Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sillä mitään ongelmaa olevoi sinua
olen melkein sen seurana, skool!
Alkuperäinen kirjoittaja missä;23909615:Missä muuten lapsesi on? Pidä hauska ilta, nauti!
entinen... korjaus.
entinen... korjaus.
Alkuperäinen kirjoittaja tämä on tosi;23909672:Alkoholisti on alkoholisti koko elämänsä. Voi olla vuosia raittiina ja silti on alkoholisti. Todella typerää että "pakko juoda" "hyvä syy". Semmoista syytä ei olekaan. Ihan oikeasti ei ole. Kyllä juopot ja narkkarit keksii. Jos kerran on raitistunut niin miksi ihmeessä pitää aloittaa uudestaan? Ei mikään syy ole niin hyvä. EI kipeät muistot, ei kuoleman vuosipäivät, ei mikään. Se on vain typerää terveytensä kanssa pelleilyä. Viinanhimoa.
Kyllä semmonen syy on. Eikä oo narkkijuopon keksimää, vaan ihan jonku muun. Ei se juomisen nautinto oo mihkään menny vaikka sitä vastaan oon tapellu viime ajat, nyt annoin sille periksi. Mut nii. Niin kauan ko et tiä miksi otan, nii elä kommentoi. Koska jos tietäsit, ois eri ääni kellossa. Juujuu, huomionhakua plaaplaa, ei kerroin juomisesta sen takia että jutut voi olla eriä ko viime aikoina. Siksi.. En halua sääliä en mittään, vaan ihmismäistä kohtelua kuten kuka tahansa joka tullee palstalle otettuaan pari.
Ei. Vaan otin menneisyyen puhheeksi sen takia ettei ne jotka tietää ja on ollu täälä "näkemässä" minun juomista, ei ois niin kovana tuomittemassa. Halusin vaan keventää tunnelmaa, mut seki on väärin. Kun on kuitenki kyseessä ihminen joka kenenkään mielestä ei pysty hallittemaan juomistaan. Pystyn ja kykenen, mut ennen en halunnu. Nykyään jopa haluan.
Mikset kertoisi syytä niin kaikki nämä haukkujatki voisi ymmärtää paremmin?
Ei mielipiteillä, tykkään keskustella.