K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23906268:Mä olen ostanut vain ristin niille kummilapsilleni, joiden sylikummi olen ollut. En muuta. Ja muillekaan kummilapsilleni en ole antanut rippilahjaa rahana (en muuten antanut yo-lahjaakaan rahana), koska minusta kummi voisi antaa jotain sellaista, joka ei katoa taivaan tuuliin. Annan mieluummin jotain sellaista, mikä kummilapsellani on vielä 20 vuotta senkin jälkeen, kun kummitäti on uutterasti puskenut horsmaa.
Olen aika läheinen kahden kummilapseni kanssa. Vielä nytkin, kun kummilapseni ovat jo aikuisia. Olisin voinut olla parempikin kummi, mutta ilmeisesti olin silti tarpeeksi hyvä kummi. Ainakin nuo kaksi aina jaksavat muistaa milleniumia ja miten saivat olla uudenvuoden yönä pulkassa ja kummitädin koira veti. Ja uudenvuuoden illallisella. Ja muutenkin. Välillä kummilapseni kyselevät vanhaa kummitätiään mukaansa karaokebaariin. Joskus menen, joskus en...ehdoksi olen laitanut, että mun ei tarvitse laulaaAnnattapa suuria lahjoja. Oletteko läheisiä kummilapsen/perheen kanssa? Ja rikkaita?