mun lapset on aina pelänneet vieraita humalaisia ihmisiä. mutta kai palstalaisilla on niin rohkeat lapset, että ne ei pelkää kuin omia vanhempiaan päihtyneenäLapseni pelästyi humalaista naapurin miestä pari viikkoa sitten ja ei meinannut uskaltaa rappuun enää... näki painajaistakin siitä miehestä, pikku raukka... syntynyt 2005...
no ei niistä mun mielestä mitään kuninkaita tai diktaattoreita tullut. mun mielestä tuo maailmanmestaruus ei oikeuta ihmistä tekemään mitä vaan. ihmisten päät vaan näk sekoavan. ja varmaan jo pelkästään siksi, että ruotsi kukistuiAlkuperäinen kirjoittaja röppö;23784918:Silloin kun Suomi voittaa lätkässä mm kultaa on ihmisillä oikeus tehdä MITÄ VAAN!!!!
Sen käsityksen eräiden palstalaisten jutuista kyllä saa...
Normaalisti oltais tekemässä pinestäkin jutusta suurta,mutta nyt mikään ei ole mitään,kun Suomi on maailmanmestari...
Huh huh...
Kyllä siinä on myös yökerho. Ja onko sillä väliä millä nimikkeellä paikka on, jos ihmiset on ympäripäissään ja alkoholia tarjoillaan? Ja ajankohtana on yö.. Lehdissä puhutaan railakkaista juhlista, tuskin siellä on sievistelty viinilasillisen ja pihvin äärellä.mutta eihän tuo ollut YÖKERHO, vaan RAVINTOLA, missä on ruokatarjoilu vip-tiloissa!
Ei se ois kerenny ku sillä menee kaikki keskittyminen siihen, että puhuu naama kestohymynä.Luuletteko te tosiaan että Vanessa ei olisi vienyt lapsiaan pois jos olisi kokenut että he ovat vaarassa tai pelkäävät?