T
Tyäntekijä
Vieras
Kyllä ne ihmiset sitten sotkee, kun ovat ravintolassa syömässä. Meidän ravintola ei ole pikaruokapaikka, mutta ei myöskään hieno ravintola. Meillä on oma palautuspiste astioille. Jotkut asiakkaat ovat kertakaikkiaan niin sottaisia, että aivan ihmettelen. Eri asia, jos pieni lapsi on mukana syömässä. Ja miksi niitä maustepurkkeja (suolaa, pippuria, oreganoa) voi laittaa takaisin paikoilleen sinne koriin? Miksi hammastikkuja pitää myllätä joka puolelle pöytää?
Näen tätä joka päivä, huoh.
Kyllä, rakastan silti työtäni.
Näen tätä joka päivä, huoh.
Kyllä, rakastan silti työtäni.