Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
ai?
[QUOTE="vieras";23892259]Kaikkein kauheinta on se kun valkoisten kesähousujen läpi näkyy, että henkilöllä on jalassa ihan tavalliset pikkuhousut, jotka on toiselta poskelta luiskahtanu persvakoon. Ostakaa siis oikean kokoisia ja mallisia alkkareita![/QUOTE]

Kaikkein kauheinta on se, että tuolla ulkona kulkee vapaana ihmisiä, jotka tarkkailevat toisten liivinolkaimia ja alushousuja ja joille niiden näkeminen tuottaa suurta ahdistusta. Kyllä mielenterveysongelmien hoito on Suomessa huonolla tolalla.

• Tykkää
Reactions: Kumipuu ja Millenia
romano
no minä oon samaa mieltä ettei oo kiva kattela toisten alkkareita eikä rintsikoita eikä ees liian avonaisia kaula aukkoja niin että kaikki pursuu, mitä ideaa jos mitään ei jätetä arvauksen varaan onko pakko kaikki näyttää ja esitellä ja todella kaikki ei ees haluu nähä mut kun pakoonkaan ei pääse. nätisti voi pukeutua kuitenkin ilman et kaikki näkyy.

no minä oon samaa mieltä ettei oo kiva kattela toisten alkkareita eikä rintsikoita eikä ees liian avonaisia kaula aukkoja niin että kaikki pursuu, mitä ideaa jos mitään ei jätetä arvauksen varaan onko pakko kaikki näyttää ja esitellä ja todella kaikki ei ees haluu nähä mut kun pakoonkaan ei pääse. nätisti voi pukeutua kuitenkin ilman et kaikki näkyy.
Mä en vieläkään tajua, miten se voi olla jotain rintsikoiden esittelemistä, jos olkaimet näkyy narutopin alta? Yhdet narut olkapäillä lisää topin olkainten lisäksi... huoh

No onko niitä pakko katella vai ihan vahingossa katselet naisten alkkareita ja rintsikoita? :D

"vieras"
Ei haittaa. Nauran näille matameille, joilla rumat olkaimet pilkottaa yleensä vielä liian pienen ja epäistuvan topin alta, allit löllyy ja parhaimmillaan toppi on selästä niin kulahtanut että roikkuu paljastaen koko hakasrivistön :LOL:

Kyllähän ne päällivaatteiden alta näkyvät alusvaatteet saa kantajansa näyttämään siltä kuin tursuisi liian pienistä vaatteista ulos. Eli liikalihavalta. Jos joku haluaa ylpeästi näyttää tursakkeelta, niin kaikin mokomin :D

romano
No onko niitä pakko katella vai ihan vahingossa katselet naisten alkkareita ja rintsikoita? :D
vanha savolainen sananlasku teki kuka mitä hyvänsä niin vastuu jää katsojalle tai kuuntelijalle.näinhän me ohitamme sitten kaiken sen mitä muut moraalittomat ihmiset pitää oikeutettuna ei muuta kuin kaikki esiin vaan kaikkihan pitää hyväksyä se on tämän päivän suomi elikkä se mitä kotona opetetaan sitä toteutetaan.

vanha savolainen sananlasku teki kuka mitä hyvänsä niin vastuu jää katsojalle tai kuuntelijalle.näinhän me ohitamme sitten kaiken sen mitä muut moraalittomat ihmiset pitää oikeutettuna ei muuta kuin kaikki esiin vaan kaikkihan pitää hyväksyä se on tämän päivän suomi elikkä se mitä kotona opetetaan sitä toteutetaan.
Siis onko susta moraalitonta,jos rintsikan olkaimet näkyy? :D olisko parempi olla ilman rintsikoita,niin sinnuu ei häiritse rintsikoiden olkaimet.:)
Miulla ei kuitenkaan näy alkkarit yleensä,ellei tuuli sitten nostele hameen/mekon helmoja. :D

"vieras"
Miksiköhän niitä olkaimettomia, halterneck yms liivejä sitten tehdään, jos liivit on tarkoitettu näkymään esim. topin alta?

Ja hei te, joisen mielestä olkain saa näkyä naruolkaintopin kanssa: miten menettelisitte olkaimettoman/naruolkaimisen hääpuvun yläosan kanssa; laittaisitteko alle liivit jotka näkyisivät vaiko olkaimettomat ja miksi?

"noh"
[QUOTE="vieras";23897093]Miksiköhän niitä olkaimettomia, halterneck yms liivejä sitten tehdään, jos liivit on tarkoitettu näkymään esim. topin alta?

Ja hei te, joisen mielestä olkain saa näkyä naruolkaintopin kanssa: miten menettelisitte olkaimettoman/naruolkaimisen hääpuvun yläosan kanssa; laittaisitteko alle liivit jotka näkyisivät vaiko olkaimettomat ja miksi?[/QUOTE]

mä en välttämättä menis naimisiin lenkkitossuissakaan mut en pidä sitä syynä jättää arkenakin ne käyttämättä.

[QUOTE="vieras";23897093]Ja hei te, joisen mielestä olkain saa näkyä naruolkaintopin kanssa: miten menettelisitte olkaimettoman/naruolkaimisen hääpuvun yläosan kanssa; laittaisitteko alle liivit jotka näkyisivät vaiko olkaimettomat ja miksi?[/QUOTE]

Häihin laittaisin olkaimettomat, siellä ulkonäkö on paljon tärkeämpi kuin silloin kun hillun jossain ulkona normaalina kesäpäivänä. Sama juttu kuin se että häihin laitetaan hienompi kampaus ja huolellisempi meikki kuin muuten.

ulkonainen
Ei nae taalla Euroopan keskella moisia virityksia; narutoppeja ei ole nakynyt enaa moneen vuoteen ja rintsikan olkaimia en muista nahneeni.

Joskus nakyy alushousujen rajoja housujen alta, joka ei todellakaan ole mikaan kaunis naky.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23899343:
Näen tässä oivan markkinaraon alkaa kehittelemään silmälappuja :xmas:

Semmosia mitä ravureillekin laitetaan :D Ettei ne näe ihan kaikkea, vaan keskittyvät siihen oleelliseen.
Joo! =) Siinähän olis vastaus ihan kaikkeen pjaskaan maailmassa! Mistään ei enää ärsyynnyttäis kun suljettais vaan silmät ihan kaikelta mikä saattais tympiä! =)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23899419]Joo! =) Siinähän olis vastaus ihan kaikkeen pjaskaan maailmassa! Mistään ei enää ärsyynnyttäis kun suljettais vaan silmät ihan kaikelta mikä saattais tympiä! =)[/QUOTE]

Mutta miten tylsää kaikki sitten oliskaan!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23899493]Ihan sama mitä siellä euroopan keskellä näet:) Suomessa ollaan nyt:)[/QUOTE]

Niinpä. Ei suomalaisnaiset osaa pukeutua yhtä kauniisti ja fiksusti kuin esim. keski- ja eteläeurooppalaiset :) Enemmän täällä ollaan kuin jenkkien trailer parkien mammat :)

"Vieras"
Mulle on aivan sama, mitä muut pistää päälleen. Itse olen tarkka siitä, että pukeudun hyvin - ja siihen ei todellakaan kuulu rumasti vaatteiden alta näkyvät alusvaatteet. Osa ei välitä moisesta ja se suotakoon.

Kaikilla saattaa joskus ne rintsikan olkaimet vilahtaa, joten ei tuo mikään maailmoja kaatava asia ole, kuten ketjun pituudesta voisi päätellä :)

En mäkään kyllä toisten alushousuja piittaa nähdä, enkä rintaliivejä, mutta se nyt on yks lysti, että näkyykö ne olkaimet. Toiset vaatteet vaan on sellasia, että ne näkyy pakostakin. Sehän on ihan normaalia, että nainen käyttää liivejä. Karmeampi näky olisi, jos kaikki kulkis ilman liivejä ja tuskin kukaan nainen kulkisi miehensä kanssa suuttumatta, kun mies tuijottelee toisten naisten rintavarustusta, kun ei liivejä ole! Taitaa olla tämäkin elämää suurempi kysymys!

Yhteistyössä