"Rouva"
AP itse ei ole kirjoitustyylistä pääteltynä valmistunut edes peruskoulusta - luokittele siinä sitten ihmsiä sen perusteella, mistä kaupasta kukin ruokansa ostaa!
Tähän peesi. Ihmettelen ihmisiä. Että tällainen piilovittuiluprovoaloitus saa ihmiset ihan vakavissaan kertomaan "minä olen insinööri ja mieheni lääkäri ja käymme lidlissä". Naurettavaa.Voi luoja olette tyhmiä!
Hirveä todistelu oikein koulutuspohjalta, että "olen akateeminen ja käyn Lidlissä" ymv. NOLOA!
Kai se kumpuaa häpeästä. Kun itsekin pidetään Lidliä köyhien jmv kauppana ja siksi pitää todistella, että ei ole sitä,kun itse INSINÖÖRIKIN siellä käy.Ja ihan KAUPUNGINJOHTAJAKIN! Kiitos nauruista!Tähän peesi. Ihmettelen ihmisiä. Että tällainen piilovittuiluprovoaloitus saa ihmiset ihan vakavissaan kertomaan "minä olen insinööri ja mieheni lääkäri ja käymme lidlissä". Naurettavaa.
Heti alkupäästä löytyi hyvä vastaus eli peesaan tätä!Mulle se on ihan sama mitä sä ajattelet, minä käyn hakemassa halpaa ja hyvää tavaraa, sinä et. Kumpikohan tässä menettää? Käyn toki muissakin kaupoissa, tuolta kun ei kaikkea saa, mutta kuitenkin.
Täällä myytävät elintarvikkeet ovat Eviran tarkastamia oli alkuperämaa mikä hyvänsäNiin, esimerkiksi Saksalaiset elintarvikkeethan ovatkin taatusti puhtaita
Haluatko kertoa mistä halusi tehdä tällainen avaus kumpuaa?Kai se kumpuaa häpeästä. Kun itsekin pidetään Lidliä köyhien jmv kauppana ja siksi pitää todistella, että ei ole sitä,kun itse INSINÖÖRIKIN siellä käy.Ja ihan KAUPUNGINJOHTAJAKIN! Kiitos nauruista!
Varmaan se kumpuaa sieltä samasta paikasta mistä tulee sinun hirvittävä halusi viljellä itsestäänselvyyksiä, tyhjiä turhuuksia ja kuivaa kommentointia.Haluatko kertoa mistä halusi tehdä tällainen avaus kumpuaa?
Ikäänkuin minkään muun maalaisia elintarvikkeita ei olis muutkin kaupat pullollaan vai? :ONiin, esimerkiksi Saksalaiset elintarvikkeethan ovatkin taatusti puhtaita
Okei, nuo syyt kyllä kelpaavat minulle.Varmaan se kumpuaa sieltä samasta paikasta mistä tulee sinun hirvittävä halusi viljellä itsestäänselvyyksiä, tyhjiä turhuuksia ja kuivaa kommentointia.
Joskus myös on hirveän tärkeä viedä pässejä narussa. Saavat vähän edes liikuntaa.
Sinun naru on päässyt irti :'(Varmaan se kumpuaa sieltä samasta paikasta mistä tulee sinun hirvittävä halusi viljellä itsestäänselvyyksiä, tyhjiä turhuuksia ja kuivaa kommentointia.
Joskus myös on hirveän tärkeä viedä pässejä narussa. Saavat vähän edes liikuntaa.
Lidlistä saa aika paljon myös suomalaisia elintarvikkeita.Niin, esimerkiksi Saksalaiset elintarvikkeethan ovatkin taatusti puhtaita