olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

Huom harmaana
Mikähän se ero loppujen lopuksi on? Se että lätkässä pyörii enemmän rahaa? Joo no onhan urheilu tietysti terveellisempää ja vaatii enemmän taitoa, mutta siihen liittyy kyllä sitten isompia kielteisiäkin ilmiöitä. Näistäkin pelaajista iso osa menee NHL:ään jossa ei ole edes dopingtestejä.
Tarkoitin lähinnä sitä että kuinkahan kansaa riehaannuttavaa on joku BB-fanitus...
Mahtaako se kirvoittaa ketään kirjoittamaan tällaista valitus ja narinari -ketjua kuin tämä on.
 
hmhh
Tarkoitin lähinnä sitä että kuinkahan kansaa riehaannuttavaa on joku BB-fanitus...
Mahtaako se kirvoittaa ketään kirjoittamaan tällaista valitus ja narinari -ketjua kuin tämä on.
Itse asiassa bb-valituksia on yleensä paljon enemmän kuin lätkävalituksia. Vastustusryhmiä ja adresseja on facebookissa siellä täällä. Itse en hirveästi fanita tai vastusta kumpaakaan, mutta massan mukaan menemättömyys on mulle jotenkin luontevampaa. Lätkässä se massa on faneja, monissa muissa jutuissa vastustajia, ja yhden jutun fanit nyrpistelee sitten jonkun muun asian faneille.
 
"Neith"
Tarkoitin lähinnä sitä että kuinkahan kansaa riehaannuttavaa on joku BB-fanitus...
Mahtaako se kirvoittaa ketään kirjoittamaan tällaista valitus ja narinari -ketjua kuin tämä on.
kyllä varmasti kirvoittaa valitusketjun niiltä joita se juhlinta on häirinnyt, tai se joka tuutista asian hehkutus.. niitä ihmisiä saattaa olla vähemmän mutta se ei poista sitä tosiasiaa että se voi silti häiritä..
ja mitä tulee tähän ketjuun, niin onko ihan todella niin että on aiheetonta valittaa asiasta johon on esim lapset yöllä herännyt? onko sillä syyllä oikeasti mitään väliä siinä kun seuraus on kuitenkin ollut se että lapsi on herännyt tai itse ei ole saanut nukuttua..

mun mielestä se ei ole mitään turhaa narinaa ja valitusta, ihan sama mistä syystä se on tapahtunut
en mä pitäisi turhana valituksena kirjoitusta jossa väsynyt äiti purkaa kiukkuaan siitä että lapset ovat heränneet useita kertoja yön aikana ilotulitteista ym johtuen, sillä vaikka olisikin uusivuosi niin se ei poista sitä tosiasiaa että valtaosa nukkuu öisin ja yölliset heräilyt turhaan rassaavat mieltä,aiheuttavat väsymystä ja hankaloittavat seuraava päivää lasten kanssa.
eihän sille juhlinnalle mitään voi vaikka se häiritsisi mutta saa siitä valittaa jos kokee tarvetta ja se oloa helpottaa
 
Huom harmaana
[QUOTE="Neith";23777797]kyllä varmasti kirvoittaa valitusketjun niiltä joita se juhlinta on häirinnyt, tai se joka tuutista asian hehkutus.. niitä ihmisiä saattaa olla vähemmän mutta se ei poista sitä tosiasiaa että se voi silti häiritä..
ja mitä tulee tähän ketjuun, niin onko ihan todella niin että on aiheetonta valittaa asiasta johon on esim lapset yöllä herännyt? onko sillä syyllä oikeasti mitään väliä siinä kun seuraus on kuitenkin ollut se että lapsi on herännyt tai itse ei ole saanut nukuttua..

mun mielestä se ei ole mitään turhaa narinaa ja valitusta, ihan sama mistä syystä se on tapahtunut
en mä pitäisi turhana valituksena kirjoitusta jossa väsynyt äiti purkaa kiukkuaan siitä että lapset ovat heränneet useita kertoja yön aikana ilotulitteista ym johtuen, sillä vaikka olisikin uusivuosi niin se ei poista sitä tosiasiaa että valtaosa nukkuu öisin ja yölliset heräilyt turhaan rassaavat mieltä,aiheuttavat väsymystä ja hankaloittavat seuraava päivää lasten kanssa.
eihän sille juhlinnalle mitään voi vaikka se häiritsisi mutta saa siitä valittaa jos kokee tarvetta ja se oloa helpottaa[/QUOTE]

Asun itse omakotitalossa joten ei häirinnyt ketään viime yönä eikä lapsikaan herännyt meteliin. Luulen että olisin silti ymmärtänyt sen yhden kerran, jos olisin joutunut melusta kärsimään. Kuten kestän ne uudetvuodetkin vaikka en raketteja ymmärrä enkä hyväksy.
 
KS
Itse en vain ymmärrä mikä siinä jääkiekossa on niin ihmeellistä. Ne samat pari hassua maata siellä pyörii joka vuosi.

Voin juhlia kyllä sitten kun Suomi voittaa jalkapallon MM-kisat.
 
"Neith"
Juu aina saa valittaa kun siihen on aihetta... Se kun vaan on niin saatanan turhaa :) Keskity johonkin positiiviseen sen valittamisen sijaan, voi helpottaa omaakin oloa :)
no nythän mä keskusteln ja hörpin hyvää kahvia samaan aikaan , kiroan kun pitää lähteä töihin sateeseen ja kylmään, musuttelen täsä välissä miestä ja poikaa ja heitän heidän kanssa läppää.. eli mikään yleinen negatiivinen ja valitus mieliala täällä ei suinkaan ole ;)
kas mulla ei sillä tavalla ole suuria tunteita juuri mihinkään suuntaan, mä voin samaan aikaan olla hyväntuulinen ja valittaa jostain tietystä asiasta :D
 
"tjaa"
oha se vähä kummallista jos ei edes yhtä ketjua saa olla missä naureskellaan hihhuleitten intoilulle. Muille asioille on kyllä ihan sallittua nostaa haiseva vastalauseensa, mutta tämä nyt on sitten kielletty aihe?
 
[QUOTE="tjaa";23777914]oha se vähä kummallista jos ei edes yhtä ketjua saa olla missä naureskellaan hihhuleitten intoilulle. Muille asioille on kyllä ihan sallittua nostaa haiseva vastalauseensa, mutta tämä nyt on sitten kielletty aihe?[/QUOTE]

Ilmeisesti
 

Yhteistyössä