Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ihmetyttää suuresti tuntemani yh-äidit sen takia että sängyssä hypitään usean eri ukon kanssa jopa kuukauden sisään, tullaan paksuksi, ukko lähtee kuvioista kun ei halua mammaa jolla jo kolme lasta ja nyt ois tulossa neljäs, vauva syntyy ja kuvio alkaa alusta... Yhdellä tutullani kuudes lapsi tulossa yhden illan jutulle, kaikilla kuudella on erit isät. Uskon että kuvio jatkuu ja jatkuu niin kauan kuin ei saa pysyvää suhdetta aikaan... Tuota menoa kun on katsellut niin suru tulee väkisinkin ja viha sitä sitä naista kohtaan minkälaisen mallin ja elämän antaa lapsilleen. Että näin. Tätä mä suuresti ihmettelen. Vois varmaan käyttää ehkäisyä vaikka kuinka olisi iso perhe haaveissa.
mä suorastaan halveksun maha pystyssä kulkevia yh-äitejä joilla lapset kaikki eri isille... Uskomattomia tyyppejä...
En tunne yhtään "sängystä sänkyyn hyppiviä" yh:ita. Tavallisia, vastuuntuntoisia, ihania, ahkeria vainHatunnosto kaikille yh:ille, jotka jaksavat vuodesta toiseen pitää huolta perheestään lähes yksin (-pari viikonloppua/kk).
Mistä kummasta sä oot saanut päähäs että kaikilla yksinhuoltajilla on vapaata viikonloppusin? Aika putkinäkö ajattelua; ja nostan hattua enemmän yksinhuoltajille kun perheellisille
Musta vaan on niin naurettavaa että poljetaan perheellisiä nyt yhtäkkiä, mitäköhän he tekevät väärin.![]()