Mulla on ilmeisen perverssi sisko koska sekin tykkää saksankielestä... En tosiaan tajua miksi ihmeessä*Kuusi* Korjaan: Viisi vuotta opiskelin joskus iloisella ysikytluvulla ja kirjoitinkin ihan kohtuullisesti, mutta päivittäinen keskustelu ei kyllä ilman uutta muistuttelua sujuisi järin jouhevasti.
Mä olen siitä kiero ja perverssi ihminen, että mun mielestä saksa on yksi kauneimmista kielistä.
Haluan oppia thai-kieltä. Elän yhä siinä toivossa, että veljeni joskus toteuttaa toiveeni ja avioituu thainaisen kanssaHiu maak-maa, kho khaau iik, kaa?
Thai-kirjaimia en kyllä hallitse, mutta ruokaa osaan vaatia!
Szeretem a kenyerek.
Urea iacta est.
Tonaalisuutensa vuoksi haastavaa kovakorvaiselle, mutta mielenkiintoista!Haluan oppia thai-kieltä. Elän yhä siinä toivossa, että veljeni joskus toteuttaa toiveeni ja avioituu thainaisen kanssa
Tuon ymmärsin, vaikken latinaa ole sen kummemmin opetellutkaan.Szeretem a kenyerek.
Urea iacta est.
Unde ai invazad?Te iubesc.
oho, tosiaa _lyhyt lause_....Je ne veux pas sortir avec toi, parce qu j'ai deja sors avec quelquen. Et si tu ne partir pas, j'appelle la police.
(joo en meinannu keksiä mitään, eikä toi varmaan oo ihan oikein).
I don't want to go out with you, because I'm already dating someone. And if you don't leave, I'll call the police.
Jag vill inte lämna med du, eftersom jag äntiligen treffar en man. Och ibland du inte slutar, jag ska ringa till polis.
No ainakin ranskassa ja ruotsissa virheitä..Je ne veux pas sortir avec toi, parce qu j'ai deja sors avec quelquen. Et si tu ne partir pas, j'appelle la police.
(joo en meinannu keksiä mitään, eikä toi varmaan oo ihan oikein).
I don't want to go out with you, because I'm already dating someone. And if you don't leave, I'll call the police.
Jag vill inte lämna med du, eftersom jag äntiligen treffar en man. Och ibland du inte slutar, jag ska ringa till polis.
Ihan noin asterixien perusteella ymmärsin msitä kyse. (alea iacta est sinä kapinen koira, tapaamme kuun noustessa...)Szeretem a kenyerek.
Urea iacta est.