Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
camoon nyt!
Nyt mars vaikka seppälään ostamaan 10 eurolla perus t-paitaliivit, olkaimet saa irti ja mukana tulee silikoniolkaimet sekä niskalenkkiolkain, samat liivit voi laittaa myös ristiin jotta ei näy olkaimet painijanselkätopin kanssa. Ei voi olla vaikeeta?
En ne silikoniolkaimet kauniit ola mutta voittaa mennen tullen tavan olkaimet, näkee että on ollut edes yritystä.

"vieras"
Olispa kaikilla ongelmat tasoa "maailman kauheinta kun tissiliivi tai kalsari näkyy", niin maailma olis todella todella paljon parempi paikka.
No kukas muu tässä ketjussa on sanonut tätä maailman kauheimmaksi ongelmaksi kuin te tissiliivinvilkunnan puolustajat? :D

Jotka ei tykkää, ne ei tykkää ja kertoo että se näyttää tosi rumalta, mutta ei tämä heidän kenenkään suurin ongelma elämässä ole älkää nyt viitsikö :LOL:

dddd
Silloin päätin, että olkaimettomat rintsikat ei ole mun juttu, kun eräissä juhlissa huomasin niiden valahtaneen jonnekin vyötärön seudulle. En tiedä, johtuiko se rintsikoiden huonoudesta vai omasta pienirintaisuudesta.

Nykyään ostan sellaisia juhlamekkoja, joista ei näy nännit läpi vaikkei laittaisi rintsikoita alle ja tavallisten toppien kanssa pidän rintsikoita normaalisti. Jos joku siitä häiriintyy, niin se on hänen murheensa. :D

Nyt mars vaikka seppälään ostamaan 10 eurolla perus t-paitaliivit, olkaimet saa irti ja mukana tulee silikoniolkaimet sekä niskalenkkiolkain, samat liivit voi laittaa myös ristiin jotta ei näy olkaimet painijanselkätopin kanssa. Ei voi olla vaikeeta?
En ne silikoniolkaimet kauniit ola mutta voittaa mennen tullen tavan olkaimet, näkee että on ollut edes yritystä.
Kerro mulle heti, mistä seppälästä saa 10eurolla liivit, joista saa olkaimet pois jne. Ja on sopivaa kokoa (85J) ?? Ostan kyllä samantein!

Isossa koossa kun yhdet liivit maksaa 50-100e, niin se on aika iso raha yksiin liivin. Näissä koissa myös on kiinteät olkaimet, niitä ei lähetä niin vain muuttelemaan sen vuoksi, että jotkut ei kestä nähdä niitä olkaimia.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kerro mulle heti, mistä seppälästä saa 10eurolla liivit, joista saa olkaimet pois jne. Ja on sopivaa kokoa (85J) ?? Ostan kyllä samantein!

Isossa koossa kun yhdet liivit maksaa 50-100e, niin se on aika iso raha yksiin liivin. Näissä koissa myös on kiinteät olkaimet, niitä ei lähetä niin vain muuttelemaan sen vuoksi, että jotkut ei kestä nähdä niitä olkaimia.
Isotissisen nyt viimeksi kannattaa tissiliiveissä säästää, herranjumala sentään!!! Se kropan näyttävin osa pilataan paskoilla ja epäsopivilla liiveillä -kerrassaan tyhmää. Isoissa tisseissä se väärien liivien käyttö oikein korostuu.

Jos tää on rahakysymys niin sitten suosittelen ostamaan sen naruolkaintopin sijaan tavallisen t-paidan (saa samaan hintaan) vaikka kamala sekin on jos alla on pitsiliivit joiden sauma- ja pitsimuhkurat paistaa t-paidan alta...

Hemmetti naiset, satsatkaa elämässänne edes kunnon alusvaatteisiin!!!

camoon nyt!

No kyllä vaan on. Painele alan liikkeeseen niin varmasti löytyy. Mun kaveri jolla on melko samankokoiset rinnat kuin sinulla sai liikkeestä 72 eurolla liivit jollaiset kuvailin. Ja oli mistä valita. Tsiisus taas. Mutta kannattaa ottaa se huomioon, kannattaako tuollaisilla rinnoilla sitten mitä paitoja tai mekkoja pitää....

[QUOTE="vieras";23900125]Isotissisen nyt viimeksi kannattaa tissiliiveissä säästää, herranjumala sentään!!! Se kropan näyttävin osa pilataan paskoilla ja epäsopivilla liiveillä -kerrassaan tyhmää. Isoissa tisseissä se väärien liivien käyttö oikein korostuu.

Jos tää on rahakysymys niin sitten suosittelen ostamaan sen naruolkaintopin sijaan tavallisen t-paidan (saa samaan hintaan) vaikka kamala sekin on jos alla on pitsiliivit joiden sauma- ja pitsimuhkurat paistaa t-paidan alta...

Hemmetti naiset, satsatkaa elämässänne edes kunnon alusvaatteisiin!!![/QUOTE]

Siis nimenomaan, minä satsaan suurien rintojen vuoksi siihen mukavuuteen. En osta sen vuoksi liivejä, että muut ei näkisi olkaimiani. Kyllä ne topin alta näkyy. Pakko vain olla tarpeeksi tukevat liivit. Enemmän se säästää ihmisten hermoja kun on tuetut isot rinnat, kun että ne roikkuis paljaana topin alla, ettei vaan olkaimet näkyis =)

No kyllä vaan on. Painele alan liikkeeseen niin varmasti löytyy. Mun kaveri jolla on melko samankokoiset rinnat kuin sinulla sai liikkeestä 72 eurolla liivit jollaiset kuvailin. Ja oli mistä valita. Tsiisus taas. Mutta kannattaa ottaa se huomioon, kannattaako tuollaisilla rinnoilla sitten mitä paitoja tai mekkoja pitää....
Viimeksi kävin kattomassa mm. Changen, siellä loppui koot enkä löytänyt.
Isoja liivejä on ulkomaan nettikaupat pulloilaan, sieltä ostankin. Mutta ei ole vastaan tullut olkaimettomia isoja kokoja. JA myöskin koen olkaimet helpottavaksi isoissa liiveissä, pysyy rinnat paremmin aisoissa.

Ja kyllä ihan varmasti pidän toppeja ja paitoja. En alka tälläisillä kesä helteillä pukeutuu villapaitoihin vain isojen tissien vuoksi. Kun ne tissit saa nätisti niillä oikeankokoisilla ja tukevilla liiveillä.

"vieras"
Siis nimenomaan, minä satsaan suurien rintojen vuoksi siihen mukavuuteen. En osta sen vuoksi liivejä, että muut ei näkisi olkaimiani. Kyllä ne topin alta näkyy. Pakko vain olla tarpeeksi tukevat liivit. Enemmän se säästää ihmisten hermoja kun on tuetut isot rinnat, kun että ne roikkuis paljaana topin alla, ettei vaan olkaimet näkyis =)
Eli tuossa koossa mukavat, tukevat liivit... onko ne sellaiset joissa kupit nousee tosi ylös ja olkaimet on leveät? Juu... mahtaa olla sievät naruolkaintopin kanssa...

Ei tosiaan ole käynyt mielessä että jos et niitä liivejä vaihda, niin vaihtaisit puseron mallia?

Voin kuvitella että tuo sun yhdistelmäsi on juuri se malliesimerkki siitä, kuinka saada itsensä näyttämään siltä että on ahtautunut liian pieniin vaatteisiin :(

[QUOTE="vieras";23900170]Eli tuossa koossa mukavat, tukevat liivit... onko ne sellaiset joissa kupit nousee tosi ylös ja olkaimet on leveät? Juu... mahtaa olla sievät naruolkaintopin kanssa...

Ei tosiaan ole käynyt mielessä että jos et niitä liivejä vaihda, niin vaihtaisit puseron mallia?

Voin kuvitella että tuo sun yhdistelmäsi on juuri se malliesimerkki siitä, kuinka saada itsensä näyttämään siltä että on ahtautunut liian pieniin vaatteisiin :([/QUOTE]

Kuvittele vaan, sillä ethän tiedä millasia vaatteita käytän ja miltä ne näyttää.
Ja tosiaan, ei niiden olkainten tarvi olla mitään 5cm paksuja ja liivimallejakin on monia. Ei sellasia jotka nousee kaulaan asti. En minä rintaliivejäni kellekkään halua näytellä, mutta jos olkaimet näkyy topin olkainten kanssa, se ei ole esittelemistä.

"minnie"
Ruman näköistä kun alusvaatteet näkyy, ei niiden kuulu näkyä.

Vaikka pidän asiaa rumana, ei se tee musta kyttääjää, enkä todellakaan koe ahdistusta vaikka näkisin teidät römpsä leväöllään.. omapa on asianne (häpeänne).

[QUOTE="vieras";23900199]Mutta näkyy ne silti. Ja näyttää just siltä että se päällyvaate on liian pieni.[/QUOTE]

siis mitä? :DD
Jos pelkät olkaimet näkyy, niin sillon se on rintaliivien näkymistä?
Kyllä mä ihan tissini ja rintaliivien kuppini pidän topin alla peitossa, olkaimet nyt sattuu näkymään sen vuoksi kun topissa on naruolkaimet.

ei voi mitään mutta
siis mitä? :DD
Jos pelkät olkaimet näkyy, niin sillon se on rintaliivien näkymistä?
Kyllä mä ihan tissini ja rintaliivien kuppini pidän topin alla peitossa, olkaimet nyt sattuu näkymään sen vuoksi kun topissa on naruolkaimet.
Näyttää sillon juuri siltä että sulla on liian niukalti päällä koska alusvaate pursuaa esiin.
Vaikutelma on homssuinen ja white trashimainen.

etikettileidi
Höpö höpö ap ja muut naiset.

Naruolkaintopit on nykyään ihan hyväksyttäviä, ja rintsikan olkaimetkin saa näkyä, kun ne on samaa sävyä topin kanssa eivätkä virttyneet. Jokainen ymmärtää että valkoinen narutoppi ja oranssit rintsikat alla ei näytä hyvältä. Jos on painijaselkäinen toppi tai tuubitoppi, niiden kanssa ei sovi käyttää tavallisia, olkaimellisia rintsikoita. Siis jo haluaa näyttää hyvältä!

Alushousuja ei kannata vilautella, totta.

"totuuden torvi"
enemmän kuin rintaliivien olkaimet topin olkainten rinnalla, minua kiusaavat pitsiliivit tiukan trikootopin/t-paidan alla x: todella törkeä näky kun pitsi loistaa läpi...

"vieras"
[QUOTE="vieras";23900287]Niin mikä sun koko on?[/QUOTE]

42A (korjattakoon sen verran, että siellä oli myös jokuset toppauksettomat mallit, mutta en mitään liruja käytä näin pienille rinnoille)

dyj
Siis todellakin naruolkaimet + rintsikoiden olkaimet on jotain niin halvan ja ruman näköistä kuin olla voi. En edes teininä harkinnut moista yhdistelmää.

Ja alkkarit ei saa näkyä, tietenkään. Mutta eivät myöskään niiden rajat housujen alta. Eli ostakaa tarpeeksi suuria alushousuja, eikä mitään kuminauhareunallisia, jotka pureutuu läskiin.

Yhteistyössä