Mun mielestä TÖRKEÄÄ valittaa leijonien juhlimisesta!

  • Viestiketjun aloittaja ei tajua
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääpä;23795638:
Tuohan on paras perustelu ever kansan edessä päihtyneenä esiintymiselle. Kansakunnan lapsien takiahan siellä maistissa oltiinkin!
:LOL:

Olis kiva nähdä sossujen ilmeet kun lastensuojeluilmoitukseen kännissä lapsiaan hoitanut äiti alkais selittää, että opetusmielessähän minä...
 
[QUOTE="vieras";23795572]Haloo, no en.

Mutta jos ei kestä sitä, että paheksutaan juopottelua, niin sitten on juomatta tuollaisissa julkisissa tilanteissa ja vetää känät vasta yksityisemmissä bileissä. Onko tosiaan ihan helvetin vaikea käsittää? Jos ei kestä kuumuutta, pysyy pois keittiöstä.[/QUOTE]

AIVAN!!! jos ei kestä katella niin sulkee vaan sen telkkarin ja pysyy poissa torilta :D ei pitäs olla kovin vaikeeta...
 
ehdotus
Kuten jo jossain muussakin ketjussa kirjoitin niin ne juhlat olis kannattanu järjestää pikkasen myöhemmin kuten esim. tänään. Olisivat saaneet kännätä rauhassa niiiin paljon kuin lystäät.
 
Keittiönoita
Ei. Lapsieni kasvatusvastuu ei ole muilla.

Leijonien mielestä se oli kansanjuhla: Vielä kerran: Kansanjuhla Kauppatorilla - kuvat!

Oletko eri mieltä leijonien kanssa? En vienyt 9kk poikaani juhlaan. 9-vuotiaan olisin voinut viedä. Edes Petri Nygård ei olisi ollut esteenä, vaikka hänen valintaansa kritisoinkin.

Ihan markkinointinäkökulmasta noiden neljän toiminta oli typerää. Kansanjuhla oli jääkiekon markkinointi- ja edustustilaisuus. Se oli Timo Jutilan työaikaa. Ei sentään Anssi Salmelan työaikaa, joten hänen käytöstään annan enemmän anteeksi. Päästän sitten aikanaan poikani varmasti pelaamaan jääkiekkoa jos hän haluaa. Vaimoni mielipiteestä en ole 100% varma. :) Jääkiekkoväki varmasti haluaa lisää Granlundeja ja Lajusia. Ei ole varaa päästää yhtään lahjakkuutta pois sen vuoksi, että Timo Jutila rillaa ja naattii vähän liikaa.

Tiesitkö, että jääkiekkoliitto saa valtiolta tukea sen vuoksi, että jääkiekkoliitto edistää päihteetöntä elämää? Tiesitkö että jääkiekkojuniorit käyttävät päihteitä enemmän kuin muut ikäisensä?
Oletko sä tosissasi sitä mieltä, että jos leijonat olisi ryystäneet lavalla pillimehuja, tilaisuus olisi ollut lapsille sopiva paikka?
 
Vanha kääpä
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;23795681:
AIVAN!!! jos ei kestä katella niin sulkee vaan sen telkkarin ja pysyy poissa torilta :D ei pitäs olla kovin vaikeeta...
Loogisena jatkona: Jos ei kestä kuunnella kaksplussan kukkahattutätien paheksumista, niin siellä selaimen ikkunan yläkulmassakin on sellainen punainen pampula tai ruksi. Ja sitten on myös sellainen osoiterivi, jonka avulla voi vaihtaa palstaa. Varmasti löytyy keskustelufoorumeita, joilla tällaista ikävää paheksuntaa ei esiinny :)
 
lpktk
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23795707:
Oletko sä tosissasi sitä mieltä, että jos leijonat olisi ryystäneet lavalla pillimehuja, tilaisuus olisi ollut lapsille sopiva paikka?
En voi käsittää tätä väärinymmärtämisen taitoa. Vai eikö täällä lueta viestejä? Lue edelliseltä sivulta viestistäni ketkä kolme olisivat voineet käyttäytyä paremmin, että juhla olisivat olleet paremmat lapsille. Jutila ei sentään häirinnyt juhlaa, vaan pysyi laiturilla nilkkatulehduksensa kanssa, mutta työt jäivät tekemättä. Ei tarvitse olla alkoholittomat juhlat pelaajille, jotta kansanjuhla sopii myös alakoululaisille. Suurin osa pelaajista ja muista käyttäytyi hyvin!

Onko jollain valittamista Mikko Koivun käytöksestä? Oli Mikko varmasti ottanut muutakin kuin pillimehua.

Ja se Petri Nygård pois sieltä lavalta.
 
Keittiönoita
En voi käsittää tätä väärinymmärtämisen taitoa. Vai eikö täällä lueta viestejä? Lue edelliseltä sivulta viestistäni ketkä kolme olisivat voineet käyttäytyä paremmin, että juhla olisivat olleet paremmat lapsille. Jutila ei sentään häirinnyt juhlaa, vaan pysyi laiturilla nilkkatulehduksensa kanssa, mutta työt jäivät tekemättä. Ei tarvitse olla alkoholittomat juhlat pelaajille, jotta kansanjuhla sopii myös alakoululaisille. Suurin osa pelaajista ja muista käyttäytyi hyvin!

Onko jollain valittamista Mikko Koivun käytöksestä? Oli Mikko varmasti ottanut muutakin kuin pillimehua.

Ja se Petri Nygård pois sieltä lavalta.
Et siis nähnyt niitä tuhansia... mahdollisesti kymmeniätuhansia..., jotka örvelsi torilla ympäripäissään? Et nähnyt niitä pulloja ja tölkkejä, jotka siellä lenteli? Et nähnyt sitä ihmistungosta? Et nähnyt niitä kännisiä äijiä, jotka silmät ristissä ja muna kädessä losottaa munuaisten kautta kiertäneet oluensa ulos? Ollaankohan me oltu eri torilla? :D
 
lpktk
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23795764:
Et siis nähnyt niitä tuhansia... mahdollisesti kymmeniätuhansia..., jotka örvelsi torilla ympäripäissään? Et nähnyt niitä pulloja ja tölkkejä, jotka siellä lenteli? Et nähnyt sitä ihmistungosta? Et nähnyt niitä kännisiä äijiä, jotka silmät ristissä ja muna kädessä losottaa munuaisten kautta kiertäneet oluensa ulos? Ollaankohan me oltu eri torilla? :D
Ehkä _en ollut torilla_.

Tuli katsottua tilaisuus telkkarista. Jos kerran olit paikalla ja pidit tilannetta noin pahana, uskon sinua ja muutan mieltäni.

Toinen asia miksi lapsia pitää suojella tuolla, on yleisötungos, joka voi olla vaarallista.

On kuitenkin eri asia, että Anssi Salmela sönkkää umpitunnelissa lavalla ja halailee tasavallan presidenttiä, kuin että naapurin Pertsa on kännissä katsomossa. Anssi on esikuva, Pertsa ei, paitsi omille lapsilleen.

Olisitko joku tyytyväinen jääkiekkoliiton markkinointi-/junioripäällikkönä tilaisuuden kulkuun? Tuo oli minun näkökulmani.
 
Keittiönoita
Ehkä _en ollut torilla_.

Tuli katsottua tilaisuus telkkarista. Jos kerran olit paikalla ja pidit tilannetta noin pahana, uskon sinua ja muutan mieltäni.

Toinen asia miksi lapsia pitää suojella tuolla, on yleisötungos, joka voi olla vaarallista.

On kuitenkin eri asia, että Anssi Salmela sönkkää umpitunnelissa lavalla ja halailee tasavallan presidenttiä, kuin että naapurin Pertsa on kännissä katsomossa. Anssi on esikuva, Pertsa ei, paitsi omille lapsilleen.

Olisitko joku tyytyväinen jääkiekkoliiton markkinointi-/junioripäällikkönä tilaisuuden kulkuun? Tuo oli minun näkökulmani.
Oukei, jotenkin sain sen käsityksen, että olit torilla :) Mä olin torilla vuonna 1995 ja Lordin voittojuhlissa 2006. Ei olisi tullut mieleenikään ottaa lapsia maanantaiseen kultajuhlaan. Tai otinhan mä, mutta lapseni täyttääkin jo 25. Tytöllä olisi kyllä sellaista videopätkää juhlista, että leijonat alkaisi näyttäisi kansan silmissä pyhäkoulupojilta.

Mä olen ihan samaa mieltä siitä, että työtehtävissä pitäisi olla jonkinlaista tilannetajua. Ja useimmilla pelaajillahan olikin. Se mitä mä näissä keskusteluissa kritisoin on väite, että nyt Suomen nuoriso alkaa vetää viinaa urakalla, kun jääkiekonpelaajakin on tehnyt niin vuonna 1995 ja vuonna 2011. Valtaosa niistä maanantaina änkyräkännissä torilla heiluneista teineistä ei ollut syntynytkään vielä 1995 tai jos olivatkin, niin mitään muistikuvaa heillä ei voi olla edellisistä mitalijuhlista. Dokaamisen he ovat siis oppineet jostain ihan muualta kuin leijonilta.
 
Niin tai näin
[QUOTE="vieras";23795216]Ihme hommaa. Täälä ämmät vetää kalsarikännejä lasten kanssa, saa olla kuulemma hiprakassa lasten kanssa, kunhan on yks vesiselvä kuski hätätilanteissa.

Sitte vingutaan jääkiekkoporukan kännäämisestä. Se on sitte niin perkeleen väärin. Eikö teillä mene telkkari kiinni? Väännyittekö te sinne torille koko suvulla muka järkyttymään ja kokemaan ylemmyyttä ihan vaan, että saisitte kaakattaa ja sääliä itseänne?

En usko, että torilla oli kovin pettynyttä porukkaa. Kakkosen äärellä olevat läskiperseet sen sijaan piilotti siiderinsä ja kilahti. Leijonia en häpeä, mutta heidän haukkujia kyllä.[/QUOTE]

Itse asiassa voisin vaikka vannoa, että näitä leijonien kännisekoiluja puolustavat suu vaahdossa palstalla juurikin ne kalsarikännejä kotonaan vetelevät akat. Puolustelevat samalla omaa käytöstään aina yhtä validilla argumentilla "kun se viina nyt vaan kuuluu suomalaiseen juhlimiskulttuuriin, ettekö te tiukkapipot sitä tajua hei daa".
 
"vieras"
On kuitenkin eri asia, että Anssi Salmela sönkkää umpitunnelissa lavalla ja halailee tasavallan presidenttiä, kuin että naapurin Pertsa on kännissä katsomossa. Anssi on esikuva, Pertsa ei, paitsi omille lapsilleeni.
Jep. Jos naapurin Pertsa kännäis edes kotonaan kun siellä olis omat ja naapurin lapset näkemässä, mammat tekis ls-ilmoitusta.

Mutta kun joku leijonajehu kommentoi, että lapset näkee kotonaankin vanhempien ottavan alkoa, mammat nyökkii ja peesaa ja hui miten tylsiä ilonpilaajia eri mieltä olevat onkaan.

Hauskaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin;23795883:
Itse asiassa voisin vaikka vannoa, että näitä leijonien kännisekoiluja puolustavat suu vaahdossa palstalla juurikin ne kalsarikännejä kotonaan vetelevät akat. Puolustelevat samalla omaa käytöstään aina yhtä validilla argumentilla "kun se viina nyt vaan kuuluu suomalaiseen juhlimiskulttuuriin, ettekö te tiukkapipot sitä tajua hei daa".
No saman suuntaista minäkin kuvittelen. On meinaan niin monesti tullut sekin kommentti, että täytyy kasvattaa lapset tynnyrissä ja side silmillä, jos haluaa niiden jäävän paitsi humalaisten örvellyksen näkemiseltä. Eikä tuntunut paljoakaan ketään ihmetyttävän Jalosen väite, että lapset näkee kotonakin alkon ottamista.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin;23795883:
Itse asiassa voisin vaikka vannoa, että näitä leijonien kännisekoiluja puolustavat suu vaahdossa palstalla juurikin ne kalsarikännejä kotonaan vetelevät akat. Puolustelevat samalla omaa käytöstään aina yhtä validilla argumentilla "kun se viina nyt vaan kuuluu suomalaiseen juhlimiskulttuuriin, ettekö te tiukkapipot sitä tajua hei daa".
Tai puolustelevat sen vuoksi, että osaavat katsoa asioita muultakin kantilta kuin omaltaan. Mä olin torilla enkä kokenut mitenkään ongelmaksi olla siellä Jaffa-pullon kanssa. Jos joku muu dokaa, niin eihän se tarkoita, että mun pitäisi dokata kans. Suoraan sanottuna mun mielestä olisi ollut typerää ja vaarallista olla siellä kännissä. Muutaman läheltä piti -tilanteenkin näin aivan vierestä ja ykskin nainen meinasi helmat korvissa päätyä Kolera-altaaseen. Kuten aiemmassa sanoin, tytöllä olisi sellaista videomateriaalia juhlista, että leijonat näyttäisivät pyhäkoulupojilta.
 
ok
No olihan se nyt ällöttävää ördäystä. Hiton juntit, mutta mitäpä voi joltain jääkiekkoilijoilta odottaa..
Ja ei varmaan nuoriso turmellu tuon takia, mutta voisivat vähän ajatella. Muutaman saa ottaa, mutta ei esiintyä siinä kunnossa, ettei jalat kanna.
 
rtee
Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin;23795883:
Itse asiassa voisin vaikka vannoa, että näitä leijonien kännisekoiluja puolustavat suu vaahdossa palstalla juurikin ne kalsarikännejä kotonaan vetelevät akat. Puolustelevat samalla omaa käytöstään aina yhtä validilla argumentilla "kun se viina nyt vaan kuuluu suomalaiseen juhlimiskulttuuriin, ettekö te tiukkapipot sitä tajua hei daa".
Mä puolustan leijonia suu vaahdossa ja olen absolutisti. Mun validi argumentti on, että jokainen saa itse päättää miten juhlii.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23795968]Miksi oi miksi sitä ryyppäämistä ei voinut jättää vasta maanantaiyöhön?[/QUOTE]

Jälkiviisaana voisi kyllä sanoa, että televisiolähetykseen päätyvä osuus kultajuhlista olisi voinut olla sellaiseen aikaan, että sen paremmin yleisö kuin juhlakalutkaan eivät olisi ehtineet ottaa lasillista skumppaa enempää. Ja sitten se loppu olisi voitu juhlia niinkuin kukakin haluaa. Oiskohan tossa ollut muuten sellaistakin takana, että kun sunnuntaina varmasti juhlivat jo Slovakiassa, niin lentokoneessa on sitten otettu loiventavaa liikaa? Juhlat heti mestaruutta seuraavana päivänä ei tainnut olla paras mahdollinen idea.
 
lpktk
Mä puolustan leijonia suu vaahdossa ja olen absolutisti. Mun validi argumentti on, että jokainen saa itse päättää miten juhlii.
Minäkin olen absolutisti. Ei haittaa vaikka ottavat niin että pokaalit ryskyvät. Jääkiekkoliitto maksaa pokaalinkin korjauksen.

Tuollainen ei vaan ole jääkiekkoliiton tavoitteiden mukaista: Uusia junioreita mukaan ja terveiden elämäntapojen opetusta valtion siihen tarkoitukseen antamien avustuksien avulla.

Osittain epäonnistunut jääkiekon markkinointitilaisuus minun mielestäni. Markkinointi- ja edustustilaisuus se joka tapauksessa oli, haluttiin sitä tai ei!
 
Keittiönoita
Minäkin olen absolutisti. Ei haittaa vaikka ottavat niin että pokaalit ryskyvät. Jääkiekkoliitto maksaa pokaalinkin korjauksen.

Tuollainen ei vaan ole jääkiekkoliiton tavoitteiden mukaista: Uusia junioreita mukaan ja terveiden elämäntapojen opetusta valtion siihen tarkoitukseen antamien avustuksien avulla.

Osittain epäonnistunut jääkiekon markkinointitilaisuus minun mielestäni. Markkinointi- ja edustustilaisuus se joka tapauksessa oli, haluttiin sitä tai ei!
Mun mielestäni markkinointi- ja edustustapahtuma olisi pitänyt järjestää kokonaan erikseen. Sä näit telkkarista vain osan, mutta mä näin paikan päällä paljon muutakin. Sellaista, mikä ei todellakaan sovi yhteen terveiden elämäntapojen kanssa. Edustustilaisuus ja lätkäkansan juhlat erikseen, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
 

Yhteistyössä