Ai sä oikeesti asiakkaistasi käytät nimitystä vammaset? Oikeesti? Eiks niillä olekaan ihmisarvoa? :OAlkuperäinen kirjoittaja kysynpäVAIN;23846096:anteeksi nyt kamalasti mutta minä ole lapsistani puhunut yhtään mitään :O
Pitää olettaa aina täällä suoraan!
Olen vammaisten parissa töissä ja syötin 2 vammaista aikuista ennenkuin pääsen lähtemään tästä.
Joten huh.
Vammainen on vammainen. Mitä ihmeellistä siinä on? Esim. kehariko parempi sana.Ai sä oikeesti asiakkaistasi käytät nimitystä vammaset? Oikeesti? Eiks niillä olekaan ihmisarvoa? :O
Joo, oletus oli että phuit lapsistasi kun kirjoituksistasi ei käynyt ilmi että olit töissä ja kun puhuit siitä koululaisestasikin kauhean negatiiviseen sävyyn.
Asiakas olis mun mielestä aika hyvä.Vammainen on vammainen. Mitä ihmeellistä siinä on? Esim. kehariko parempi sana.
Työpaikka kieli on eri kuin se mitä puhutaan keskustelupalstalla, miksi ei vain yksin kertaisesti että "nyt minun on vielä hoidettava pari työjuttua ja sitten pääsen lähtemään kotiin" jos jotakin haluaa työstä mainita sitten puhuisin asiakkaista, mutta tuskin kertoisin mitä heille tai heidän kanssa pitää tehdä.Vammainen on vammainen. Mitä ihmeellistä siinä on? Esim. kehariko parempi sana.
Jos rangaistus ei auta, niistä tulee luopua. Rangaistusten tarkoitus on ohjata lasta, ei kostaa hänelle. Vaikuttaa todella että olette lukkiutuneet lapsen kanssa valtataisteluun eikä lapsella ollut alunperinkään mahdollisuuksia voittaa. Lapsi ei yksinkertaisesti kykene täyttämään toiveitasi, vaikka haluaisi. Hän tarvitsee apua ja tukea. Kehu silloin kun onnistuu ja pidä huolta että joka päivä tulee enemmän kehuja kuin moitteita.Alkuperäinen kirjoittaja kysynpäVAIN;23844996:Joka kerta arestit ilman tulosta,kavereiden tapaamiset pannassa eli eipä ole kavereitaan nähnyt vuoden aikana muuta kuin koulussa!
ei etuuksia kotona mutta tytölle se on yks ja sama,istunut huoneessaan yksin viis veisaten.
ja KYLLÄ koulussa tapahtuvat asiat ovat opettajan vastuulla silloin kun lapsi siellä on.
jos jokainen asia on ei haittaa opettajan mielestä vaikka mulle niitä raportoikin niin ei ole normaalia!
siitä ollut monta palaveria minun taholta opettajan kanssa mutta hän ei näe MITÄÄN ONGELMAA missään!
Jos luet ketjun kokonaan niin huomaat että et ole ainoa.Olenko ainoa, joka ymmärtää ap:tä, vaikkei ehkä toimisikaan itse samoin?
En jaksanut 2. sivua pidemälle. :ashamed:Jos luet ketjun kokonaan niin huomaat että et ole ainoa.
Sulla on siis ekaluokkalainen??? Sun pitää AUTTAA sitä lasta tekemään ne läksyt, jos ei muuten onnistu. Olen samaa mieltä kuin joku aiemmin - sulla on nyt pahasti hakusessa vanhemmuus!Alkuperäinen kirjoittaja kysynpäVAIN;23844290:syyksii jatkuvaan myöhään kotiin tuloon sanoo AINA haluaa jäädä leikkimään eikä mitään läksyjä tai muita halua alkaa tekemään.Joutuu siis hetken huilauksen ja ruuan jälkeen alkaa niitä tekemään koska niissä menee useampi tunti(tekee jatkuvasti kaikkea muuta ja heittäytyy tahallaan avuttomaksi että hänelle kerrottaisiin suoraan vastaukset näin pääsisi helpomalla)
kouluun menosta vetoaa että opettaja on sanonut että saa mennä myöhässä ja monesti on myös välitunnilta mennyt myöhässä tunnille.
minun lapseni ovat tehneet, Espoossa. Retket ovat tosin olleet luonteeltaan sellaisia kevätretkityyppisiä, suuntautuen kaupungin erilaisille virkistys- ja ulkoilualueille. Retkille on menty jalkaisin / julkisilla. Ei tilausbussilla, kuten omina kouluvuosinani. Mutta mukavia päiviä silti, eväineen päivineen.Missä ekaluokkalaiset tekevät luokkaretkiä?
Hmmm.30 vuotta sitten nämä lapset olivat tottelemattomia ja ne pantiin kuriin ja järjestykseen, nykyään huligaaneille on adhd ja niiden äideillä toinen muotisairaus; MASENNUS.
Mitä vaan saa tehdä ja niitä pitää ymmärtää, kun sillähän on se erityislapsi.