Jari Kurrin lapset yökerhossa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jensku"
  • Ensimmäinen viesti
Silloin kun Suomi voittaa lätkässä mm kultaa on ihmisillä oikeus tehdä MITÄ VAAN!!!!

Sen käsityksen eräiden palstalaisten jutuista kyllä saa...
Normaalisti oltais tekemässä pinestäkin jutusta suurta,mutta nyt mikään ei ole mitään,kun Suomi on maailmanmestari...
Huh huh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23784918:
Silloin kun Suomi voittaa lätkässä mm kultaa on ihmisillä oikeus tehdä MITÄ VAAN!!!!

Sen käsityksen eräiden palstalaisten jutuista kyllä saa...
Normaalisti oltais tekemässä pinestäkin jutusta suurta,mutta nyt mikään ei ole mitään,kun Suomi on maailmanmestari...
Huh huh...
no ei niistä mun mielestä mitään kuninkaita tai diktaattoreita tullut. mun mielestä tuo maailmanmestaruus ei oikeuta ihmistä tekemään mitä vaan. ihmisten päät vaan näk sekoavan. ja varmaan jo pelkästään siksi, että ruotsi kukistui
 
rtee
Mä en ymmärrä miten jotkut jaksaa vaivata päätänsä toisten asioilla näin paljon. Vaikka tuo olisikin ollut virhe, niin eiköhän Kurrit oo enimmäkseen hyviä vanhempia. Eivät ne lapset siihen kuole, että kerran elämässään ovat olleet yöllä yksityistilaisuudessa. Nauttikaa omasta elämästä niin ei tarvi valittaa toisten elämästä niin paljon.
 
"joo"
mutta eihän tuo ollut YÖKERHO, vaan RAVINTOLA, missä on ruokatarjoilu vip-tiloissa!
Kyllä siinä on myös yökerho. Ja onko sillä väliä millä nimikkeellä paikka on, jos ihmiset on ympäripäissään ja alkoholia tarjoillaan? Ja ajankohtana on yö.. Lehdissä puhutaan railakkaista juhlista, tuskin siellä on sievistelty viinilasillisen ja pihvin äärellä.
 

Yhteistyössä