Kuspää perhetyöntekijä tehnyt lastensuojelu ilmoituksen meistä.

• Viestiketjun aloittaja vihtuttaa!
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
[QUOTE="joopa";23888180]Mä en hyväksy että mitään ammattikuntaa haukutaan kuspääksi[/QUOTE]

Saako yksittäistä ammattikunnan henkilöä haukkua kuspääksi? Jos on kuspää niin on kuspää vaikka voissa paistais. Vai osuuko liian lähelle omaa nilkkaa? Perhetyöntekijöissä on paljon kuspäitä joten ehdottaisin koko ammattikunnan lakkauttamista. Harvoin heistä on edes hyötyä.

"vieras"
Ikävä, että osui noin kovaa.
Pahoittelen tilannettasi, mutta en silti hyväksy asiattomia kirjoituksia ap:tä
kohtaan.
Osui? No ei. Ja tässäkin sä käytät tuota samaa haukkumistekniikkaa kuin nykyään jatkuvasti.

Sulla taitaa olla todella paha olla.

Niin, ja tuo kommenttini sulle oli ainoa mitä tässä ketjussa olen kirjoittanut, joten se sun hyväksymisistäs ;)

(Aijoo, ptt:n saa toki haukkua kusipääksi kunhan vaan ap:lle ei poikkipuolista sanaa sanota..?)

Mutta ihan oikeesti, eikö sulla tosiaan ole enää muuta annettavaa kuin noita haukkumisia ja räkyttämisiä? :( Voisiko palstatauko antaa lisää sisältöä elämään?

vierass
No joskus aikanaan, kun jäin "nuorena tyttönä" yksinhuoltajaksi yritettiin tuota apua minullekin väkisin tunkea. Oletettiin, että mulla on oltava raskasta ja mä en voi jaksaa, koska olen nuori ja yh. Että näin.

Ja mä tosiaan opiskelin yksinhuoltajana (hyvin arvosanoin), olen nyt ostanut omakotitalon yksinhuoltajana ja olen vastuullisessa työssä korkeakoulutettuna yksinhuoltajana.

Joo, mutta ärsytti aikanaan se, että ei voitu käsittää, että ihmiset on yksilöitä.

[QUOTE="joopa";23888180]Mä en hyväksy että mitään ammattikuntaa haukutaan kuspääksi[/QUOTE]

Minä taas pidän ihmisten tunteepurkauksia stressitilanteissaan täysin hyväksyttävinä ja ymmärrettävinä mikäli ne eivät asiattomasti kohdistu henkilöön (netissä pitäisi lie sanoa jotta "tunnistettavaan henkilöön").
Edustamme siis erilaista arvomaailmaa näiltä osin.

[QUOTE="vieras";23888201]Osui? No ei. Ja tässäkin sä käytät tuota samaa haukkumistekniikkaa kuin nykyään jatkuvasti.

Niin, ja tuo kommenttini sulle oli ainoa mitä tässä ketjussa olen kirjoittanut, joten se sun hyväksymisistäs ;)

(Aijoo, ptt:n saa toki haukkua kusipääksi kunhan vaan ap:lle ei poikkipuolista sanaa sanota..?)

Mutta ihan oikeesti, eikö sulla tosiaan ole enää muuta annettavaa kuin noita haukkumisia ja räkyttämisiä? :( Voisiko palstatauko antaa lisää sisältöä elämään?[/QUOTE]

Kiitos kysymästä.
Voin jälleen selvästi paremmin pitkän, hankalan kevättalven jälkeen.
Yksi paremman voinnin merkki epäilemättä sekin, että jaksan selkeämmin puuttua asiattomuuksiin ja ilkeyksiin niitä nähdessäni.
:)

lol
[QUOTE="vieras";23888201]Osui? No ei. Ja tässäkin sä käytät tuota samaa haukkumistekniikkaa kuin nykyään jatkuvasti.

Mutta ihan oikeesti, eikö sulla tosiaan ole enää muuta annettavaa kuin noita haukkumisia ja räkyttämisiä? :( Voisiko palstatauko antaa lisää sisältöä elämään?[/QUOTE]

Joo, huvittuneena luen kyseisen nikin sokeaa vaahtoamista; varmaan tietääki ap;n "totuuden"

"vieras"
Siinä taas ilmaistuna nimimerkki "tsiisuksen" hienostuneen käytöksen, intellektuaalisen kapasiteetin sekä literaalisen käsityskyvyn henkilökohtainen kulminaatio?
:D
Mummeliisa, oikeesti. Ei se, että SÄ räimit mukahienoilla sanankäänteillä, tee susta yhtään sen parempaa kuin niistä joita sä moitit samasta asiasta.

Pidätkö sä tosiaan itseäsi jotenkin muita niin paljon parempana? Sellaisen kuvan sä annat itsestäsi. Se vaiun alkaa maistua niin puulta, kun teet sitä koko ajan.

Ei. Samanlainen päänaukoja olet itsekin.

"vieras"
Oikeesti ap, lasten kanssa työskentelevä ammatti henkilö(esim. päikyn täti, perhetyöntekijä...) ei voi tehdä nimetöntä lastensuojelu ilmoitusta, lisäksi hänen pitää enne ilmoituksen jättöä kertoa lapsen/lasten huoltajalle, että on tälläisen ilmoituksen tekevä. Lisäksi hän on vielä velvollinen näyttämään sinulle tekemänsä lastensuojeluilmoituksen ennen jättöä. Jos tätä ei voida tehdä, esim. vanhempi ei halua nähdä kyseistä henkilöä niin silloin hän näkee sen ensimmäisessä palaverissa sossujen kanssa. Näin ainakin toimittu, kun minä olen joutunut tekemään ilmoituksen joitakin kertoja.
Ai niin olikohan sit niin, että jos epäillään lapsen hyväksi käyttöä niin huoltajalle ei kerrota ennakkoon lastensuojeluilmoituksesta...

Varmasti harmittaa, että teistä on se tehty. Mutta koita ajatella niin päin, että tarkastakoot asian ja se on sillä selvä. Koska jos teillä on noinkin hyvin asiat mitä kirjoituksestasi saa kuvan, niin tuskimpa tuo ensimmäistä palaveria pitemmälle kantaa... Sitten taas jos kaikki ei olekaan hyvin, niin eikös se ole hyvä, jos saatte apua?

"heh"
[QUOTE="huoh";23888199]Saako yksittäistä ammattikunnan henkilöä haukkua kuspääksi? Jos on kuspää niin on kuspää vaikka voissa paistais. Vai osuuko liian lähelle omaa nilkkaa? Perhetyöntekijöissä on paljon kuspäitä joten ehdottaisin koko ammattikunnan lakkauttamista. Harvoin heistä on edes hyötyä.[/QUOTE]

Mihinkä heitä tarvitaan? Kusipää vanhempien vuoksi! Niin, sä oot niin toivoton tapaus että mistäpä sulle hyötyä olis?

"vieras"
Minä taas pidän ihmisten tunteepurkauksia stressitilanteissaan täysin hyväksyttävinä ja ymmärrettävinä mikäli ne eivät asiattomasti kohdistu henkilöön (netissä pitäisi lie sanoa jotta "tunnistettavaan henkilöön").
Edustamme siis erilaista arvomaailmaa näiltä osin.
Vinkki: kannattaa siivota ne omat nurkat ennen kuin alkaa toisten sotkuista motkottamaan.

"joopa"
[QUOTE="vieras";23888235]Mummeliisa, oikeesti. Ei se, että SÄ räimit mukahienoilla sanankäänteillä, tee susta yhtään sen parempaa kuin niistä joita sä moitit samasta asiasta.

Pidätkö sä tosiaan itseäsi jotenkin muita niin paljon parempana? Sellaisen kuvan sä annat itsestäsi. Se vaiun alkaa maistua niin puulta, kun teet sitä koko ajan.

Ei. Samanlainen päänaukoja olet itsekin.[/QUOTE]

Joo, sädekehää kiilottaa sillä että N-Y-T E-I K-U-K-A-A-N S-A-N-O P-A-H-A-A A-P:LLE, ja itse suoltaa mitä sattuu, kaksnaamasta

:(

Oletkohan sinä pahoinvoiva perhetyöntekijä? En ole tarkoittanut tätä millään pahalla muita perhetyöntekijöitä kohtaan.

"huoh"
[QUOTE="heh";23888254]Mihinkä heitä tarvitaan? Kusipää vanhempien vuoksi! Niin, sä oot niin toivoton tapaus että mistäpä sulle hyötyä olis?[/QUOTE]

Aijaa? Sinullapa on outo asenne. Kuulut ilmeisesti kusipää vanhempiin tekstisi perusteella ja tuskin lapsesikaan osaa käyttäytyä jos sinulla niitä on ;) Miksi minulle pitäisi olla hyötyä perhetyöntekijästä jota en edes tarvitse?

Yhteistyössä