olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775601:
En mä haluu kenenkään iloa viedä....
Haluun vaan elää omassa kodissani niin,et jos en haluu katsoa jääkiekkoa niin mun ei sitä tarvitse myöskään kuunnella naapurista...tms...
itse vihaan uuttavuotta ja pauketta aamu kuuteen enka kilju kylillä huutelemassa etta antakaa mun lasten nukkua. Ja se on sentään sama meno joka vuosi......
 
"heh"
[QUOTE="zenn";23776109]Jos kuulut niihin kännimöykkääjiin, niin tuskin suurta eroa.[/QUOTE]

Ääntä meistä miehen kanssa lähti pelin aikana varmasti ja paljon, mutta alkoholia ei käytetä.
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23776090]onko teillä yleensä tapana herättää lapset keskellä yötä huutamalla ja "riemuitsemalla"?
mulla ei ole, mä kyllä tapaan antaa lapseni nukkua öisin ihan rauhassa.. en ole tästä elämästä löytänyt vielä sellaista syytä mikä saisi mut herättämään lapseni unilta huudolla ja kirkunalla.. omituinen siis olen
vertaan synttäreitä ja nyt sattunutta mm kullan voittoa tasan siitä syystä että kumpikaan ei ole pätevä syy herättää naapurin lapsia tai aikuisia, koita nyt hyvä ihminen ymmärtää se[/QUOTE]

Et kai edes sinä oikeasti ole noin tyhmä? Ei, ei ole tapana herättää mutta eilen tuli myös huudettua ja vaikka lapset olisivat heränneet KERRAN 16 VUODESSA niin aivan sama :D Eivätpä kylläkään heränneet. Jonkun nobodyn synttärit ei ole kansallisella tasolla millään tavalla merkittävä, toisin kuin Suomen MM-KULTA. Sä olet just tuommonen nipottava pahan ilman lintu joka ruikuttaa asiasta kuin asiasta. On huomattu aiemminkin...
 
"vieras"
[QUOTE="Lissu";23776121]Täällä ei onneksi ole tuommosta ongelmaa, kun ei asuta teiniäitiwhitetrashwhorelähiössä! =)[/QUOTE]

:LOL: Meidän lähiössä me olemme ainoa lapsiperhe, vanhuksia suuri osa ja hemmetin fiksuja ovatkin. Eivät nipottavia kusipäitä ;)
 
"zenn"
[QUOTE="heh";23776216]Ääntä meistä miehen kanssa lähti pelin aikana varmasti ja paljon, mutta alkoholia ei käytetä.[/QUOTE]

Hihkuitteko ja pompitteko koko pelin ja muutaman tunnin vielä sen jälkeen? Kaksin selvinpäin on mahdotonta saada samaa möykkää määrällisesti ja kestollisesti kuin 5 kännissä olevaa äijää ja heitä tässä etupäässä kritisoin.
 
"vieras"
[QUOTE="zenn";23776109]Jos kuulut niihin kännimöykkääjiin, niin tuskin suurta eroa.[/QUOTE]

Taas tätä tyypillisyyttä suomalaisuutta. Hei, vaikka sinä ja kaltaisesi ottavat viinaa tilanteessa kuin tilanteessa niin me ei otettu ja ääntä kyllä lähti.
 
"zenn"
[QUOTE="vieras";23776274]Taas tätä tyypillisyyttä suomalaisuutta. Hei, vaikka sinä ja kaltaisesi ottavat viinaa tilanteessa kuin tilanteessa niin me ei otettu ja ääntä kyllä lähti.[/QUOTE]

Mä en edes jaksa vastata tähän... :LOL:
 
"Hah"
Meille kuuluu hirveä mökä ja pidimme itsekkin miehen kanssa pientä juhla tanssia niin että meidän 3-vuotias heräsi :D Siinä sitten tuuletimme koko perhen voimin tovin ja lapsellamme oli hirmu hauskaa vaikka ei varmasti tajunnut mistä on kyse. Tän jälkeen menimme nukkumaan :).....

Älkää nyt olko niin naama norsunpiiip pienestä mökästä!!! HEI SUOMI VOITTI!!!!
 
??
[QUOTE="mutsi";23775544]Hölmöjäkö ootte?? :) Vastahan se voitti! Miks aina marisette? :) Nautitaan ny tästä![/QUOTE]

Mitä NAUTTIMISTA tässä on?! Sitä en ymmärrä, todella huvittavaa. :D :D
 
kummahomma
On kyllä ihme kun näitä vitisijöitä on AINA OLTAVA. Voisi edes toisten iloa kunnioittaa sen verran että jättää nämä iänikuiset valitukset kirjoittamatta. Jos sinua ei kiinnosta voitto, niin älä juhli, anna toisten juhlia. Se on vain viikko tai kaksi 16 vuoden välein, ei pitäisi olla liian vaikeata. Löysää myssyä ja kunnioita toisia ihmisiä!
 
Kottari
Just..Noh,aina on joku joka ei tykkää jostain.
Mä oon niin fani,että jo -95,11 vuotiaana tuuletin voittoa ja kaverit ei älynny yhtään..
Ja tuuletin eilenki,vauvakin heräsi siihen,mutta kerrankos tota.
 
Miksi niiden joita ei kiinnosta jääkiekko pitäisi kunnioittaa toisten juhlintaa ja intoa jos nää toisetkaan ei kunnioita niitä joiden elämän tärkein asia ei ole lätkä edes mm kisojen loppuottelun aikaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23776718:
Miksi niiden joita ei kiinnosta jääkiekko pitäisi kunnioittaa toisten juhlintaa ja intoa jos nää toisetkaan ei kunnioita niitä joiden elämän tärkein asia ei ole lätkä edes mm kisojen loppuottelun aikaan?
Kunnioitetaan sita aika pitkalti se loput 364 pvaa vuodesta....
Vaitan ettei monessakaan talossa huudeta tanaan enaa 22 jalkeen suomen voittoa.
 
Kottari
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23776718:
Miksi niiden joita ei kiinnosta jääkiekko pitäisi kunnioittaa toisten juhlintaa ja intoa jos nää toisetkaan ei kunnioita niitä joiden elämän tärkein asia ei ole lätkä edes mm kisojen loppuottelun aikaan?
Ei tarvitse kunnioittaa,mutta meinasitko että juhlijat lopettaa ihan nyt sun takia? :D

vai mikä tässä nyt on se pointti?

En mäkään sitä kauheeta meuhkaamis/huuto/kiljunta/itsensä alastomaks vetämistä ymmärrä,mutta kaikilla on omat juhlinta tapansa,on aihe mikä hyvänsä.
Ei me sitä saada loppumaan,vaikka kuinka vituttais.
Ja niinkun moni sanoi,ei tätä monesti elämässä oo "joutunu" kestämään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23776718:
Miksi niiden joita ei kiinnosta jääkiekko pitäisi kunnioittaa toisten juhlintaa ja intoa jos nää toisetkaan ei kunnioita niitä joiden elämän tärkein asia ei ole lätkä edes mm kisojen loppuottelun aikaan?
Öööh... No vaikka siksi, että se maailmanmestaruus ei ole jokapäiväistä herkkua. Daa.
Etkö tosiaan tuon vertaa osaa iloita toisten puolesta?

"Ku ne ei kunnioita mun unii ja mun lempitelkkarisarjoi ja mun vaatimaa hiljaisuutta ny yhen kerran ku suomi voitti mm:n, ni mix mun pitäis kunnioittaa niit?!" Hyvä asenne hei. :D
 
En mä nyt ole olettanut että MUN takia kukaan lopettaa mitään,enkä sitä ole pyytänyt....
Mä kyllä yritin saada pinoon ihmisiä joita koko aihe kyllästyttää,ei kinnosta jne,mutta se ei onnistunut koska ne juhlijat ja onnessaan olevat ihmiset tunkivat tähän keskusteluun eivätkä kunnioittaneet taaskaan sitä,ettei toisia kiinnosta vaikka olisivat voineet keskenään hehkuttaa Suomen voittoa toisessa aloituksessa toisten samoin ajattelevien kanssa...( sen sijaan on aina mukavampaa tulla haukkumaan muita,jotka eivät ole kuin he )
 
esim. euroviisut
Ei minua itseäni voinut vähempää kiinnostaa esim. suomen voitto euroviisuissa,mutta jollekin se oli niin iloinen asia että ihan keskellä yötä piti kiljua onnesta. Ja eipä haitannut minua yhtään. Juhlikoon jokainen sitä mikä onnelliseksi tekee, ja vaikka kovaäänisesti jos kyse muutamasta viikosta (tässä tapauksessa päivistä) hyi, miten itsekästä sakkia täällä on.
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23776259]Et kai edes sinä oikeasti ole noin tyhmä? Ei, ei ole tapana herättää mutta eilen tuli myös huudettua ja vaikka lapset olisivat heränneet KERRAN 16 VUODESSA niin aivan sama :D Eivätpä kylläkään heränneet. Jonkun nobodyn synttärit ei ole kansallisella tasolla millään tavalla merkittävä, toisin kuin Suomen MM-KULTA. Sä olet just tuommonen nipottava pahan ilman lintu joka ruikuttaa asiasta kuin asiasta. On huomattu aiemminkin...[/QUOTE]

jaa että kansallisella tasolla merkittävä.. just just.. se ei ole syy herättää nukkuvaa lasta keskellä yötä, kyse ei ole siitä etteikö tuosta mm kullasta saisi olla iloinen, kyse on siitä miten sen ilonsa ilmaisee.. on kivoja tapoja ja sitten on typeriä ja muita häiritseviä tapoja.. ja koska mm kulta jääkiekosta on mulle yhtä merkityksetön asia kuin naapurin tytön 18v juhlat (tai mikä tahansa muu asia mikä ei suoraan mua kosketa, kiinnosta jne) niin mun ei tarvitse olla iloinen ja tyytyväinen siitä riehunnasta ja rellestyksestä.
vaikka mä nyt jostain kumman syystä riehaantuisin ja innostuisin jostain asiasta siinä määrin että tuntisin tarvetta huutaa, pomppia ja "riemuita" niin aikuisena ihmisenä osaan ottaa muut ihmiset huomioon ja hillitä sitä toimintaani niin ettei siitä häiriinny ne joita asia ei kiinnosta taikka kosketa. iloinen voi olla ilman idiotismiakin, juhlia voi ilman että häiritsee muita
 
"Neith"
Ei minua itseäni voinut vähempää kiinnostaa esim. suomen voitto euroviisuissa,mutta jollekin se oli niin iloinen asia että ihan keskellä yötä piti kiljua onnesta. Ja eipä haitannut minua yhtään. Juhlikoon jokainen sitä mikä onnelliseksi tekee, ja vaikka kovaäänisesti jos kyse muutamasta viikosta (tässä tapauksessa päivistä) hyi, miten itsekästä sakkia täällä on.
no kah, kun valtaosaa ihmisistä kuitenkin häiritsisi samanmoinen juhlinta pienen porukan toimesta jos aiheena on vaikka kuviokellunnan tai suojuoksun mm kulta jne.
valtaosaa ihmisistä häiritsis metelöinti joka herättää lapset keskellä yötä, valtaosa soittaisi poliisit sen takia, valtaosaa vituttaisi valvoa yöllä ilman että itse juhlii samaa asiaa, raahautua aamulla töihin huonosti nukutun yön takia, käydä väsyneen ja kiukkuisen lapsen kanssa vääntöä joka asiasta jne.
mutta koska nyt on kyse mm-kisoista ja niiden voitosta niin ketäänhän ei saisi ärsyttää tai häiritä..
 
hmhh
Varmasti iso osa näistä huutajista ja juhlijoista on itse nillittämässä kun jotkut fanittaa vaikka jotain bb-julkkiksia. Mutta muille eivät anna samaa oikeutta pitää lätkäurpoilua naurettavana.
 
"Neith"
Hmm. Aika kaukaa haettu vertaus minusta. BB-julkkiksen fanittaminen ja lätkän MM-kisamestaruus :)
ei sillä ole mitään merkitystä mihin sitä vertaa, toiset juhlii ja huutaa bb- kauden loppumisen kunniaksi ja niitä joita ei kiinnosta, vituttaa se häiriö.. ihan sama mikä syy sille häiriölle on, jos se häiritsee unta, elämää jne niin kyllähän se vituttaa.. jääkiekko ei ole mikään poikkeus
 
-222-
[QUOTE="Neith";23776972]no kah, kun valtaosaa ihmisistä kuitenkin häiritsisi samanmoinen juhlinta pienen porukan toimesta jos aiheena on vaikka kuviokellunnan tai suojuoksun mm kulta jne.
valtaosaa ihmisistä häiritsis metelöinti joka herättää lapset keskellä yötä, valtaosa soittaisi poliisit sen takia, valtaosaa vituttaisi valvoa yöllä ilman että itse juhlii samaa asiaa, raahautua aamulla töihin huonosti nukutun yön takia, käydä väsyneen ja kiukkuisen lapsen kanssa vääntöä joka asiasta jne.
mutta koska nyt on kyse mm-kisoista ja niiden voitosta niin ketäänhän ei saisi ärsyttää tai häiritä..[/QUOTE]

Huom! Valtaosa suomalaisista juhli eilen kun suomi voitti,osa äänekkäämmin kuin muut. Vain harvat ja valitut vitisee aina näistä asioista nettikeskusteluissa. kuten tästäkin keskustelusta huomaat, VALTAOSA pitää aloittajan valitusta itsekkäänä ja turhana. Annetaan nyt valtaosan juhlia muutama päivä, kyllä me muut pärjätään hetki. Otetaan kanki pois vääristä paikoista/ laitetaan oikeaan paikkaan, kumpi ongelma sitten onkaan kenenkin tapauksessa.
 

Yhteistyössä