Yasmin pillereistä käyttökokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tarja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne olivat ensimmäiset ehkäisypillerini. Lääkäri määräsi ne huonon ihoni takia, mutta eivät ne koskaan siihen auttaneet. Ehkäisynä toimi kuitenkin hyvin, ei muita sivuvaukutuksia kuin rintojen kasvu kuppikoolla. :D Hyvät pillerit ja niitä söisin edelleen jollen olisi renkaaseen tutustunut. :)
Muistathan kuitenkin, että vaikutukset on yksilöllisiä.

Ja mun neuvoni on, että aloita ihmeessä: menkkakipuja ei nimeksikään, menkat alkoi kellontarkasti, iho ei kukkinut, toimi erittäin hyvin ehkäisyvälineenä ja raskauduin heti ekalla yrittämällä. Mutta muista ihmeessä, että toimivuus on yksilöllistä...

Kyllä tiedän että toimivuus yksilöllistä ja todellakaan ei ole tarkoitus enää raskaaksi tulla. Tämä nyt vain ainut apu mun tilanteeseen,kun en enää kapselia käytä.

raskautuminen juu kesti kauan käytön lopettamisen jälkeen mutta muita kun en ollut syönyt niin vaikea sanoa johtuiko siitä. mitään pahaa sanottavaa ei kyllä kyseisestä merkistä ole. tietty eri ihmisillä vaikuttaa eritavalla :) raskauden jälkeen otin ne taas käyttöön heti.

Yasminissa on isot hormonipitoisuudet eivätkä sopineet ainakaan mulle ollenkaan. Jalkojen verisuonia alkoi särkeä, ilmeisesti enteili suonikohjuja. Toinen lääkäri sitten käski vaihtaa matalampihormonisiin pillereihin.

Yasmin EI ole matalahormonisin vaihtoehto, estrogeenia siinä on 30mg. . Mutta siinä on niin erinomainen progestiini, jonka vuoksi mulla on se kokemus että sillä on hyvä siedettävyys. Harvalle täytyy sitä pois vaihtaa (itsekin olen käyttäjä !). esim Yasminellessa on 10mikrogrammaa vähemmän estrogeenia kuin Yasminissa.

Yhteistyössä