Mua harmittaa, ku tiedän polttari päiväni :(

• Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tienneet tai arvanneet polttaripäiväänsä?
Ainahan niihin liittyy sekavaa ja hämärää puuhailua ja yllättäviä ideoita, jotka paistaa ilmiselvästi läpi.

vierassss
[QUOTE="vieras";23908485]Olin luullut, että polttaripäivä sovitaan yhdessä etukäteen. Aina oppii uutta![/QUOTE]

no niinpä.
kuitenkin ihmisillä on töitä, lapsia, menoja sun muuta että on monesti ajoissa järkättävä vapaata.

^^
[QUOTE="vieras";23908508]Entäpä jos möläytykset ovatkin olleet tahallisia? Sä olet mennyt lankaan, ja nyt l u u l e t että tiedät polttaripäiväsi...[/QUOTE]

Niin, voihan sekin tietty olla mahdollista :D

Mä en tiennyt millon mulla on polttarit. Itseasiassa mä en tiennyt että mulle järjestetään polttarit. Olin itse sillä muelellä liikkeellä että suotta moisia alkaa pitämään.
Hyvin sai sisko järkättyä miehen avustuksella mut sellaiseen tilanteeseen mistä porukalla nappasivat mut mukaansa :D Ja oikeatsti, ihan täytenä yllätyksenä.

"eee"
Mä olisin iloinen jos tietäisin sen verran, et olisin sit pessy tukan ja meikannu :D ettei tarvis loppuikäänsä kattella jotain polttarikuvia joissa on tukka paskanen eikä ees meikkiä naamas ;)

"mä"
[QUOTE="vieras";23908472]Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tienneet tai arvanneet polttaripäiväänsä?
Ainahan niihin liittyy sekavaa ja hämärää puuhailua ja yllättäviä ideoita, jotka paistaa ilmiselvästi läpi.[/QUOTE]

en tiennyt yhtään ja tulin täysin yllätetyksi, vieläpä työpaikalla.

Itse vuorotyötä tekevänä ja sen mukaan menevänä, tiedän, että jos joskus pääsen sinne vihille asti... Niin joudun melkeimpä sanomaan ennalta, että mitkä päivät minulle sopivat. Ei mene hääpäiväni moisesta pilalle ja tarvittaessa lastenhoidonkin pystyy järkkäämään paremmin. En moisesta loukkaantuisi, jos polttaripäiväni saisin tietää. =)

Voi surku, toivottavasti kuitenkin olisi kyse hämäyksestä! :)
Itseänikin hieman harmitti, kun polttareita edellisenä iltana kaason lapsi möläytti erään asian josta arvasin että polttarini ovat seuraavana päivänä. En olisi ikimaailmassa osannut odottaa niitä silloin, niin hyvin minua oli juksattu ja johdettu harhaan. Että sinäänsä sääli ettei se yllätys mennyt ihan loppuun asti putkeen :)

Mutta eipä se loppujen lopuksi haitannut yhtään mitään, ihanat polttarit kuitenkin! Onnea tulevaan :D

Yhteistyössä