Laulava Mikkosten perhe (Timo T.A et co)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva video. =) Suomessa on tosin muotia vihata Mikkosia, mutta minun mielestäni vaikuttavat ihanalta perheeltä, jossa lasten on hyvä olla. Perhe tekee kivan musiikkivideon yhdessä ja sekin lytätään. Miksi?

Mä en pidä Mikkosista syystä että ovat unohtaneet miten oma suhde sai alkunsa,mieshän oli vielä Tuiren kanssa naimisissa ja sitten ovat niin siveitä ja uskovaisia ihmisiä ja arvostelevat muita.Tuomitsevat avoliittolaiset eivätkä muista millä tavalla oma suhde alkoi.
Sellaiset ihmiset ei ole yhtään mitään muita arvostelemaan.
Tosi uskottavaa kun ämmä laulaa ettei kuukauteen töitä tehdä kun makaa päivät kotona perseensä päällä laiskana.

:D jaa. No pahempaakin on nähty. Mites jos teidän perheistänne tehtäisiin vastaava videotaltiointi olisiko se ihanaa katsottavaa.
Sieluni silmin kuvittelen mieheni, lapseni ja ennenkaikkea itseni tuollaiselle videolle. :laugh:

:D jaa. No pahempaakin on nähty. Mites jos teidän perheistänne tehtäisiin vastaava videotaltiointi olisiko se ihanaa katsottavaa.
Sieluni silmin kuvittelen mieheni, lapseni ja ennenkaikkea itseni tuollaiselle videolle. :laugh:

No sanotaan, että miedän videossa mamma ja pappa olisivat HUOMATTAVASTI paremman näköisiä. Nassikat menisivät samalla tasolla, sillä onhan Mikkosen pojat erittäin suloisia. Laulukin olisi samanlaista, sillä myös me emme osaa laulaa.

Jos Nina Mikkonen selittää miten väärin on lapsia kohtaan viedä ne liian pienenä hoitoon, mutta mun mielestä on väärin lapsia kohtaan, että pienten lasten isä on samanikäinen kuin muiden isoisät :( Sori nyt vaan! Ja oon kyllä sinällään Rouva Mikkosen kanssa samaa mieltä.

Jos Nina Mikkonen selittää miten väärin on lapsia kohtaan viedä ne liian pienenä hoitoon, mutta mun mielestä on väärin lapsia kohtaan, että pienten lasten isä on samanikäinen kuin muiden isoisät :( Sori nyt vaan! Ja oon kyllä sinällään Rouva Mikkosen kanssa samaa mieltä.

Niinpä... Ja väärin lapsia kohtaan on myös vetää ne julkisuuteen näin. Eipä noi lapset oo ikuisesti noin pieniä, muutaman vuoden päästä ovat jo koululaisia ja siellä kaivellaan kyllä kaikki noloudet esiin... Oikein hakemalla haetaan puheenaihetta heistä, kärsijänä on lapsi :(

Niinpä... Ja väärin lapsia kohtaan on myös vetää ne julkisuuteen näin. Eipä noi lapset oo ikuisesti noin pieniä, muutaman vuoden päästä ovat jo koululaisia ja siellä kaivellaan kyllä kaikki noloudet esiin... Oikein hakemalla haetaan puheenaihetta heistä, kärsijänä on lapsi :(

Ja jopa aamulypsyn Jaajo! mainitsi että on törkeää kun iskä antaa lasten saunakuvia seiskaan. Että vielä lapset on joo pieniä mutta kuinka moni koululainen oikeesti arvostaa itsestään otettuja saunakuvia seiskassa.

Yhteistyössä