Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
kumpi tässä enemmän häiritsee, se että ne näkyy vai se että rakkaat aviosiipat saattaa vilkasta pari kertaa pidempään? Mitä ihmeen väliä sillä on kunhan ei alasti kulje.

-
[QUOTE="vieras";23892794]kumpi tässä enemmän häiritsee, se että ne näkyy vai se että rakkaat aviosiipat saattaa vilkasta pari kertaa pidempään? Mitä ihmeen väliä sillä on kunhan ei alasti kulje.[/QUOTE]

Ehkä häiritsee se ajatus, että alusvaatteitaan esittelevät ihmiset ihan oikeasti kuvittelevat saavansa sillä ihailevia katseita vaikkapa toisten aviosiipoilta. (m.o.t.) Eivät ymmärrä, että oikeasti se on enemmän noloa kuin kiinnostavaa.

Ehkä häiritsee se ajatus, että alusvaatteitaan esittelevät ihmiset ihan oikeasti kuvittelevat saavansa sillä ihailevia katseita vaikkapa toisten aviosiipoilta. (m.o.t.) Eivät ymmärrä, että oikeasti se on enemmän noloa kuin kiinnostavaa.
Nolon määritelmäkin vaihtelee. Jonkun mielestä on noloa mennä ilman meikkiä ihmisten ilmoille. Toisesta on noloa tehdä joku mitätön virhe, jne. Jokun mielestä aviomiehen läsnäollessa ei voi pieraista tai mies ei saa tietää että käy vessassa kakalla (noloa), tms. Jos sinulle on joku asia noloa, kaikille ei ehkä ole.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";23892794]kumpi tässä enemmän häiritsee, se että ne näkyy vai se että rakkaat aviosiipat saattaa vilkasta pari kertaa pidempään? Mitä ihmeen väliä sillä on kunhan ei alasti kulje.[/QUOTE]

Ai, että ukko vilkaisee pidempään, jos rintsikat näkyy rumasti? Ei taatusti. Se kun on nätimmän näköistä, kun ne ei näy. Ja mies miettii, mitä siellä alla oikein on?

Jokainen voi googlata kuvan, missä ne rintsikoiden olkaimet näkyy - ja sellaisen, missä ne ei näy. Kumpikohan näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä? :D

hahha

Jokuko sais seisokin kauhtuneista tissiliivin olkaimista? :x

"tiimarinvihko"
Mä pukeudun just ihan niinkuin huvittaa ja hyvältä tuntuu.. Jos ap:lle muiden pukeutuminen aiheuttaa suurta päänvaivaa, niin kannattanee pysyä ihan kotosalla vaan :)

"vieras"
Nolon määritelmäkin vaihtelee. Jonkun mielestä on noloa mennä ilman meikkiä ihmisten ilmoille. Toisesta on noloa tehdä joku mitätön virhe, jne. Jokun mielestä aviomiehen läsnäollessa ei voi pieraista tai mies ei saa tietää että käy vessassa kakalla (noloa), tms. Jos sinulle on joku asia noloa, kaikille ei ehkä ole.
Mutta karseeta se on kun kuljetaan alusvaatteet esillä, sano mitä sanot.

-
Aivan totta. Ja totuuden nimissä on myönnettävä, että saattavat alusvaatteet itsellänikin vilahtaa. Imetys on meneillään, joten liivit ovat milloin minkäkinlaisella mutkalla, ja takapuolesta on kadonnut rasvaa sen verran että housutkin ovat normaalia matalammalla. Tiedän olevani nolo.

Mutta mielestäni toisen potenssin noloutta on se, että kuvittelee monien mielestä nolon asian olevan erityisen hienoa ja rohkeaa. Eli ajattelee naapurin pertsan katsovan kuolaten niitä punaisia rintsikanolkaimia painijantopin alla, ja jos muilla ei näy samanlaisia olkaimia, arvelee sen johtuvan siitä että muut eivät uskalla. Eli asenteen noloudesta puhun.

juuuuh
itse käytän harvemmin naruolkain toppeja, mutta niskalenkkitoppeja/mekkoja kylläkin käytän usein, mulla on niskalenkkiliivitkin, ei ne välttämättä aina ihan samassa linjassa ole, joten voi välillä näkyäkkin, että mulla on rintaliivit päällä, en ole koskaaan sitä mitenkään noloksi mieltänyt.

mitä te tarkoitatte tolla alushousujen näkymisellä? sitä, että housujen takamuksesta näkyy ne pikkarin kuminauharajat? vai sitä että on valkoiset housut ja kirjavat kalsarit siellä alla? vai että ne näkyy housunvyötäröstä ne alkkarin reunat?
itsellä varmasti näkyy joistakin housuista ja hameista se pikkarin kuminauha läpi, ei kuitenkaan niin, että muut näkevät housujen värin, mutta rajan missä ne kulkee.. mulla ei ole kauhean montaa niitä ns.näkymättömiä alushousuja, ohuita housuja ja mekkoja sensijaan useampikin näin kesäaikaan.

"alma"
[QUOTE="jaaha";23892724]Kertokaas miten E-kupin omaava nainen voi tehdä noin?
Alkkarit ovat aina piilossa.[/QUOTE]

No käyttää vaikkapa Wonderbran Ultimate Straplesseja. Nimim. 65G

Minkäs teet ku olkaimet ei pysy ylhäällä. Jos pysyy, ni rintsikat on sit sitä mallia että ne olkaimet menee läheltä kaulaa (olkaimet ristiin, tai silleen niinku joissai urheiluliiveissä), ja sitte pitäis pitää vaan semmosia paitoja missä on pieni kaula-aukko. Ahistavaa, varsinki jos on lämmintä. Pyrin kyllä silti pitämään piilossa, tai jos pidän naruolkaintoppia, ni sit on samanväriset ihan yksinkertaiset liivit, ei mitään pitsisiä olkaimia tms.

"Maris"
Nykyäänhän on niin kauniita olkaimia rintaliiveissä, että on melkein sääli piilotella niitä..

Itseäni ei todellakaan haittaa kauniit olkaimet yms. näkösällä. Eikä ne rintaliivit juurikaan enää edes alusvaatteelta näytä, vaan niitä voisi melkein pitää bikininä. Itse en juurikaan enää narutoppeja voi käyttää kauheiden allieni takia, mutta jos käsivarret olisi kunnossa, varmasti kulkisin olkaimet vilkkuen..

No jaa. Omaa miestä ne taitavat häiritä vielä enemmän kuin minua. On todennut moneen otteeseen että on oksettavan näköistä jos stringit jollain naisella vilahtavat housunkauluksesta ja tyylitöntä jos olkaimet näkyvät. Miksi ne olisi miesten mielestä hyvän näköisiä...?

Mikä niissä tissiliivien olkaimissa nyt on niin kamalaa? Pikkuhousut ymmärrän, mutta ne olkaimet? Pitäisikö mun piilottaa topin olkaimetkin sitten samalla kun ne olkaimet sua niin kauhistuttaa?

Mutta hienoa, että elämässäsi on kaikki niin hyvin, ettei sinulla ole tämän suurempia ongelmia :) <3 Olen onnellinen puolestasi!

"alma"
[QUOTE="jaaha";23893080]Mistä niitä saa ja mihin hintaan?[/QUOTE]

Omani olen ostanut ulkomailta, mutta ainakin nelly.comilta löytyy ja käsittääkseni lisäksi suurimmissa tavarataloissa yms. voisi olla :)

"jjj"
Mie en jaksa olkaimista stressata, omista tai muitten. Ja käytän kyllä muutenkin just niitä vaatteita, mitä haluan. Tarkoittaen sitä, että valitettavasti makkarat näkyvät, kaksoisleukaakaan en piilota huivin alle ja ei siinä mitään, että nuo olkaimet näkyvät, kun lisäksi ulkomuotoani kaunistavat molemmissa kainaloissa rasvapatit.. Tuo olkaimien näkyminen menee mun mielessä samaan kastiin kuin se, että pitäis alusvaatteet kuivata jossain piilossa, ettei kukaan vai näe, että omistan sellaisia. No okei, en minäkään niitä veisi pihalle yleiselle narulle kuivamaan, jos täällä sellainen olisi, mutta näin kotioloissa ne kuivaa siellä samassa paikkaa kuin sukatkin.

Toisaalta taas en minäkään mielelläni pikkareita tai persvakoja kattele.

"alma"
[QUOTE="alma";23893096]Omani olen ostanut ulkomailta, mutta ainakin nelly.comilta löytyy ja käsittääkseni lisäksi suurimmissa tavarataloissa yms. voisi olla :)[/QUOTE]

Olisikohan hinta nellyllä joku 60-70€

Kyllä mullakin olkaimet on rintaliiveissä ja pysyy. Helpompi on itsensä olla ja tehdä asioita kun tietää että rintaliivit pysyy paikallaan, eikä tarvi olla koko ajan nostelemassa olkaimettomia liivejä. Mukavuuskysymys. Jos jotain haittaa, että rintaliivin olkaimet menevät olkapäilläni topin olkainten kanssa, ni se olkoon hänen murheensa.
T. 85J

"jaaha"
[QUOTE="alma";23893096]Omani olen ostanut ulkomailta, mutta ainakin nelly.comilta löytyy ja käsittääkseni lisäksi suurimmissa tavarataloissa yms. voisi olla :)[/QUOTE]

Nellyllä on liian kallista. Pitää etsiä tavarataloista.

Minkäs teet ku olkaimet ei pysy ylhäällä. Jos pysyy, ni rintsikat on sit sitä mallia että ne olkaimet menee läheltä kaulaa (olkaimet ristiin, tai silleen niinku joissai urheiluliiveissä), ja sitte pitäis pitää vaan semmosia paitoja missä on pieni kaula-aukko. Ahistavaa, varsinki jos on lämmintä. Pyrin kyllä silti pitämään piilossa, tai jos pidän naruolkaintoppia, ni sit on samanväriset ihan yksinkertaiset liivit, ei mitään pitsisiä olkaimia tms.
Silloin pitää ostaa oikeanmallisia ja kokoisia liivejä.

Ja tämä kommentti vain siis tuohon että mitä tehdä, jos ei olkaimet pysy paikoillaan.
Ne on silloin väärin säädetyt tai liivit on väärän malliset tai kokoiset.

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja häikii;23891998:
Ei pitäis olla liikaa vaadittu.. joillekin tosin tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.
Ja siksikö että sinä saat niistä jotain kiksejä jos jollakulla sattuu vähän näkymään..? Eikäs se silloin ole sun ongelma eikä sen toisen joka rauhassa keskittyy omaan elämäänsä. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä