[QUOTE="malla";23861619]no halooo taas !!!! Minä olin 14v. ja hoidin viikon pientä vauvaa 8kk kun hänen vanhemmat olivat etelässä. kyllä on kumma jos ei 15v. osaa noin isoja sisaruksia hoitaa?? ja jos jotakin sattuu niin tuon ikänen osaa apua soittaa....kaikkea voi sattua ihan vanhempien läsnäkin =)[/QUOTE]
joo, varmasti pystyy..mut onko tuon ikäinen oikeasti valmis kantamaan sen syyllisyyden tunteen jos jotain sattuukin? aikuisetkaan ei siihen kykene, niin kuinka 15v kykenisi?
joo, varmasti pystyy..mut onko tuon ikäinen oikeasti valmis kantamaan sen syyllisyyden tunteen jos jotain sattuukin? aikuisetkaan ei siihen kykene, niin kuinka 15v kykenisi?