**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

ginger-lemon-honey, mullakin nyt toista kertaa menkat 5 pvää etuajassa. Tai sellaista outoa tiputtelua 5 päivää etuajassa ja sitten kunnon menkat. Mä mietin, että voisiko olla varhainen keskenmeno tai pieleen mennyt kinnitysyritys.
 
Tiistai 17.5.2011



Tatja...............34v. ........kp1/18-29......yk10.... terolut(tauko)
Ronjaliina.........29v. .......kp4/24-29.......yk7
Ginger.............35v. .......kp5/??............yk17.... 1kkm
Mandala...........31v. ..... kp9/27-37........yk4
Sunni...............33v. ......kp9/23-28.........yk7
Amanda77........33v. ......kp14/32-37.........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp14/25-35.........yk6
Nima...............30v. ......kp18/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp18/23-30.......yk23... dpo5 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp20/24-31.......yk4... dpo4
Rumor..............34v. .......kp22/31...........yk15
Wanda_81........30v. .......kp22/28-42.......yk8
Syksy2010.......30v. .......kp26/31-35........yk7
Kippi...............30v. .......kp27/26-28.......yk8
Sara_78...........32v. .......kp30/35-38.......yk4.... dpo7
Cassis.............28v. .......kp40/31...........yk6
Demuli.............31v. .......kp46/32-39.......yk7
Scrat...............31v. .......kp57/28-38.......yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp73/?.............yk3
Miimau.............31v. .......kp80/27...........yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp92/?.............yk7
Vadelma30........30v. .......kp92/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp116/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
sunni
Missä kaikki plussat?? :( :(
Tsemppiä pettyneille :hug:
On tää yhtä vuoristorataa :/
Ite haluisin et menkat alkais ja äkkiä,kun on olo ettei niitä edellisiä tiputteluja voinut oikein menkkoina pitää. Kummallisia tuntemuksia muutenkin ollut tässä, varsinkin kohdun seutuvilla. Aloin jo miettimään, käviskö kuitenkin varmuudeksi veritestissä. Vaikka negaahan se kyllä näyttäisi kuitenkin.
Saa nyt nähhä tuleeko ovis,kun eilen oli valtavat limat ja jo lievää tuikkimistakin. Tuntuu ettei muista enää millaset tuntemukset oli muissa oviksissa kun tässä on sen jälkeen ollu niin muunlaisia tuntemuksia.
Kunpa osuisi kerrankin viikonlopulle että vois sitä päästä hyödyntämään.

Häntä pystyyn me!
 
Kyllä vain, häntä pystyyn kaikki ja kauhiat tsempitykset jokaiselle! Todennäköisyys nousee, kuukauden mennessä eteenpäin, että joku plussan tänne tuo :heart:

Alkaa kiekkojuhlatunnelmat nyt laantumaan sen verran että voi miettiä taas kiertoa. Kävinkin eilen hakemassa Valion greippimehua kaupasta. Eihän se kovin hyvää ole mutta kun juo nopeasti lasillisen niin tulee vain kerran se kitkerä jälkimaku. Mies kuulemma tykkää kovasti siitä, sanoinkin että hitto kun hänen greippimehun litkiminen auttaisi muakin :D
 
Isot myötätuntohalit Tatjalle ja Gingerille. :hug: Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Vihdoin jotain hyviäkin uutisia täältä suunnalta! Tänään oli seurantaultra ja siellä köllötteli 18 mm munis! :) Eli jotain eloa sittenkin on munkin kropassa, kun kovasti pusketaan lääkkeillä. Nyt sitten pari päivää vielä piikittelyä ja viimeistään lauantaina irrotuspiikki. Isoin mutta tässä on se (jottei päästäis liian helpolla…) että munis on sillä puolella, josta munajohdin on poistettu. Lääkäri oli kuitenkin toiveikas, koska sanoi, että on vahvaa tutkimustulosta siitä, että munatorvi tulee toiselta puolelta hätiin ja poimii hedelmöittyneen munasolun. Outoa ja epävarmaa, mutta mahdollista! Ja sekin on tässä konkurssissa jo parempi kuin ei mitään! :) Toivoa on ja ette usko, miten iso kivi mun sydämeltä on lähtenyt. Meni syteen tai saveen, ainakin on jotain uskoa olemassa!

Mietiskelin, et olisko ruokavaliolla sittenkin jotain merkitystä? KU-raskauden jälkeen en oo jaksanut olla kovin tarkka ja tuntui, ettei itse voi vaikuttaa mihinkään. Edellisen ovulaation aikaan olin aika säntillisellä vh-dieetillä ja muutenkin popsin kaikkea mahdollista superfoodia ja muuta. Pari viikkoa sitten aloitin taas tosi tiukan linjan ja otin käyttöön kaikki samat kuin jutut viimeksi. Ja pam, lääkkeet puree! Voikohan noilla asioilla sittenkin olla jotain yhteyttä? Niin tai näin, jatkan valitsemallani tiellä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kippi
Heissan naiset!

Ginger ja Tatja :hug: Seuraavaan mahdollisuuteen eikös vaan, mutta voimia kovasti!!

Minulla on muuten tuolla listassa päivän "virhe" kp:ssä, nyt mennään 27/26-28. Menkkatuntemuksia on ja olin ihan satavarma että hanat aukee viime yönä, mutta ei ja pieni mieli herätti toivon heti ja testasin r-testillä (Apteekin oma) aamulla negan. Nyt mennään kuitenkin DPO12 joten ei vältsiin vielä näkyisi... Oireita ei sinänsä ole kuin jatkuva pissiminen jota taidan harrastaa aina ;), ja menkkamaiset tuntemukset alavatsassa. Kyllä mä kuitenkin edes pikkasen haluan vielä toivoa.... Mulla on tosi säännöllinen kierto ollut kuten olen kertonutkin eli jos hu ei ala, testaan uudestaan to-aamuna. Miehelle en oo sanonut mitään kun olis niin ihana (haavetta vaan...) ajatus yllättääkin se täysin plussalla.... Haaveilla saa ja pitää eiks vaan! :) Mutta kyllä mulla 99%:sti on se olo, että täti tulee minä hetkenä hyvänsä.

Amanda mahtavaa!!! Älä liikaa ihmettele sitä munista, uskot vaan lääkäriä että se on mahdollista! Ja mä ainakin uskon ruokavalion merkitykseen ihan kaikessa, hedelmällisyydestä hyvään oloon jne... Itse oon jo vuosia syönyt vähähiilihydraattisesti, mutten mitenkään liian tiukkapipoisesti. Vaaleaa leipää ja vaaleita jauhoja ei käytetä miehen kera oikeestaan ollenkaaan ja ollaan todettu että siitä vaan tulee parempi olo.

Aurinkoa kaikille!

T. Jännäilijä-Kippi
 
Tuntuu että panokset koventuu koventumistaan. Lähinnä vasta keinojen lisäämisen puolesta, onneks en ole saanut vielä 'hampaita irveen' yrittämisen suhteen, toivottavasti ei meekään siihen. Tuttavapariskuntakin kenestä puhuin on nyt ihan innoissaan meidän puolesta että kovasti perässä pitäisi tulla. Kiva ajatus, pelottaa vaan että jos ei 'ihan perässä' onnistutakaan tulla. Noh jätän ne ajatukset vielä taka-alalle.

Mieskin on kyllä tutkinut netistä jo greippimehuista ja muista poppaskonsteista, mikä on aikas hauska juttu :D Kai hänkin jo jotenkin innostui eri tavalla tämän tuttavapariskuntatilanteenkin takia. Hänhän meillä ollut aina suosiollinen lapsenhankinnalle vielä kun minä en, ei koskaan halunnut painostaa mua mihinkään sanallakaan mutta tietyistä jutuista se kävi ilmi jo vuosia sitten. Nyt on vaan hassua että 'tulee jos on tullakseen' on hänelläkin kai sitten ottanut uuden vaihteen tsihih

Tästä kaikesta tuli itelle mieleen lämpöjen mittailut. Te ketkä mittaatte lämpöjä, miten sen teette?
Meillä on vain korvakuumemittari, mietinkin että onko sen kanssa mittaamisessa mitään järkeä? jostain luin vaan että pitäisi ottaa suusta tai hanurista??? pitänee ostaa sitten tarkka digimittari jos niikseen on. Kuinka orjallisesti muuten olette heti herättyä sängyssä mitannut lämpöjä?

Kiitos kommenteista etukäteen :heart:

edit: nii piti lisätä vielä jännäilyintoa ja lämpimiä ajatuksia Kipille :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 18.5.2011



Tatja...............34v. ........kp2/18-29......yk10.... terolut(tauko)
Ronjaliina.........29v. .......kp5/24-29.......yk7
Ginger.............35v. .......kp6/??............yk17.... 1kkm
Mandala...........31v. ..... kp10/27-37........yk4
Sunni...............33v. ......kp10/23-28.........yk7
Amanda77........33v. ......kp15/32-37.........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp15/25-35.........yk6
Nima...............30v. ......kp19/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp19/23-30.......yk23... dpo6 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp21/24-31.......yk4... dpo5
Rumor..............34v. .......kp23/31...........yk15
Wanda_81........30v. .......kp23/28-42.......yk8
Syksy2010.......30v. .......kp27/31-35........yk7
Kippi...............30v. .......kp28/26-28.......yk8
Sara_78...........32v. .......kp31/35-38.......yk4.... dpo8
Cassis.............28v. .......kp41/31...........yk6
Demuli.............31v. .......kp47/32-39.......yk7
Scrat...............31v. .......kp58/28-38.......yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp74/?.............yk3
Miimau.............31v. .......kp81/27...........yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp93/?.............yk7
Vadelma30........30v. .......kp93/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp117/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Listaa ei vielä tälle päivää ollut päivitetty ja tiedot oli eilisiä, joten siitä johtui Kippi sun "virhe". Oisko nyt muuten lista ajantasalla?

Täällä litkitään greippimehua. Onneksi tykkään siitä! ;) Mä en vaan kaupasta löytänyt kuin rybb & deckers-mehua. Kokeneemmat greippimehuilijat... kysyisin teiltä, että miltä kaikilta merkeiltä löytyy tuota kuuluisaa greippimehua? Ootteko tehny makutestejä, että mikä on parasta? :)

Pahoittelut ginger-lemon-honey ja Tatja!
Amandalle positiivisia ajatuksia! Hienoa, että edistystä tapahtuu ja nyt vaan luotat lääkäriin! Eiköhän se siitä!
Kp-kaveri Kipille peukut ja varpaat pystyyn ja plussapuhuria tuuleemaan! :whistle:
 
sunni
Onnet Amandalle <3 Siitä se vielä iloks muuttuu :) ja myötäelän Kipin jännäilyssä, josko nyt saadaan plussa :)
Pidän joka ikisen varpaan ja peukut pystyssä sulle.

Ite mittaan tommosella digitaalisella olikohan apteekin oma-niminen,joka näyttää kymmenykset, tai siis esim että 37,05 tai 37,63 ja mittaan sillä suusta,muussa käytössä ei ole, mutta suusta mittaaminen on epäluotettavaa jos kuorsaa, nukkuu suu auki, on juonut juuri vettä tms. Joten mittaan ite toisesta paikasta myöskin, lisäksi (ja eri mittarilla :D :D :D )

Tää on kummaa ku miun lämmöt ei oo nyt tippuneet, tippui silloin kun tuli kp1, mutta seur pvänä olivat taas yli 37, kun minun normi lämpö on ollut ihan aina 36,0- 36,3 välillä.
Tänään tuli ovislimaa kans siiiiiikana ja juilaili pitkin päivää alamahaosastoon ,mut myöskin oli koko päivän niin oksettava oli ja menkka kipuja ettei enää tiiä mitä tää keho kenkkuilee, mutta talletukset ois tehty just äsken, siltä varalta,jos se ovis oli/tai tulee hu tms.. Mies piipahti tänään 2h kotona :) ja nyt jo oli ihkiii kuksii ym muksaa... :)
 
Hihih nyt hyvä ette samalla mittarilla sunni :D ;) Jännä nuo sun lämmöt! Mitähän siellä sun kropassa tapahtuu vielä :O
Oon itsekin katsellut, että kyllä siitä kauheasta turvotuksesta mikä oli niin jäänyt alavatsa vähän pömpöttämään hölmön näköisesti. Jotenkin kun ollut päiviä ettei ruoka ole maistunut niin muuten tuo vatsanseutu ois ihan jees paitsi että alavatsa hölmösti turvonneen näköinen vieläkin. Pitäis kai alkaa jumppaamaan sitä pois oikein urakalla puuuh!

Ihan pikkiriikkisen juilinut ja pistellyt alamahalla että olisko sieltä ovis tulossa vaiko eikä ole, en tiedä. David ja One step ovat peräkkäisinä nyt päivinä näyttäneet haamua. En tiedä onko silmissä heittänyt mutta mun mielestä sain pari vähän tummempaa haamua jo heti alkukierrossa menkkojen jälkeen kuin mitä nyt on parina päivänä tullut :O
Mutt hyi hitto sitä greippimehuu kyllä. Jää niin paha kitkerä jälkimaku suuhun ettei mitään rajaa :x
Mielummin sitten syön oikeita greippejä ja laitan big bad sugar päälle. Pakko kyllä juoda ne pari tölkkiä vielä pois mitä kaapissa on. Että näillä mennään!

Peukkuja pystyyn kaikille!
 
Sintti, Ronjaliina,Kippi ja Amanda Kiitokset teille tsempeistä. Tähän tädin tuloon alkaa jo turtua :( Vauvakuume kaihertaa kuitenkin tasaisen vahvana.

Multa voi ottaa listasta pois tuon Terolut tauon. Pakko niitä on näköjään popsia, että kierto pysyy normaalin mitoissa ja yleensäkin menkat tulee. Nyt mulla on pieni painonpudotus käynnissä ja hyvin on sujunut. Muutama kilo pitää vielä tiputtaa. Nyt juomaan valion tujua greippimehua. Olen tottunut makuun ja se on jopa ihan ok :)
 
Kippi
Ronjaliina se mun kp-virhe oli oma mokani ei listasta johtuva, kirjoitin aiemmin että menkat alkoi päivää ennen kuin ne todellisuudessa alkoi. eli tänään to mennään 28/26-28 ja vielä ei täti tullut... on tosi pahoivoiva (ihan oksetus) olo ollut koko aamupäivän ja menkkamaiset tuntemukset jatkuu. Mutta ei onneksi vuotoa vielä joten jos ei ala, niin huomenaamulla (enkä tänään kuten aiemmin kirjoitin oon niin sekasin taas :)) testaan uudestaan. Tarkoitin sillä miehen tietämättömyydellä muuten sitä, että meillä ainakaan mies ei aivan hahmota mun kiertoa vaikka onkin mukana ajoituksissa yrittämisen suhteen. Ei se taida tietää koska oviksen jälkeen menkkojen pitäis alkaa. :) Mutta mä en enää eilen voinu olla hiljaa ja kerroin että useimmiten mulla on alkanut kp26 ja nyt mennään jo pikkasen yli.... se vaan hymyili ja näkeehän sen toivon toisen kasvoilta :) Kunpa ei tarvisi taas pettyä, vaikka olenkin siihen täysin varautunut. Kuten Tatja kuvasi, pettymyksiin turtuu vaikkei toivo vauvasta olisi kadonnutkaan. Olis jo huominen ja olisin viisaampi!! Viikonloppuna vielä pitkästä aikaa tilanne jossa saattaisin nauttia pari lasia viiniä ja olisi kiva tietää voinko niin tehdä. :)
 
Kippi, hui miten jännät paikat! :) Täälläkin on peukut ja varpaat katossa! Tiedän ton tunteen, kun ei haluu toista pitää liian hyvin ajan tasalla... On helpompaa pitää mies edes hieman autaan tietämättömänä niistä päivistä, jolloin tieto pitäis pamahtaa. Se miesten rento ja huoleton ote on niin hyvää vastapainoa, että parempi antaa sille tilaa. Meillä on vähän eri tilanne, kun testipäivä (tai menkkapäivä) on tarkkaan tiedossa. :)

Tatja, harmi, ettei kierto pysy kurissa! Nyt kun oon itse lueskellut pääni puhki sekä länsimaista lääketiedettä että kiinalaista ja muitakin vaihtoehtoisia, niin tulee väkisinkin mieleen, et onkohan sulla jossain hormonitasossa häikkää? Keltarauhashormonin puute? LH-FSH-tasossa epätasapainoa? Ovis jää välillä puuttumaan? Tms. Vai mitkä kaikki sulla olikaan tutkittu? En halua olla pessimisti ja latistaa fiilistä ja toisaalta onhan sulla jo tiedossa, että jotain epätasapainoa on välillä. Mulle lääkäri sanoi, että Terolut ei auta raskautumisessa vaan enemmänkin lopettaa kierron. En tiedä, mihin tää tieto perustui. Hienoa, et oot aloittanu taas vh-dieetin tiukemmalla otteella! Eikö siitä oo sullekin ollu aiemmin apua? Uskon, että se toimii sullakin! Hurjasti tsemppiä!!

Ronjaliina, mäkin oon juonu sitä Valion greippimehua. Kitkerää on, mut luulen, et siinä on just sen taika! :) Jos se olis laimeampaa, ehkä ei tuottais limoja niin paljon? Välillä jätin sen pois, kun ei oviksesta ollut tietoakaan. Eilen taas ostin ja aion nyt litkiä kunnolla. En tosin tiedä, ehtiikö vaikuttaa parissa päivässä?

Lääkäri käski tehdä ovistestejä joka päivä huomiseen asti ja jos tulis plussa, niin irrotuspiikki heti kehiin. Mutta jos ei tule, niin odotellaan lauantaihin. Jos mun hormonien laiskuus yhtään jatkuu, niin tuskin sitä luomu-LH-piikkiä tulee, joten lauantaina sit ovispiikki. Jännään ihan hulluna, et tuleeko ovistuntemukset kuten viimeksi! Nyt tieto lisää kyllä tuskaa. Syksyllä kun sain sen yhden ainokaisen oviksen, oli merkit niin selkeät. Joten nyt odotellaan jotain samanlaista! :) Lauantaista 2 viikon päästä on sitten testipäivä ellei menkat ala ennen sitä. Hui! No, ei oo tosiaan toiveet ihan katossa, mut eihän tässä voi olla innostumatta, odottamatta, laskematta päiviä…

Puuh, puuh, plussapuhuria kaikille!
 
Amanda Mä en just tajua missä mulla oikeastaan kiikastaa. Hormoniarvot olivat kohdillaan. Utra näyttää monirakkulaisia munasarjoja. Kierto ei toimi itsestään ja sama vaiva on ollut mulla jo teininä. Ovulaatiota ei tapahdu, paitse ehkä joskus. No luotan nyt siihen, että loppuvuodesta saan Clomit avuksi ja nyytin syliin vuonna 2012.
 
Tatja, meidän tilanteet kuulostaa tosiaan aika samalta. Labrat ok, ultrassa munarakkulaisuutta, normaali paino - missä ihmeessä vika? Mulla ei tosin luomuovista taida tulla koskaan, joten siinä mielessä oon vielä toivottomampi tapaus. :) Toivottavasti sulla tärppää luomusti, eikä tarvitse lääkkeitä popsia!

Mä oon ihan hurahtanut kiinalaiseen lääketieteeseen, kun toi länsimainen ei keksi muuta kuin lääkkeitä… Kävin uudella asiantuntijalla ja sain hyviä vinkkejä ruokavalioon. Luen myös yhtä kirjaa, mitä kiinalainen lääketiede ajattelee hormonien sekavuudesta/hedelmällisyyden parantamisesta ja sekin vaikuttaa hyvältä tietopaketilta. Voi olla, että tää on ihan huuhaata, mut ainakin antaa toivoa. :)
 
Pakko pohtia vähän tänne taas näitä mietteitä. Eli homma menee niin että en tässä kierrossa alkanut laskemaan menkkoja ekasta tuhrupäivästä niinku normaalisti. Jos olisin alkanut niin nyt olisi kp13. Tuolla laskukaavalla olisin alkanut testaamaan ovista kp7 josta haamuja alkanut ilmestymään. Eilen haamu oli eilen haaleampi kuin sitä ennen ja tänään se on tuskin enää nähtävissä kuvassa tai paljaalla silmälläkään, niin hailakka on ollut.
Olisikohan nyt niin että mulla onkin tosi aikainen ovis saattanut olla tässä kierrossa jo :O jos lasketaan uudella tavalla niin tummimmat haamut oli muistaakseni kp6 tai kp7, vanhalla tavalla kp8 tai kp9. Jotenkin tuntuu että aivan liian aikaisin ovis molemmilla tavoilla ajateltuna mutta en sitten tiedä.

Tottakai jatkan oviksen bongausta koko kierron, varmaan testaan vielä Davidilla illemmalla uudestaan varmuuden vuoksi mitä nyt vain ihan äimänkäkenä kun edes sitä haamuakaan ei tullut :O
 
Kippi
Täti tuli ryminällä ja toivo meni :( :( Eli kp1/26-28,YK9 alkoi.

KIITOS ihanat kanssasiskot myötäelämisestänne taas! Mä en ole yllättäen aivan niin pettynyt kuin olisin luullut, vaikka toivoa ehti tullakin parin päivän aikana. Jos jotain positiivista haluaa hakea ja täytyyhän sitä että hengissä selviää ;) niin kierto on säilynyt säännöllisenä, ja laskujeni mukaan ehditään sittenkin saada simpat odottelemaan seuraavaa ovista ennen kuin mies lähtee reissuun. :)

Amanda ja Tatja mulla on erityinen halu nyt halata teitä ja luoda teillekin toivoa! :hug: Sulla on Amanda ihana tuo optimistinen asenne, sitä meidän kaikkien täytyy jaksaa pitää yllä kaikista vaikeuksista huolimatta. Myös Tatjan toteamus että olisi nyytti sylissä 2012, tuntuu jotenkin mukavalta. Jos alkaa liikaa ahdistaa, yritän ajatella itsekin että jos tulisin edes tämän vuoden puolella raskaaksi tai jos saisin nyytin syliin ensi vuoden aikana... Ei tunnu ihan niin loputtomalta ajalta tää "odottamisen odotus". :)

Ehkä siksikin olen nyt aika hyväksyvin fiiliksin, koska työstressi on ihanasti alkanut helpottamaan ja viikonlopuksi on kivaa ohjelmaa tiedossa, sunnuntaina mies lupasi tehdä miun kera ihan mitä ikinä haluan koko päivän jee! Hmmm....valinnan vaikeus ;) ;) (en tarkottanu tolla kaksmielistä vihjailua vaan ihan muuta tekemistä :D )

Mä tykkään teistä naiset, mulla meinas päästä itku tääl työpaikan vessas kun piti kaivaa tamponia mut sekin helpotti kun tiesin et pääsen tänne purkamaan oloa! Eiks se ala olla jo tilastollinen tosiasia kuten jotkut on todenneet että kesäkuussa viimeistään tänne tulee megaplussa-aalto kaikkien nega-uutisten jälkeen! :)
 
sunni
Voi Kippi :( Tsemppiä kovasti sinne :hug: Toi on rankkaa kun jatkuvaaan käy noin =(
Pura vaan tuntojasi tänne niin paljon kuin jaksat, se ihme kyllä auttaa edes pikkusen.


Amandalla tosiaan hatun noston arvoinen elämän asenne, kateeksi ihan käy. Tiedän omasta luonteestani että mie oisin jo ihan masennuksissani. Kerro toki kiinan lääketieteestä vinkkejä jos mitä kivaa meille keksit antaa, kaikki tiedon murunen otetaan kiitollisena vastaan!

Mandala sinuna ehkä laskisin jo siitä ekasta tuhrupäivästä sen kierron (?).
Itelläki meni niin että la (olikohan se lauantai) alkoi olivtikkuun piirtyä vahvempaa viivaa ollen tiistaina vahvin tähän mennessä ,eilen illalla ja nyt äsken oli jo ihan haaleen hailakka. TOIVO on nyt hemmetin korkeella et josko se ovis oli eilen... toivon niin todella että oli.
Ihan karmee päivä taas. aamusta asti tähän hetkeen niin paha olo,ettei mitään rajaa. Jouduin töiden puolesta käymään asioilla kaupungilla, siellä' ollessa ja kävellessä tuntui kuin olisi keinuvassa laivassa ja eräässä kaupassa meinasin jo lähteä taakse päin kaatumaan kun huippasi kovin, tuntui kuin olisi kännissä siellä kävellyt, ei yhtään kiva. Oon ihan hemmetin huono käymään missään lääkärissä tms, niin ei nytkään tee mieli minnekään mennä,kun ei miussa muuta häikkää oo ku tää paha olo.
Pieniverenkuva ja crp oli eilen normaalit, sen verran sain ajoiksi,että (päässäni pelkäsin,onko kohtutulehdus) soitin hoitajalle että laittaa lähetteen noista, että saan mielenruhan. Veritestiin (hcg) mulla ois kanssa lähete valmiina,mutten sitä ole sittenkään haalunnut mennä tekemään, negahan se on kuitenkin,tuntee sitten vaan itsensä tyhmäksi. Varsinkin kun oli nää ovistuntemukset.

Jälleen kiitos Ronjaliina kun jaksat päivittää meidän listaa :)
'
mutta mites CASSIS DEMULI ja Scrat ??? Ilmotelkaahan tilnteestanne!!!!!

hyh hyh..ompas sateinen päivä, yäk, ihan ku syksyllä. kurkkuki tuntus olevan kipeeseen päin ja päähän vihloo sanoisinko jopa v***umaisesti. Gräh.. Saunan lämmitykseen siispä.


EDIT:
Unohdin Mandalalle vastata, että mullon kans pömppis, eli maha turvoksissa edelleenki.
Damn
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kippi
Sunni kiitos! :heart:

Mä joudun nyt kumminki vähän purkamaan... kun olin niin toiveissani että ehdittäis laittaa simpat seuraavaa ovista oottelee, mut väärinhän mä senki työkiireitten keskellä laskin ja alkanut kierto tulee menemään meillä ohi. Lohduttavaa on kuitenkin se, että käytiin keskustelua miehen kanssa tutkimuksiin hakeutumisen ajatuksista ja pidetään edelleen se vuosi rajana. Meillä ei ole mitään mainittuja "riskitekijöitä" tiedossa miksi hakeutua aiemmin, joten molempien logiikalla se olisi vaan turhaa varmistelua tässä vaiheessa, kun kuitenkin pystytään uskomaan että vielä tärppää, jopa minäkin toisinaan ;) Vakavissaan, kyllä mulla on syvällä sisimmässä vahvakin usko että meille lapsi suodaan, ajankohdasta vaan en tiiä :) Mutta mut voi laittaa taustalle hetkeksi, lueskelen teidän juttuja mutta yritän varmaan myös pysyä enemmän poissa kun en kuitenkaan tilanteelle mitään ilman miestä tässä kierrossa voi ;)

Sekin lohduttaa että vaikka yrityskuukausien lisääntyminen toisaalta hirvittää, toisaalta tietää että se vuosi on pian täynnä ja kertoimet tilastollisesti koko ajan paranee (voitteko uskoa että mä oon löytänyt tilastoista oikeesti lohtua??? ;)). Nyt yritän keskittyä nauttimaan hyvästä parisuhteesta ja kahdenkeskisistä hetkistä plus ihanista ystävistä ja perheestä. Kesälomakaan ei ole kaukana ja reissua on tiedossa kivaa :) Elämä tuntuu aika hyvältä ja teen kaikkeni että pystyisin luottamaan siihen raskauden toteutumiseen. Silti, kuulin hiljattain ultrakuulumisia kun aiemmin kerroin että lähipiiriin syntyy vauva... kyllä se kirpas ja hieman hirvittää nähdä kesällä tätä kasvavaa mahaa... : /

Sunni mullaki on ollut tosi huono olo koko päivän, oksettaa tosissaan ja yleensä menkkoihin ei liity tällasta. Omalla kohdalla en raskautta mieti enää (käy Sunni ny hyvä nainen ottaa se verikoe!!;)) mutta v-mäinen olotila. Sohva taitaa kutsua lenkin sijaan tänään... :)

Palailen sitten noin kuukauden kuluttua kun taas päästään yrittämään,sitä ennen käyn vaan plussanneita onnittelee :)
 
Kippi
...vielä mie täällä roikun :) kun kävin ovulaatiolaskuria tekees ja tajusin että en mä ihan väärin laskenutkaan jee! Useimmat kierrot on mulla täti tullut kp 26-27 ja silloin ovis osuis kesäkuun alkuun. Saatetaan siis ehtiäkin laittamaan yritystä kehiin joten ei mua tartte laittaa taustalle :) Toiveikkaana eteenpäin.... ainaki yritän ;) Nyt sohva kutsuu!!!
 
Tatjalle ja Kipille pahoittelut ja Kipille myös onnittelut väärin laskemisen johdosta! On se kumma, ettei tähän ketjuun plussia tule kuin ovistesteistä. :'(

Mulla jännitys kasvaa ja ensi viikolla olisi testailun aika. Tosin todennäköisesti täti taas tulee käymään dpo11 eikä testejä ehdi tehdä. Reissuun ollaan lähdössä, joten päivityksiä en tilanteeseen pysty tekemään tänne. Oireita on - kuten kaikissa aiemmissakin kierroissa... - mutta järki sanoo, ettei näin vähäisillä päivillä niitä edes pitäisi olla. Koko ajan toiveet kasvaa ja se tarkoittaa sitä, että korkeammalta sitten tiputaan. Nyt on niin monta syytä, miksi juuri tästä kierrosta olisi mahtavaa saada plussa.
 
Torstai 19.5.2011



Tatja...............34v. ........kp3/18-29......yk10.... terolut
Ronjaliina.........29v. .......kp6/24-29.......yk7
Ginger.............35v. .......kp7/??............yk17.... 1kkm
Mandala...........31v. ..... kp11/27-37........yk4
Sunni...............33v. ......kp11/23-28.........yk7
Amanda77........33v. ......kp16/32-37.........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp16/25-35.........yk6
Nima...............30v. ......kp20/28-37........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp20/23-30.......yk23... dpo7 (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp22/24-31.......yk4... dpo6
Rumor..............34v. .......kp24/31...........yk15
Wanda_81........30v. .......kp24/28-42.......yk8
Syksy2010.......30v. .......kp28/31-35........yk7
Kippi...............30v. .......kp1/26-28.......yk9
Sara_78...........32v. .......kp32/35-38.......yk4.... dpo9
Cassis.............28v. .......kp42/31...........yk6
Demuli.............31v. .......kp48/32-39.......yk7
Scrat...............31v. .......kp59/28-38.......yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp75/?.............yk3
Miimau.............31v. .......kp82/27...........yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp94/?.............yk7
Vadelma30........30v. .......kp94/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp118/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.


Lis. Päivitin ensimmäistä kertaa listaa. Toivottavasti ei mennyt aivan pieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä