olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

Varmasti iso osa näistä huutajista ja juhlijoista on itse nillittämässä kun jotkut fanittaa vaikka jotain bb-julkkiksia. Mutta muille eivät anna samaa oikeutta pitää lätkäurpoilua naurettavana.
ja aika varmasti osa näistä mm-fanittajien juhlista valittavista itsekin riehaantuu joskus ajattelemattomuuttaan. Vaikka nyt tietenkään kukaan ei tunnusta, vaan aina ottavat toki huomioon toiset ja elävät "sääntöjenmukaisesti".
että eiköhän tässä puolin ja toisin ole mustia kylkiä.
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23776972]no kah, kun valtaosaa ihmisistä kuitenkin häiritsisi samanmoinen juhlinta pienen porukan toimesta jos aiheena on vaikka kuviokellunnan tai suojuoksun mm kulta jne.
valtaosaa ihmisistä häiritsis metelöinti joka herättää lapset keskellä yötä, valtaosa soittaisi poliisit sen takia, valtaosaa vituttaisi valvoa yöllä ilman että itse juhlii samaa asiaa, raahautua aamulla töihin huonosti nukutun yön takia, käydä väsyneen ja kiukkuisen lapsen kanssa vääntöä joka asiasta jne.
mutta koska nyt on kyse mm-kisoista ja niiden voitosta niin ketäänhän ei saisi ärsyttää tai häiritä..[/QUOTE]

On sun ja sun läheisten elämä varmaan tosi kivaa tuollaisen nipottajan kanssa. Sääliksi käy! JOKA IKINEN VUOSI ihmiset paukuttaa raketteja keskellä yötä. Minusta se on täysin turhaa ja rahan haaskausta mutten todellakaan ole nipottava asshole joka pilaa muidenkin ilon kun ei itseä kiinnosta. Ja pyhät tulee oltua aika tiiviisti töissä, mutta kertaakaan ei ole käynyt mielessäkään soittaa poliiseja rakettien paukuttelun takia :LOL: Saa se ärsyttää mutta tuo asenne on niiiiin naurettava ja kusipäinen. Kun ei muakaan kiinnosta NIIN KELLÄÄN MUULLAKAAN EI SAA OLLA HAUSKAA. Soitan vaikka poliisit jos ei muu auta :D:D
 
"Neith"
Huom! Valtaosa suomalaisista juhli eilen kun suomi voitti,osa äänekkäämmin kuin muut. Vain harvat ja valitut vitisee aina näistä asioista nettikeskusteluissa. kuten tästäkin keskustelusta huomaat, VALTAOSA pitää aloittajan valitusta itsekkäänä ja turhana. Annetaan nyt valtaosan juhlia muutama päivä, kyllä me muut pärjätään hetki. Otetaan kanki pois vääristä paikoista/ laitetaan oikeaan paikkaan, kumpi ongelma sitten onkaan kenenkin tapauksessa.
vaikka valtaosa olisikin juhlinut niin se ei tarkoita sitä etteikö se meteli saisi häiritä, yrittäkää nyt jumaliste käsittää se.
voin luvata että ihan samalla tavalla mua häiritsee ja ärsyttää mikä tahansa muukin mökä mikä häiritsee unta tai normaalia olemista
itsekästä on olettaa että kaikki tykkäävät lätkästä, pitävät tuota voittoa isona ja merkityksellisenä asiana, ja ettei se huutaminen ja muu häiriköinti häiritse ketään..
itsekästä nimenomaan on aiheuttaa häiriötä toisille vain siksi että haluaa
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23777183]vaikka valtaosa olisikin juhlinut niin se ei tarkoita sitä etteikö se meteli saisi häiritä, yrittäkää nyt jumaliste käsittää se.
voin luvata että ihan samalla tavalla mua häiritsee ja ärsyttää mikä tahansa muukin mökä mikä häiritsee unta tai normaalia olemista
itsekästä on olettaa että kaikki tykkäävät lätkästä, pitävät tuota voittoa isona ja merkityksellisenä asiana, ja ettei se huutaminen ja muu häiriköinti häiritse ketään..
itsekästä nimenomaan on aiheuttaa häiriötä toisille vain siksi että haluaa[/QUOTE]

Nari nari nari. Pitäskö sun vetää ittes kiikkuun kun elämä on noin vitun vaikeaa? Osaatko sinä tehdä mitään muuta kuin valittaa ja vetää energiajuomia ja tupakkaa?
 
[QUOTE="vieras";23777210]Nari nari nari. Pitäskö sun vetää ittes kiikkuun kun elämä on noin vitun vaikeaa? Osaatko sinä tehdä mitään muuta kuin valittaa ja vetää energiajuomia ja tupakkaa?[/QUOTE]


Sun elämäsi se hankalaa taitaa olla....
On se kamalaa kun kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi :'(
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23777228:
Sun elämäsi se hankalaa taitaa olla....
On se kamalaa kun kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi :'(
Minun elämä on ihanaa! Varsinkin tällä hetkellä aivan supermahtavaa <3 Leijonat, leijonat! <3 Vituttaa tuollaiset pahansuovat ihmiset jotka ei tee mitään muuta kuin valittaa. Mitäpä tuota edes elämään kun kaikki on yhtä paskaa? Ei koske vaan tätä avausta neithin kohdalla. Luojan kiitos olen nuo negatiiviset kuspäät karsinut elämästäni.
 
-222-
[QUOTE="Neith";23777183]vaikka valtaosa olisikin juhlinut niin se ei tarkoita sitä etteikö se meteli saisi häiritä, yrittäkää nyt jumaliste käsittää se.
voin luvata että ihan samalla tavalla mua häiritsee ja ärsyttää mikä tahansa muukin mökä mikä häiritsee unta tai normaalia olemista
itsekästä on olettaa että kaikki tykkäävät lätkästä, pitävät tuota voittoa isona ja merkityksellisenä asiana, ja ettei se huutaminen ja muu häiriköinti häiritse ketään..
itsekästä nimenomaan on aiheuttaa häiriötä toisille vain siksi että haluaa[/QUOTE]

Kyllä on järkyttävän itsekeskeinen asenne sinulla. Minä ja vain minä.Tästä väittelystä tulisi loputon taistelu jos sinulla noin vaikea samaistua toisen ihmisen iloon,edes hetkeksi. Joten luovutan. Nähdään ensivuonna toivottavasti samoissa merkeissä. :)
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23777210]Nari nari nari. Pitäskö sun vetää ittes kiikkuun kun elämä on noin vitun vaikeaa? Osaatko sinä tehdä mitään muuta kuin valittaa ja vetää energiajuomia ja tupakkaa?[/QUOTE]

oih ja voih.. arvaappas, mä osaan iloita ja riemuita asioista ilman että aiheutan häiriötä muille toiminnallani, mä en perustele toimintaani sillä että mulla on oikeus ja kun muutkin tekee niin, koska mä haluan jne
vaikka mulla olis kuinka kivaa ja riemuisaa niin mä voin silti ottaa huomioon muut ihmiset ja heidän oikeuden esimerkiksi yöuniin, kotirauhaan jne.
 
[QUOTE="Neith";23777299]oih ja voih.. arvaappas, mä osaan iloita ja riemuita asioista ilman että aiheutan häiriötä muille toiminnallani, mä en perustele toimintaani sillä että mulla on oikeus ja kun muutkin tekee niin, koska mä haluan jne
vaikka mulla olis kuinka kivaa ja riemuisaa niin mä voin silti ottaa huomioon muut ihmiset ja heidän oikeuden esimerkiksi yöuniin, kotirauhaan jne.[/QUOTE]


Näin juuri :)
 
llll
[QUOTE="Neith";23777299]oih ja voih.. arvaappas, mä osaan iloita ja riemuita asioista ilman että aiheutan häiriötä muille toiminnallani, mä en perustele toimintaani sillä että mulla on oikeus ja kun muutkin tekee niin, koska mä haluan jne
vaikka mulla olis kuinka kivaa ja riemuisaa niin mä voin silti ottaa huomioon muut ihmiset ja heidän oikeuden esimerkiksi yöuniin, kotirauhaan jne.[/QUOTE]

Ja vielä ihmetellään miten suomalaiset ovat niin sulkeutuneita ja jäykkiä, varsinkin julkisilla paikoilla ja vieraille ihmisille. Iloitkaa ja riemuitkaa asioista, mutta vain sopivasti. Revetkää riemusta, mutta muistakaa tehdä se sopivan vaimeasti ja huomioikaa aina mitä kanssaihminen ajattelee toiminnastasi. :) Pohjois-korea here we come.. :D
 
[QUOTE="Neith";23777299]oih ja voih.. arvaappas, mä osaan iloita ja riemuita asioista ilman että aiheutan häiriötä muille toiminnallani, mä en perustele toimintaani sillä että mulla on oikeus ja kun muutkin tekee niin, koska mä haluan jne
vaikka mulla olis kuinka kivaa ja riemuisaa niin mä voin silti ottaa huomioon muut ihmiset ja heidän oikeuden esimerkiksi yöuniin, kotirauhaan jne.[/QUOTE]

se on SINUN tapasi juhlia. Ei kukaan pakota alasti suihkualtaaseen.
Jotkut kuitenkin tykkaa juhlia innokkaammin, monelle se kiekko on iso asia ja suuri juhlan aihe, annetaan heillekin oikeus nayttaa se.
Joukkueenkin kivampi tulla kun ihmiset ovat iloisia ja kunnioittavat ja ovat ylpeita. He vievat suomea, suomalaista sisua maailmankartalle, ja se on hieno asia, ei mikaan bb-"musta on pakko tulla julkkis" revittelya.
He ovat tehneet TYOTA sen kullan eteen ja ansaitsevat pienta juhlintaa.
Lisaksi kun miettii jos olisivat havinneet, millaisen paskakohtelun, nettihaukkumisen ja solvauksen ryoppy olisi ollut varmastikin, niin kerrankin hei niin etta juhlitaan ja kuohutaan positiivisen syyn takia.

Jos aina ajattelisi vain muita ihmisia niin elama on niin vaikeeta. Joskus saa olla vahan itsekaskin minun mielesta? Itse tyydyin kiljumaan kertaalleen kun tulos varmistui, jei. Se on mun tapa. Jos joku naapureista siihen herasi niin sorisorisori, ei pystynyt vaan hillitsemaan :D
 
"Neith"
Kyllä on järkyttävän itsekeskeinen asenne sinulla. Minä ja vain minä.Tästä väittelystä tulisi loputon taistelu jos sinulla noin vaikea samaistua toisen ihmisen iloon,edes hetkeksi. Joten luovutan. Nähdään ensivuonna toivottavasti samoissa merkeissä. :)
onko jotain ongelmaa ymmärtää kirjoitettua tekstiä? enhän mä ole missään vaiheessa sanonut etteikö saisi olla iloinen suomen leijonien hienosta suorituksesta..
mutta mä olen kritisoinut toimintaa jolla aiheutetaan häiriötä muille ihmisille, ja se koskee ihan kaikkia asioita, ihan yhtä vähän mä arvostan yöllä tapahtuvaa herätystä huudon ym muodossa oli kyse pirkkoliisan hääjuhlasta taikka eukonkannon suomen mestaruudesta.
kyse ei ole siitä ettenkö kykenis olemaan iloinen pirkkoliisan puolesta, kyse on siitä että mä en halua lapseni heräävän siihen meteliin, mä en halua itse valvoa sen metelin takia vaikka iloinen muiden puolesta olisinkin.. enkä itse halua aiheuttaa omalla toiminnallani muiden heräämisiä keskellä yötä, kun en koe että minulla sellaista oikeutta on vaikka iloinen olisinkin.

se että en ole koskaan tuntenut tarvetta ilmaista iloani kirkumalla, huutamalla jne ei tarkoita sitä että olisin jotenkin kovin kurja ja tiukkapipoinen ilonpilaaja kusipää..
 
hmhh
Hmm. Aika kaukaa haettu vertaus minusta. BB-julkkiksen fanittaminen ja lätkän MM-kisamestaruus :)
Mikähän se ero loppujen lopuksi on? Se että lätkässä pyörii enemmän rahaa? Joo no onhan urheilu tietysti terveellisempää ja vaatii enemmän taitoa, mutta siihen liittyy kyllä sitten isompia kielteisiäkin ilmiöitä. Näistäkin pelaajista iso osa menee NHL:ään jossa ei ole edes dopingtestejä.
 
"vieras"
"että olisin jotenkin kovin kurja ja tiukkapipoinen ilonpilaaja kusipää.." Mitä nopeammin tämän tunnustat itsellesi, sitä nopeammin saadaan tilanne hoidettua kuntoon. :) Varmasti hyödyttäisi eniten sinua itseäsi.
 
"Neith"
se on SINUN tapasi juhlia. Ei kukaan pakota alasti suihkualtaaseen.
Jotkut kuitenkin tykkaa juhlia innokkaammin, monelle se kiekko on iso asia ja suuri juhlan aihe, annetaan heillekin oikeus nayttaa se.
Joukkueenkin kivampi tulla kun ihmiset ovat iloisia ja kunnioittavat ja ovat ylpeita. He vievat suomea, suomalaista sisua maailmankartalle, ja se on hieno asia, ei mikaan bb-"musta on pakko tulla julkkis" revittelya.
He ovat tehneet TYOTA sen kullan eteen ja ansaitsevat pienta juhlintaa.
Lisaksi kun miettii jos olisivat havinneet, millaisen paskakohtelun, nettihaukkumisen ja solvauksen ryoppy olisi ollut varmastikin, niin kerrankin hei niin etta juhlitaan ja kuohutaan positiivisen syyn takia.

Jos aina ajattelisi vain muita ihmisia niin elama on niin vaikeeta. Joskus saa olla vahan itsekaskin minun mielesta? Itse tyydyin kiljumaan kertaalleen kun tulos varmistui, jei. Se on mun tapa. Jos joku naapureista siihen herasi niin sorisorisori, ei pystynyt vaan hillitsemaan :D
ja miksi se on niin kovin vaikeaa ymmärtää että kaikille se lätkä ei ole kiinnostava ja iso asia ja näin ollen sen voi kokea hyvinkin rasittavaksi, ärsyttäväksi,tylsäksi aiheeksi josta ei jaksa riehaantua vaikka voitto tulisikin, ja sen varmasti saa ilmaista ilman että siitä juhlijat nykivät hernettä nenään, ottaen huomioon että se aiheuttaa huomattavasti vähemmän häiriötä ja haittaa kuin se juhliminen ja riemuitseminen.
eli siis kun ketjun ostikosta näkee jo mitä asia koskee, niin miten voi kukaan tulla siihen ketjuun valittamaan että siinä ketjussa olevat pilaa yleisen juhlamielen..
ne joita asia ärsyttää, kyllästyttää ja vituttaa olisivat voineet ihan keskenään märistä ja kitistä ilman että pilaavat kenenkään juhlamieltä ;)
 
"vieras"
Mikähän se ero loppujen lopuksi on? Se että lätkässä pyörii enemmän rahaa? Joo no onhan urheilu tietysti terveellisempää ja vaatii enemmän taitoa, mutta siihen liittyy kyllä sitten isompia kielteisiäkin ilmiöitä. Näistäkin pelaajista iso osa menee NHL:ään jossa ei ole edes dopingtestejä.
Juuri näin :) Ja seuraavaksi minä alan valistaa ihmisiä helpommasta synnytyksestä. Ei sillä että sitä olisin kokenut,tai siitä mitään tietäisin, mutta kun täällä kaikki tietää kaikesta kaiken.
 
hmhh
ja aika varmasti osa näistä mm-fanittajien juhlista valittavista itsekin riehaantuu joskus ajattelemattomuuttaan. Vaikka nyt tietenkään kukaan ei tunnusta, vaan aina ottavat toki huomioon toiset ja elävät "sääntöjenmukaisesti".
että eiköhän tässä puolin ja toisin ole mustia kylkiä.
juu en valita juhlinnasta, annan vain toisillekin oikeuden olla sitä mieltä että mitäs tosta, oikeasti tämä ei muuta juuri mitään. Ja jos joku lähtee heti tuomitsemaan ne joita ei kiinnosta, niin sellaisilta on sitten aika ristiriitaista valittaa muuntyyppisistä fanituksista. Eli suvaitkaa vaan sitten vaikka Tuksu-faneja, jos se oman suosikin kannattaminen kerran on niin iloinen asia.
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23777472]"että olisin jotenkin kovin kurja ja tiukkapipoinen ilonpilaaja kusipää.." Mitä nopeammin tämän tunnustat itsellesi, sitä nopeammin saadaan tilanne hoidettua kuntoon. :) Varmasti hyödyttäisi eniten sinua itseäsi.[/QUOTE]

sorry, kenenkään iloa tai riemua en ole eilisen matsin tai yön aikana pilannut, en ole myöskään tänään pilannut mieheni iloa aiheesta.. mutta enpä myöskään ole pitänyt naapureita hereillä, huutanut ja rellestänyt joten ihan voin olla tyytyväinen omaan toimintaani enkä näe siinä mitään vikaa
 
MM-KULTAA!!!!
Nyt huudetaan!!! IHANAA LEIJONAT IHANAA, IHANAA LEIJONAT IHANAA!!! Kyllä oli mahtava matsi eilen ja onnittelut Suomen mahtavalle joukueelle!!!!

Ja juhlikaa ihmiset nyt täysillä, niin itsekin teen!!! Eikä kiinnosta mitä joku nipottava naapuri tai joku muu sanoo, on tää niin harvinaista herkkua!!! :)
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23777523]sorry, kenenkään iloa tai riemua en ole eilisen matsin tai yön aikana pilannut, en ole myöskään tänään pilannut mieheni iloa aiheesta.. mutta enpä myöskään ole pitänyt naapureita hereillä, huutanut ja rellestänyt joten ihan voin olla tyytyväinen omaan toimintaani enkä näe siinä mitään vikaa[/QUOTE]

Älä viitsi selittää. Sen verran paljon nuriset täällä ( yhtään positiivista avausta en ole sulta nähnyt) että kyllä se kertoo sun olevan juurikin negatiivinen, kaikesta nuriseva nipottaja. Ja juuri tuollainen muiden hiljaiseksi käskeminen ja silmien pyörittely on sitä ilon pilaamista. Ja tuo asenne..karmaiseva! Onneksi itse osaan ottaa elämästä ilon irti enkä ruikuta jatkuvasti. :)

Mun puolesta saa fanittaa Tuksua tai vaikka naapurin koiraa, ei ole minulta pois ;)
 
"Neith"
Nyt huudetaan!!! IHANAA LEIJONAT IHANAA, IHANAA LEIJONAT IHANAA!!! Kyllä oli mahtava matsi eilen ja onnittelut Suomen mahtavalle joukueelle!!!!

Ja juhlikaa ihmiset nyt täysillä, niin itsekin teen!!! Eikä kiinnosta mitä joku nipottava naapuri tai joku muu sanoo, on tää niin harvinaista herkkua!!! :)
ja tuon viimeisen lauseen tiimoilta, on sitten turha valittaa kun joku muu ajattelee jostain muusta asiasta noin ja juhlii täysillä välittämättä aiheuttamastaan häiriöstä.
koska joku muu asia voi olla jollekkin muulle niin ainutkertaista ja mahtavaa että haluaa sitä juhlistaa kellonajasta ja muiden mielipiteistä huolimatta
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23777605]Älä viitsi selittää. Sen verran paljon nuriset täällä ( yhtään positiivista avausta en ole sulta nähnyt) että kyllä se kertoo sun olevan juurikin negatiivinen, kaikesta nuriseva nipottaja. Ja juuri tuollainen muiden hiljaiseksi käskeminen ja silmien pyörittely on sitä ilon pilaamista. Ja tuo asenne..karmaiseva! Onneksi itse osaan ottaa elämästä ilon irti enkä ruikuta jatkuvasti. :)

Mun puolesta saa fanittaa Tuksua tai vaikka naapurin koiraa, ei ole minulta pois ;)[/QUOTE]

sillehän en mitään voi että et ole huomannut niitä lukuisia positiivisia aloituksia ja vastauksia mitä olen vuosien varrella kirjoitellut, kyse voi toki olla siitä ettet halua niitä edes huomata tai lukea kun ne ei aiheiltaan kiinnosta sua.. ;)
 
MM-KULTAA!!!!
So what?! Siinähän juhlii sitten, ei ole koskaan mua haitannut eikä haittaa jatkossakaan. En jaksa turhista nipottaa vaan keskityn mieluummin positiivisiin asioihin. Jos joku juhlii niin sillä on varmasti hyvä syy siihen :)
 
"vieras"
nyt huudetaan!!! Ihanaa leijonat ihanaa, ihanaa leijonat ihanaa!!! Kyllä oli mahtava matsi eilen ja onnittelut suomen mahtavalle joukueelle!!!!

Ja juhlikaa ihmiset nyt täysillä, niin itsekin teen!!! Eikä kiinnosta mitä joku nipottava naapuri tai joku muu sanoo, on tää niin harvinaista herkkua!!! :)
go suomi go!!!!!! Ensivuonna uudestaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Torille tänään!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä