Lidlissä kä y enimmäkseen vain köyhät, sossutapaukset tai muutn vain rassukat

• Viestiketjun aloittaja mielipide!
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Me ollaan akateemisesti koulutettuja, hyvätuloisia. Meidän perusruokakauppa on Lidl. Tuore kala ja liha ostetaan joko Stockalta, kauppahallista tai lähikauppiaalta (ei kuulu mihinkään ketjuun). Miksi maksaisin yhtään enempää esim. makaroneista kuin on tarpeen?! Entinen työkaverini, paikkakunnan verokalenterin top kympissä pyörivä mies, on miltei aina mun kanssa yhtä aikaa viikonloppuostoksilla Lidlissä.

mielipide!
[QUOTE="vieras";23891732]Me ollaan akateemisesti koulutettuja, hyvätuloisia. Meidän perusruokakauppa on Lidl. Tuore kala ja liha ostetaan joko Stockalta, kauppahallista tai lähikauppiaalta (ei kuulu mihinkään ketjuun). Miksi maksaisin yhtään enempää esim. makaroneista kuin on tarpeen?! Entinen työkaverini, paikkakunnan verokalenterin top kympissä pyörivä mies, on miltei aina mun kanssa yhtä aikaa viikonloppuostoksilla Lidlissä.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Joopa joo. Lidl on rikkaiden kauppa,perun puheeni. Korkeiten koulutetut ja eniten ansaitsevat käy siellä ! :LOL:

"Ansku"
Meidän perhe on käynyt myös enimmäkseen citymarketissa joskus. Ruuan hinta alkoi vaan olemaan niin julma että näin pienillä tuloilla teki jo tiukkaa ostaa hyvää ja lisäaineetonta ruokaa perheelle.
Lidlissä ostosten hinta putosi 120€->80€.

Muistakaa sitten, että vain köyhät (pihi ei voi rikaskaan olla) ostaa myös eBay:stä.

hoh
JEEE !!! me ei sittenkään ollaan normaaliperhe =D Jihaaa!!!!!!!!!!
Okei, me ollaan käyty vissiin kaks kertaa lidlissä, käytiin hakemassa just halpaa grilli lihaa.
Ainiin, oisko pitänny mennä cittariin ja maksaa 3euro enemmän kilolta, että on normaali?!
EI huah!!

mielipide!
Tähän peesi. Ihmettelen ihmisiä. Että tällainen piilovittuiluprovoaloitus saa ihmiset ihan vakavissaan kertomaan "minä olen insinööri ja mieheni lääkäri ja käymme lidlissä". Naurettavaa.
Kai se kumpuaa häpeästä. Kun itsekin pidetään Lidliä köyhien jmv kauppana ja siksi pitää todistella, että ei ole sitä,kun itse INSINÖÖRIKIN siellä käy.Ja ihan KAUPUNGINJOHTAJAKIN! Kiitos nauruista!

"vierailija"
Taitaa tosiaan olla lidlistä kiinni itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja voin kertoa, että sielä käy asiakkaita laidasta laitaan ihan normaaleja ja hiukan hyvätuloisemmatkin sekä "julkkiksia" tulee bongattua välillä. Kaupassa ei ole mtn vikaa tosiaan kun viitsii tutustua vaan uusiin tuotteisiin ja unohtaa ennakkoluulot!

Ai kyllä meijän lidlissä näkyy käyvän aika varakkaita rouviakin ostoksilla eikä vaan köyhiä tai narkkeja,oikeestaan empä oo huomannu yhtään narkkia lidlissä käydessä.:D

mielipide!
[QUOTE="vierailija";23891848]Taitaa tosiaan olla lidlistä kiinni itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja voin kertoa, että sielä käy asiakkaita laidasta laitaan ihan normaaleja ja hiukan hyvätuloisemmatkin sekä "julkkiksia" tulee bongattua välillä. Kaupassa ei ole mtn vikaa tosiaan kun viitsii tutustua vaan uusiin tuotteisiin ja unohtaa ennakkoluulot![/QUOTE]

Niin, esimerkiksi Saksalaiset elintarvikkeethan ovatkin taatusti puhtaita :D

"vieras"
Käyn Lidlis ja Halpa-Hallissa kun ostan ruokaa ja Tokmannissa jos kaipaan jotain härpäkettä. Olen ihan keskituloinen. Normaalista en mene takuuseen kun kerran käyn tälläkin palstalla.....

mielipide!
[QUOTE="minä";23891901]Meillä käydään Lidlissä, koska mies haluaa vastustaa kahden mahtavan (osuuskauppa ja kesko) oligopolia. :)[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Voi miten jaloa! :LOL: Ja aattele, pääsit pätemään vielä hienolla sanallakin :LOL:

Yhteistyössä