Synttärit HopLopissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "HopLop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"HopLop"

Vieras
Onks kukaan järkännyt synttärijuhlia HopLopissa? Ollaan mietitty, josko pojalle juhlat siellä järkättäis ja olisin halukas kuulemaan kokemuksia, niin positiivisia kuin negatiivisiakin! :)

me pidettiin 7 vee pojan synttärit siellä ja vieraat viihtyivät oikein hyvin. Ensin kokoonnutttiin omaan huoneeseen jossa avattiin lahjat ja syötiin jäätelökakkua, sipsejä ja karkkia. Tämän jälkeen lapset sitten lähtivätkin sinkoilemaan sinne tänne ja hikipäissään kävi välillä syömässä lisää herkkuja. Lapset siis tykkäsivät tosi paljon. Itse sai vähän perässä juosta kun pari vähän nuorempaa lasta oli mukana. Kaikin puolin olimme kuitenkin tyytyväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja örrimörri;22359280:
Yks tuttu oli pitäny siellä, 100eur oli maksanu, siihen kuului ruuat ja yllätyslahja kaikille..

halpa on ollut.'meillä olisi maksanut halvin mahdollinen kattaus ja vain 5vierasta plus sankari itse 97euroa. eikä todllakaan mitään lahjaa tuohon hintaan mukaan.

[QUOTE="joopajoo";22359276]me pidettiin 7 vee pojan synttärit siellä ja vieraat viihtyivät oikein hyvin. Ensin kokoonnutttiin omaan huoneeseen jossa avattiin lahjat ja syötiin jäätelökakkua, sipsejä ja karkkia. Tämän jälkeen lapset sitten lähtivätkin sinkoilemaan sinne tänne ja hikipäissään kävi välillä syömässä lisää herkkuja. Lapset siis tykkäsivät tosi paljon. Itse sai vähän perässä juosta kun pari vähän nuorempaa lasta oli mukana. Kaikin puolin olimme kuitenkin tyytyväisiä.[/QUOTE]

Juuri näin meni meilläkin tytön 6v synttärit.

Ihan hyvä kokemus 7-vuotissynttäreiltä. Ensin on tosiaan se "oma huone" kattauksineen pari tuntia, ja sen lisäksi/jälkeen saa riehua laitteissa niin pitkään kuin jaksaa, eli ihan hyvä diili minusta. Lapset tykkäs hulluna.

Yhteistyössä