ei tätä sanottu mulle, vaan pojan kaveri sanoi pojalle. tää kysienen kaveri oli silloin sen arestia saaneen pojan kanssa ulkoiluttamassa tätä koiraa.
tässä on tehty järpäsestä härkänen
niin..luulen että sä olet tehnyt sen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei tätä sanottu mulle, vaan pojan kaveri sanoi pojalle. tää kysienen kaveri oli silloin sen arestia saaneen pojan kanssa ulkoiluttamassa tätä koiraa.
tässä on tehty järpäsestä härkänen
Eli edelleenkaan kukaan muu kuin arestia saanut poika ei tieda arestinsa syyta?
Taitaapa olla ihan reilusti valehdellut kavereilleen.
niin..luulen että sä olet tehnyt sen..
kaveri OLI PAIKALLA KUN TÄÄN POJAN ÄITI SANOI ETTÄ TULEE ARESTIA KUN VALEHTELIT
antaisitko sä arestia sitä että luulet lapsen valehtelevan että koira ei tehnyt tarpeitaan.
Taidnanpa arvaa, mutta en spekuloi sitä täällä. syy on jossain mussa kun pojassaJa taustalla siltikin saattaa olla muita syita.
Taidnanpa arvaa, mutta en spekuloi sitä täällä. syy on jossain mussa kun pojassa
Ja poikakin on saattanut tehda jotain muutakin, joka on syyna rangaistukseen.
en mä kyllä edelleenkään ymmärrä miks sä vaahtoot tästä täällä?mene esittämään kantasi pojan äidille?
en usko, on OIKEASTI TOSI KILTTI POIKA; kuten tuo toinekin kaveri ja tämä meiän poikakin. Tytön kanss ameillä ollut ongelia enemmä, pojan kanssa ei ole olut mitään, noudattaa kotiintuloaikojakin mainiosti.
en usko, on OIKEASTI TOSI KILTTI POIKA; kuten tuo toinekin kaveri ja tämä meiän poikakin. Tytön kanss ameillä ollut ongelia enemmä, pojan kanssa ei ole olut mitään, noudattaa kotiintuloaikojakin mainiosti.
no en tietenkään,mutta en mä kyllä edelleenkään ymmärrä miks sä vaahtoot tästä täällä?mene esittämään kantasi pojan äidille?
Alan uskoa Rollolaisen olevan taitavin provo ikinä.
Koska kukaan ei oikeasti voi olla noin....no, tuollainen!
ei ole mikään provo. on palstaillut lähes yhtä kauan kuin minä. ei kukaan viitsisi provoilla niin kauanMä olen niiiiin samaa mieltä sun kanssa!