Ei muodostuisi ongelmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja juurikin näin;23907960:Niin, mites tuo?
Ei muodostuisi ongelmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja juurikin näin;23907960:Niin, mites tuo?
18 ja 19Minkä ikäisiä siis ovat?.
Täät samaa olin tulossa kysymään. Eli kun on useampia lapsia niin vaikka juuri nyt muut eivät olisikaan vastaan nuoren parin auttamista, saattaa asia joskus myöhemmin tulla vastaan. Olen esim. nähnyt lähipiirissä hyvin keskenään toimeentulevan sisarusparven joilta ratkesi välit totaalisesti perinnönjaossa. Siinä kyllä kaivettiin suurennuslasin kanssa läpi kaikki menneidenkin vuosien saamiset vanhemmilta. Ei tietenkään joka euroa voi eikä tarvikaan laskea mutta vuoden vuokrat on jo aika suuri summa jos muille sisaruksille ei ole tarjottu samaa etuisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti;23908114:Samaa mieltä. Sitten on vielä sellainen pointti että mitä pojan siskot ja veljet ajattelevat moisesta lahjasta?
se oli kommentti nro 61, serkkuseniEn löydä sitä alkuperäistä kysymystä joka koski pojan sisaruksia.
Olen varma ettei heillä olisi mitään sitä vastaan.
Tajuan kuitenkin että tuon varmuuden ymmärtämiseksi pitäisi tuntea ko. ihmiset ja heidän tarinansa. Joissain toisessa sakissa kysymys voisi olla hyvinkin oleellinen.
Ei ole mennottelua, jos sinulla vaan on varaa tuohon ilman omaa nälkäkuuria. Toki järjevä perustelu nuorille pitää olla ja se tieto, kauanko etuisuus kestää. "Minun on lain mukaan kuitenkin huolehdittava elatuksestasi kun opiskelet" tai "Ottakaa tämä nyt pehmeänä laskuna rahaasoiden hoidossa" tms. Itse varmaan parhaiten tiedät mistä narusta vetää, että nuoret kokevat raha-avun ihan asiallisena eivätkä ajattele, että siihen sisältyisi ehtoja.18 ja 19