonosti sen nykysen kanssa... ja alan liikkua kesällä näteissä ja kevyissä vaatteissa kaupungilla =) Jos vaikka törmättäisiin...

Yhteistyössä