**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Voi Kippi, mulle tuli kyyneleet silmiin, kun luin sun kirjoitukset. Harmittaa sun puolesta. Lämmin hali takaisin! :hug: Mahtava asenne sulla! Epätoivoa, tuskaa ja surua tulee jokaisen pettymyksen jälkeen. Mutta hienoa, että pystyt nousemaan ja näkemään valoa tunnelin päässä! Se on tosi hyvä merkki, että kierto on säännöllinen ja hormonihyrräyksetkin - vaikka aiheuttaakin välillä turhaa toivoa - varmasti kertoo siitä, että kierron eri vaiheet on selkeät. Ihan varmasti säkin saat pian katsella taaksepäin tätä aikaa vatsa pystyssä iloisesti vihellellen! :)

Kiitos ihanaiset, että näette mun asenteen positiivisena. Itse välillä tuntuu, että on kova paino sydämen päällä ja pelot väijyy olkapäällä, mutta pääasiassa koitan olla luottavainen ja hyvillä fiiliksillä. Ja tiedättekö, kaikkeen tottuu ja sopeutuu. Itsekin luulin, että tässä vaiheessa olisin jo ranteet auki täynnä tuskaa, mutta jotenkin sitä vain puskee eteenpäin! Ehkä se auttaa, että tiedän useammankin ystävän odottaneen vauvaa pitkään ja hoitojen kautta saaneen lapsen. Joten haluan uskoa, että kuulun niihin ensin epäonnisiin, lopulta onnekkaisiin. :)

Sunni, voi hitsi miten harmillinen tilanne. Jotenkin mulla on sellainen fiilis, et mitä jos sittenkin oot raskaana…? Heh, saatan innostua kirjoittamaan vaikka romaanin, jos kerron kaikki mun lukemat ja kuulemat vinkin hedelmällisyyden parantamisesta. :) Kiinalainen lääketiede tietty perustuu yksilöllisyyteen ja tutkaillaan, mikä kullakin on epätasapainossa. Mut yleisiä juttuja, jotka saattaa parantaa hedelmällisyyttä on maitotuotteiden, raa’an/kylmän ruoan, sokerin ja nopeiden hiilareiden (valkoinen leipä/pasta) välttäminen. Jätin pari viikkoa sitten kaikki maitotuotteet pois ja syön vähemmän raakaa ruokaa. Hedelmiä oon keittänyt ja syön paljon kalaa ja kypsiä vihanneksia. Kiinalainen lääkäri kehotti syömään vähemmän lihaa ja juomaan inkivääriteetä. Kirjoista oon lukenut, että vadelmanlehtitee ja nokkostee on hyvää hormoneille, joten niitä oon kittaillut. Kahvin jätin jo aiemmin pois. No, saa nähdä kuinka kauan jaksan noudattaa näin tiukkis ruokavaliota. Mutta nyt päätin, että otan kaikki keinot käyttöön. Jos ei muuta, niin olo on kevyt kuin keijukaisella. :)
 
Kippi :hug:

Amanda En mäkään satavarma voi olla ovuloinko tosissani. Vahvasti haluan uskoa kuitenkin, että joskus niin on käynyt ja tulee käymään. Perusteluina, että olen käyttänyt ovistestejä paljon. En koskaan saanut likikään plussatulosta. Sitten oli pari kuukautta, joissa sain positiivisen tuloksen ja tuntemukset muniksissa olivat jotakin aivan uutta. Tosiaan kun tässä on se pointti, että pco-tapauksessa ovistestit voivat näyttää omiaan. Mutta haluaisin kovasti luottaa kropan tuntemuksiin. Niin ja gynekin sanoi, että on mahdollista kuitenkin, että ovuloin joskus. Tiedä sitä sitten, mutta nyt mennään kesä pelkillä teroilla ja haaveillen "yllätys"raskaudesta :) Kesän ohjelmaan kuuluu myös miehen valmistelu syksyn clomitteluihin parisuhteen suuremmin kriisiytymättä.

Olisipa kiva saada pikapostaus "poppakonsteista" kaikilta palstalaisilta. Mitä menetelmiä ja apuja kukin käyttää? Minä aion jatkaa pillereiden popsimista (monivitamiini ilman a-vitamiinia + 75mg d-vitamiinia, kalaöljykapseleita) + Teroluteja kierron ylläpitoon, greippimehun litkimistä, ovistestailua ja vyöhyketerapiaa. Myös seksin jälkeistä tyyny peffan alle-menetelmää aion jatkaa. Ei näistä ainakaan haittaa ole :D
 
sunni
Tatja kuulostaa hyvältä ;) Ja tokihan .. ihan _varmuudeksi_ kannattaa tyynyä persiin alle laittaa ja jalkaa seinälle :D Varmistuksen varmistukset :)

Amanda tuota se miun kaverikin, oikein miun raskausvalmentaja tätä nykyä tolkuttaa,et hää on varma et mie oon raskaana, mutta ite en usko, mihin se hcg ois kadonnu??
Pitää oottaa hetki viel, ei kai se lähete katoa sieltä labrasta mihkään,et käy siinä testissä jos tuntuis siltä.
Eilen illalla menin jo ihan paniikkiin ajatuksesta jos mulla on kohdunulkoinen... Kun koski alamahaan sillee jännästi, mut nyt tänä aamuna olo mitä mainioin, ei koske MINNEKÄÄN! Eikä oo vielä tullu se paha olo. Se kyl tulee tosin yleensä työmatkan jälkeen töissä vasta. On toi kohdunulkonenkin vaan pelottava juttu,kun eilen aiheesta googlasin.. hui kauhhee.. Siis miettikää jos sen takia jouduttais munasrja leikkaamaan, siis esimerkiksi.. jessus.. :I Sekin pelottava,kun yleensä ne oireet siinä tulee niin myöhään .


Amandalle kiitos vinkeistä,en oo kuullukaan tuota maitotuotteiden poisjättämis hommelia, mutta heti kokeilemaan :)
Ja lisää kaiken maailman vinkkejä saa laittaa, ite mielenkiinnolla oikein odotan ;) Kiva että meillä on joukossamme myös sinä, tietäjä :))

Voi himpula... Mie oon niin malttamattomana oottanu et millon millon joku tuo tänne ilouutisia!!! Vienasta on jo niin pitkä aika. Ja täällä on vissiinkin tänä vuonna plussattu vähän. Eli tilastollisesti plussaa pitäis alkaa ropista kahmalokaupalla. Eiku jokainen nyt vuorollaan plussataan!! Otetaan oikkein tavotteeks et jokaisella meillä on masuasukki vuoden loppuun mennessä, ei ainakaan mahdoton tavote ollenkaan :)
Annoin itseni viime viikolla EKA kertaa livetä haaveilemaan vauvanvatteiden ostosta... OI OI miten ihkii se ois päästä EKAT nutut ostamaan vauvelille... Ja muut tilpehöörit.. TAHTOOOOOOOOOO
..on taas meikällä luppoaikaa tässä ootella töihin lähdön kanssa kun heräsin taas kukon laulun aikaan. Oon nukkunu kolmisen viikkoo vaan noin 3-5 tuntia per yö ja herään aamuyöllä monta kertaa.. Ihan hanurista.

Mutta: Ihanaa JA aurinkoista viikonloppua jokaiselle nassulle hassulle


ps. Tää palsta ON paras !
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiirekiire, pikaisesti pahoittelut teille joilla täti tuli, se on niin ärsyttävää :hug: eipä ole uutisia täältäkään, tätiä ei näy, kierto paukkuu jo aikas pitkällä, testattu viimeks tiistaina nega. Gyneltä soittivat, aika menee elokuulle. Pitäs muutenkin käydä lääkärillä, taitaa muutakin häikkää olla tuolla alakerrassa. Masentaaaaa. Miks nyt kierto heittelee, kun pillereiden jälkeen oli kauan aika tasainen??
Anteeksi teiltä jotka olette yrittäneet niin paljon kauemmin ja jo todettu noita ongelmia. Teille kyllä toivoisi sitä onnistumista, minullakin vasta oikeasti aika vähän tuota yritystä takana.
 
Perjantai 20.5.2011

http://dl9.glitter-graphics.net/pub/...cfmus1f5d3.jpg

Kippi...............30v. .......kp2/26-28.......yk9
Tatja...............34v. ........kp4/18-29......yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. .......kp7/24-29.......yk7
Ginger.............35v. .......kp8/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp12/23-28.........yk7
Mandala...........31v. ..... kp14/27-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp17/32-37.........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp17/25-35.........yk6
Nima...............30v. ......kp21/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp21/23-30.......yk23... dpo7 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp23/24-31.......yk4... dpo6
Rumor..............34v. .......kp25/31...........yk15
Wanda_81........30v. .......kp25/28-42.......yk8
Syksy2010.......30v. .......kp29/31-35........yk7
Sara_78...........32v. .......kp33/35-38.......yk4.... dpo9
Cassis.............28v. .......kp43/31...........yk6
Demuli.............31v. .......kp49/32-39.......yk7
Scrat...............31v. .......kp60/28-38.......yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp76/?.............yk3
Miimau.............31v. .......kp83/27...........yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp95/?.............yk7
Vadelma30........30v. .......kp95/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp119/30-58......yk14

http://dl8.glitter-graphics.net/pub/...abu3e9v4w9.gif

Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel

http://dl8.glitter-graphics.net/pub/...abu3e9v4w9.gif

plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Muokkasin listaa tälle päivälle mutta myös muokkasin ne omat tuhrupäivät menkoiksi niin kuin olen aina tähän mennessäkin tehnyt. Ei näytä koopeetkaan iiiihan niin pahalta, vaikka haarukka liian suuri mun mielestä onkin. Jänskättää tän päivän ovistikutus taas että onko haamuna vaiko taas nega. Onpas tässäkin jännityksen aiheet taas :D

Tullut taas myötäelettyä teidän tekstejä, niin iloisissa kuin surullisissakin fiiliksissä. Toivottavasti Demuli saat selville onko vaiko eikö ole häikkää alakerrassa. Toivotaan ettei ole!

Mitäköhän Wandalle kuuluu?

Ihanaa ja aurinkoista päivää tytsyt! :heart:
 
Demuli, kaunis ajatus, kun huomioit meidän ykXXXX luvuilla menijät. :) Mutta eihän se pettymys vain yk-lukua katso. Tosi harmi, että sulla kierrot heittelee. Mullakin oli ekat 4 yk:ta tosi tasaisia ja ehdin jo huokaista helpotuksesta, että kierto olis sittenkin normaali (mulla PCO todettu parikymppisenä). Mut sitten yk 5-6 alkoi kierrot venyä… Pisimmillään oli 50 päivää ja sitten meninkin jo lääkäriin. Toivottavasti sulla ei oo samaa, vaan ainoastaan normaalia vaihtelua! Äläkä vielä heitä kirvestä kaivoon tämänkään kierron suhteen… :)

Sunni, mullahan oli kohdunulkoinen raskaus syksyllä ja mulla näytti raskaustesti dpo 14 plussaa ja veritestissäkin hormonitaso oli aivan normaaliraskauden tasoa. Oireetkin oli normit - rinnat & nännit turposi, nälkä kasvoi, vatsa turposi ihan hulluna ym. ja muutenkin tuntui tosi ”erilaiselta”. Siksi en osannut yhtään aavistaa ku-raskautta. Jossain vaiheessa oli kovaa alavatsakipua. Mut älä sitä pelkään! Ensinnäkin se on vaikeana versiona tosi harvinainen ja toisaalta raskaustestin pitäisi siinäkin näyttää plussaa. Mullahan siellä oli ihan alkio, ruskuaispussi, jne. Jos sua mietityttää, käy ihmeessä siinä veritestissä, niin saat mielenrauhan.

Miten te ovistikuttajat ootte muuten tehny testejä - mihin aikaan päivästä ja ootteko odotellu kauan juomisen jälkeen? Mun pitäis tikutella tänään ovista ja äsken sain negan. Mutta musta pissa oli aika haaleeta aamun teekittailun jälkeen. :) Ja mulla on aika pieni rakko, joten aika lyhyin välein joudun käymään vessassa. Voiko illallakin vielä testailla vai millon on ”paras” aika?

Mandala, voihan se ovisplussa olla vielä tuloillaan! Jos lh on vaan ollu pikkasen koholla jossain vaiheessa ja näyttäny siks haamua?

Iloista viikonloppua kaikille!
 
Mandala, kiitos kysymästä! Täällä taustalla olen viestejä lueskellut! Ollut vähän etänä tästä hommasta muuten, pikkaisen ahdistusta ollut liikenteessä vauvakuumeesta. Jotenkin nyt kun on ollut yritystä enemmän niin se mahdollinen kuukautisten alkaminen pelottaa enemmän kuin aiemmin ja olen koettanut olla ajattelematta vauvakuumetta liikoja. Onneksi on kaikkea muutakin nyt meneillään, aloitin ratsastuksen vuosien tauon jälkeen, pihan rakentamisessa menee illat ja viikonloput ja sitten odotan kovasti kissavauvan tuloa kesäkuun puolivälissä! :heart:

Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:
Tiedän tunteen liiankin hyvin. : /

Amanda ihanaa että munasolu vihdoin ja viimein kasvaa! Pidän kovasti peukkuja! =)
Ovistestejä olen tehnyt joskus kymmenen jälkeen muutaman tunnin vessassa käymättömyyden jälkeen. Sanovat että aamun ensimmäisestä ei kannata testata kun lh-hormoonia on virtsassa vain n. klo 10-22. Muistaakseni.

En ole varma onko mulla ollut tässä kierrossa ollenkaan ovulaatiota. Tosin on mulla ollut rinnat arat alkuviikosta lähtien. Sunnuntaina sain vahvimman viivan ja oli ihan hullut seksidraivit päällä. Toivotaan että oli silloin. Jännitän ihan pirusti kierron loppua, tilasin netistä raskaustestejä ja aloitan testaamisen ihan heti kun ne vaan saapuu. Kärsivällisyyttä olla testaamatta ei ole vaikka kuinka yrittäisi ottaa rauhallisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Amanda mä olen ovista tikuttanut yleensä iltapäivällä kolmen neljän aikoihin. Joskus venynyt viiteenkin. Mutta pääsääntöisesti olen vaikka pakolla pyrkinyt pissaa panttaamaan sen kolmisen tuntia vähintään. Toissapäivänä meinasi pissa tulla housuun kun käytiinkin kauppareissulla kun mies haki töistä :D Tsemppiä ovikseen!

Ihan hyvä Wanda että olet pitänyt taukoa jos kerran alkanut ahdistamaan!

Tänään pääsee mökkeilemään ja RILLAAMAAN ( :D ) kaverin mökille jee, tulee varmasti mukavaa ja rentouttavaa!
 
sunni
Ihanaa kun aurinko paistaa! Antaa heti voimia.
Tekisi mieli kylille hummailee ja ottaa pari bissee,mut en tiiä onko se viisasta. Mut mukava ois tän ÄLYTTÖMÄN ressin lomassa vähän ottaa chillisti. Töissäki jumalaton kiire ja sit tää vauvakuumehässlinki mikä täs on painanu,meinaa elimistö ihan ylikierroksilla käydä.
Edelleen tuli ovistestissä negaa, nyt on hyvä mieli, kun uskon et se ovis oli kp9-kp11 päivien aikana kun oli voimakkaimmat kivut ja limat ja nyt on ollukii jo nokka tukossa ja flunssanen olo mikä aina oviksen jälkeen tuleekin.
pitää harkita EHKÄ sen donnatestin hankkimista jos tää kuumeilu ei kohta ala tuottaa tulosta, tai digitaalisen, niin ei tarvii arpoa noitten viivojen kanssa. Ite testaan mahdollisuuksien mukaan kriittisimpinä päivinä töissä keskipäivän vaiheilla JA illalla kotona, eli kriittisten/oletettujen päivien aikana testaan kahesti, kun sillon helmi-maaliskuussa se lh huippu oli tikkujen mukaan ohi tosi nopeeta, et voi jäädä tikkujen perusteella huomaamattakin. Ja juomatta olen ainakin tunnin, ja vähintään kaks tuntia koitan pihistää pissaa. JA aamupissasta sitä ei tosiaan kande tehä, menee tikku hukkaan.
Tsemiä kaikille taasapuolisesti ja mukava nähdä Wandaakin :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perjantai 19.5.2011



Kippi...............30v. .......kp3/26-28.......yk9
Tatja...............34v. ......kp5/18-29......yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. .......kp8/24-29.......yk7
Ginger.............35v. .......kp9/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp13/23-28.........yk7
Mandala...........31v. ..... kp15/27-37........yk4
Amanda77........33v. ......kp18/32-37.........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp18/25-35.........yk6
Nima...............30v. ......kp22/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp22/23-30.......yk23... dpo9 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp24/24-31.......yk4... dpo8
Rumor..............34v. .......kp26/31...........yk15
Wanda_81........30v. .......kp26/28-42.......yk8
Syksy2010.......30v. .......kp30/31-35........yk7
Sara_78...........32v. .......kp34/35-38.......yk4.... dpo11
Cassis.............28v. .......kp44/31...........yk6
Demuli.............31v. .......kp50/32-39.......yk7
Scrat...............31v. .......kp61/28-38.......yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp77/?.............yk3
Miimau.............31v. .......kp84/27...........yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp96/?.............yk7
Vadelma30........30v. .......kp96/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp120/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Pikapostaus... Kippi, osanottoni tädistä! :hug:

Kiitokset kaikille, jotka olette päivittäneet listaa! =) Sellainen toive kuitenkin olisi, että käyttäkää listan kopiointiin mieluummin "Lainaa"-nappia kuin copy-pastea - muuten kuvat ja muut muotoilut katoavat ja ne pitää lisätä listalle uudestaan käsin. Thänks! :wave:
 
Hei pitkästä aikaa! Olen ollut reissussa ja ihan tipahtanut keskustelusta. Päivittelen nyt vain omaa napaa pikaisesti. Tutkimukset on nyt aloitettu ja alkukierron ultran perusteella munasarjani vaikuttavat monirakkulaisilta. Selkeää johtofollia ei silloin vielä ollut. Aukiolotutkimus meni hienosti, ei mitään ongelmaa. En ottanut reissuun mukaan ovistikkuja ja nyt en ole varma, että menikö ovis ohi jo torstaina. Tänä aamuna ainakin testi oli nega. Seuraavaksi pitäisi mennä s-prog testiin viikon päästä oviksesta, mutta ajankohta on siis vähän hakusessa. Myös mies on menossa testiin. Katellaan, miten homma etenee...

Aurinkoista viikonloppua teille kaikille ihanaisille! :cool:
 
sunni
Tsemiä Nima !


ON:
nyt ketuttaa ankarasti, ei ois pitäny mennä ruikkimaan tuohon ovistikkuun. Antoi selkeimmän viivan tähän mennessä ja olin SATAVARMA että ovis meni jo kaikkien oireiden perusteella. Perkele, nyt kiroiluttaa. Ei oo miestä käytössä :I
 
Sunnuntai 22.5.2011



Sara_78...........32v. .......kp1/34-38.......yk5
Kippi...............30v. .......kp4/26-28.......yk9
Tatja...............34v. ......kp6/18-29......yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. .......kp9/24-29.......yk7
Ginger.............35v. .......kp10/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp14/23-28.........yk7
Mandala...........31v. ..... kp16/27-37........yk4
Amanda77........33v. ......kp19/32-37.........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp19/25-35.........yk6
Nima...............30v. ......kp23/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp23/23-30.......yk23... dpo10 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp25/24-31.......yk4... dpo9
Rumor..............34v. .......kp27/31...........yk15
Wanda_81........30v. .......kp27/28-42.......yk8
Syksy2010.......30v. .......kp31/31-35........yk7
Cassis.............28v. .......kp45/31...........yk6
Demuli.............31v. .......kp51/32-39.......yk7
Scrat...............31v. .......kp62/28-38.......yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp78/?.............yk3
Miimau.............31v. .......kp85/27...........yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp97/?.............yk7
Vadelma30........30v. .......kp97/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp121/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
ON: En malttanut odottaa vaan dipattu puhdas nega tänään. Nyt toki vasta varhaiset päivät. Toiveet on korkealla, vaikka olen sitä koittanut välttää, mutta olen varma, ettei plussaa tule. Ja tiedän, että korkealta tulen myös tippumaan. Dippaan vielä huomenna aamulla ennen reissuun lähtemistä ja sen jälkeen alan odottamaan tätiä (jos ei ole jo alkanut). Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen.
 
Mulle voi laittaa kp1/34-38 ja yk5. Kierto näköjään lyhenee edelleen, vaan paljonpa siitä iloa on...

EDIT klo 20: Öh... Täti tuntuu häipyneen. Menkat siis kestivät 5-6 tuntia ja se siinä? Alavatsaa turvottaa melkoisesti, mutta ei ole menkkakipuja eikä vuotoa. Yleensä olen ekana päivänä tosi kipeä ja vuoto on reilua. Nyt ei enää tuhruakaan, vaikka päivällä tuli vaaleata verivuotoa. Mitä tämä nyt on * ihan pihalla*:confused: Pitää mun vissiin aamulla kaivaa raskaustesti kaapista, jos täti ei ole palannut, vai?
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Sara varovaiset onnittelut... Testin tekoon mars !! :)





Jokuraja Tsemiä sinnekin ;)



Edit omaan napaan, se tuo meikän la ja su outo tuikkiminen muniksien kohalla oliki mitä todennäkösimmin keltarauhasen tuikkailua kun nyt tuli eilen illalla asioita 3 tuntia netin ihmeellisessä maailmassa tutkittua. pidän peukkuja et näin on. JA vaikka se olisikin ollut ovis, niin ehkäpä se simpat siellä elivät vielä silloin.
Kaveriltani (henk koht valmentajaltani) kuulin että hän oli sekstaillut 4 päivää ENNEN ovista ja siita oli raskautunut sitten, joten on se vaan mahdollista!!!!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jännäilyjä täältäkin Saran ja Joku_rajan puolesta!

Täällä ollut älyttömän mukava viikonloppu mökkeillen ja grillaillen puistossa kavereiden kanssa. Ei ole tullut oikein muuta ihmeteltyä kuin ovistikkuun pissattua päivittäin. Niin älyttömän haaleat viivanpaikat tullu että en tiedä olisiko se ovis mennyt ohi siinä alkukierrossa :O mielenkiintoista kylläkin kun viime kierrossa ne mammaksi-tikut haamuili sinne kp20 asti minne niitä riitti, nyt siis ollut käytössä Halpatestin ja Mammaksin liuskat joilla melkein vuoropäivin testaan.
Noh kiertoa vielä jäljellä ihmetellä oviksen kanssa. iPeriod kertoopi että keskimääräisesti laskettuna kaikista kierroista olisi vielä 13 päivää jäljellä, se vähä hölmösti noin keskiarvoistaa kierrot. Samapa tuo, käytän sitä softaa lähinnä oireiden, tikutusten, pupuilujen ja menkkojen merkkaamiseen, kätevä siihen.

Suht väsyneenä uuteen viikkoon, kissa huusi ja naukui koko aamun jostain viidestä eteenpäin jee :D halusi niin kovin fiilistelemään parvekkeelle, jossa nyt sitten tyytyväisenä loikoilee kun itse heräsin vihdoin :D

Aurinkoa ja tsempityksiä kaikille :heart:
 
Huomenta! Olisipa kiva tuoda plussauutisia, mutta ei. Kiitos myötäelämisestä sunni ja Mandala.

Jotakin omituista kyllä eilen tapahtui, mutta tänään mennään silti kp2:ssa. Eilen illalla menkat "loppuivat" ja pysyivät koko yön poissa. Ei menkkakipuja, ei vuotoja, ei mitään. En tiedä, missä täti lähti käymään, mutta jostakin haki tuulta purjeisiin, sillä nyt on ihan selvästi semmoiset "vuosisadanmenkat"; tosi kipeät ja runsaat. Tädin piruilua siis vain täällä.

joku_raja tuo sinä niitä iloisempia uutisia, tsemppiä!
 
Maanantai 23.5.2011



Sara_78...........32v. ......kp2/34-38.........yk5
Kippi...............30v. ......kp5/26-28.........yk9
Tatja...............34v. ......kp7/18-29.........yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp10/24-29.......yk7
Ginger.............35v. ......kp11/??............yk17.... 1kkm
Sunni...............33v. ......kp15/23-28.......yk7
Mandala...........31v. ..... kp17/28-35........yk4
Amanda77........33v. ......kp20/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp20/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp24/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp24/23-30........yk23... dpo11 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp26/24-31........yk4... dpo10
Rumor..............34v. ......kp28/31............yk15
Wanda_81........30v. .......kp28/28-42........yk8
Syksy2010.......30v. .......kp32/31-35........yk7
Cassis.............28v. .......kp46/31............yk6
Demuli.............31v. ......kp52/32-39........yk7
Scrat...............31v. ......kp63/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. ......kp79/?..............yk3
Miimau.............31v. ......kp86/27............yk9
PauhaavaSydän..29v. ......kp98/?.............yk7
Vadelma30........30v. ......kp98/32............yk5
Annastiina79.....31v. .......kp122/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Sara_78 Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Täällä dpo arviolta 7-8 ja aamulla testattu nega. :headwall: Yllätys. Milloinkohan sitä oppisi olemaan testaamatta liian aikaisin. Seuraavan kerran lupaan testata vasta lauantaina jolloin arviolta dpo 12-13, ollaan menossa sukulaisen häihin niin tietää jo vähän varmemmin että saako juoda vai ei.

Olen päättänyt ensi kierrosta mennä käymään yksityisellä ultrauttamassa kohdun ja munasarjat. Osaatteko viisaammat sanoa että missä vaiheessa kiertoa kannattaisi mennä? Mulla on myös lähete siihen s-prog -testiin johon meinaan myös mennä ensi kierrossa. Sehän verikoe taisi olla viikon sisällä ovisplussasta jos oikein muistan...?
 
wanda ettei tule toista päivitystä perään heti niin voisitko ystävällisesti korjata mun kp:t 28-35, jossain vaiheessa mennyt tuo vanha 37 sinne perään, muutin laskutapaani tässä välissä. Kiitos :)

Ja tsemppiä tutkimuksiin, kerrohan miten siellä sitten meni. Mielellään kuulisi myös paljo tuollainen lysti maksaa. Itse tarvittaessa käyn sitten joskus työterveydessä kun se kattaa kaiken, mutta olisi ihan kiva tietää minkälaisista summista puhutaan. Ja todellakin tsemppiä testailuun sitä ennen :heart:
 
Mandala lista korjattu! Täytyypä muuten ottaa minunkin ensiksi selvää työterveydestä että kustannetaanko meillä kanssa tämmöiset. Hammashoidotkin saadaan työterveyden puolesta. Olen vain olettanut että tuskin tämmöisiä lapsettomuus-juttuja työterveyden kautta saisi...
 
Kippi
Heipparallaa uuteen viikkoon kanssakuumeilijat! Ihana viikonloppu oli täälläkin, aurinkoinen keli ja oman rakkaan seura teki vapaista mahtavat :) KIITOS ihanat teille tuestanne, minä oon jo paljon positiivisemmin mielin. Olen taas antanut itseni haaveilla perheestä ja mies on ollut tässä suuressa roolissa. Ei auta kuin nauttia elämästä ja tästä elämänvaiheesta täysillä, ja toivoa että siihen perhe-elämäänkin joskus siirryttäisiin!

Wanda kiva oli lukea sinunkin kuulumisia! Samaistuin jotenkin todella tuohon, että haluaa ottaa hieman etäisyyttä jatkuvaan vauvakuumeen miettimiseen ja keskittyä nauttimaan itselle tärkeistä asioista. Niin yritän ja aion itsekin tehdä, elämä on kuitenkin tässä ja nyt, ei "sitten kun on vauva". :) Vaikka niitä halutaankin kaikki hirveästi!!! Iloisia hetkiä siis sinullekin Wanda kuin myös muille, mä pidän varmaan pientä hiljaiseloa seuraavat viikot just ton edellä mainitun takia mutta käyn lueskelee teidän kuulumisia.

Sara :hug: ja Jokuraja tuo sie se plussa!!!
 

Yhteistyössä