Kirjoita tänne lyhyt lause jollain ulkomaisella kielellä jonka osaat!

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
"Mamma italiana"
[QUOTE="puddighinu";23916417]sa bedda pizinna è tuttu lu mondu meu. vielä on pitkä matka ennen kuin tätäkin kieltä oppii puhumaan...huoh...[/QUOTE]

kyllà sà vielà opit senkin

*Kuusi* Korjaan: Viisi vuotta opiskelin joskus iloisella ysikytluvulla ja kirjoitinkin ihan kohtuullisesti, mutta päivittäinen keskustelu ei kyllä ilman uutta muistuttelua sujuisi järin jouhevasti.

Mä olen siitä kiero ja perverssi ihminen, että mun mielestä saksa on yksi kauneimmista kielistä. :p
Mulla on ilmeisen perverssi sisko koska sekin tykkää saksankielestä... En tosiaan tajua miksi ihmeessä :D

Mulla taas on sellainen jännä juttu että hindin kielen ilmeisesti tietyistä murteista tykkään. Liikenteessäkin tekis joskus mieli kävellä vaan jonkun perässä joka puhuu sitä ja kuunnella :LOL:

Siis kuka tässä olikaan perverssi?

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
JONSERED Karhunkantaja
Haluan oppia thai-kieltä. Elän yhä siinä toivossa, että veljeni joskus toteuttaa toiveeni ja avioituu thainaisen kanssa :)
Tonaalisuutensa vuoksi haastavaa kovakorvaiselle, mutta mielenkiintoista!

Odotahan, kaivelen yhden linkin...

TLS and CTLS Language School Thailand | Learn Thai language, English language, German language and Thai Culture, with long stay visas, student visa or educational visa ja viisumikin järjestyy. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lingvisti
[QUOTE="puddighinu";23915611]lingvisti on hyvä ja vetää sen hihvin takalistostaan ja vaikka googlettaa kyseisen sanonnan...[/QUOTE]

Näkee, missä porukassa olet Italiassa liikkunut - peggio per te!

Lingvisti
[QUOTE="puddighinu";23915607]mi sono espressa correttamente e come, nella lingua parlata, non quella che ti insegnano all'uni. se poi non lo capisci non mi na futti nudda.[/QUOTE]

Hai ragione, ho letto male, senza gli occhiali. Ti prego di accetare le mie scuse, in ogni caso ti potresti comportare un pochino meglio - o no?

Je ne veux pas sortir avec toi, parce qu j'ai deja sors avec quelquen. Et si tu ne partir pas, j'appelle la police.

(joo en meinannu keksiä mitään, eikä toi varmaan oo ihan oikein).

I don't want to go out with you, because I'm already dating someone. And if you don't leave, I'll call the police.

Jag vill inte lämna med du, eftersom jag äntiligen treffar en man. Och ibland du inte slutar, jag ska ringa till polis.

Je ne veux pas sortir avec toi, parce qu j'ai deja sors avec quelquen. Et si tu ne partir pas, j'appelle la police.

I don't want to go out with you, because I'm already dating someone. And if you don't leave, I'll call the police.

Jag vill inte lämna med du, eftersom jag äntiligen treffar en man. Och ibland du inte slutar, jag ska ringa till polis.
oho, tosiaa _lyhyt lause_....

Lingvisti

No ainakin ranskassa ja ruotsissa virheitä..

Yhteistyössä